MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie daar meteen DE oplossing voor alle lieverds uit Molenbeek :')
 
*D klacht is wel serieus genomen en heb al excuses ontvangen(niet dat ik er veel aan heb) en vervolg informatie verstrekt dus hoop dat iemand goed op z'n flikker krijgt B|
 
Is het een doorlopende pas, of een heen-en-weertje?

Heen en weertje...maar met een fotogeniek punt.
En aangezien met een beperkte afstand is vond ik hem wel even leuk om als extraatje bij de routedelen op te slaan. Hebben we tijd genoeg, pakken we hem mee, zo niet, dan niet.

Al met al wordt het toch elk jaar een beetje kiezen van wat wel en wat niet.
Ik heb altijd wel een paar plekken in de route waar je er wat af kan steken bij tegenslag.
Vorig jaar met dat Noro-virus hebben we een wat stukken moeten afsteken.
En onverhard doe je naar verhouding zo lang over, dat zie je direct terug in de dagafstanden.
Niet dat die belangrijk zijn, maar het heeft allemaal wel effect op elkaar.
 
Ik moet zo naar Amsterdam, naar een bedrijf zonder parkeerplaats in de buurt. Ga ik met deze warmte met de motor? Of ga ik met de auto en dan nog 10 minuten lopen in de warmte? :')

FnS: weet jij nog leuke honden-zwemwatertjes? Hier in het Gooi ken ik alles wel aardig, maar ik vind het altijd leuk om nieuwe plekjes te ontdekken.
 
:WGisteren ging het eigenlijk nog wel. Overdag tenminste, want 's avonds was het bloedheet.
Vandaag....da's andere koek. Het is nu al bloedheet. Ik zit hier met alle ramen en deuren dicht, da's ook wat :')
Dit is ook echt niet normaal meer zo heet.

Maar heel kalm aan doen vandaag....



Koffie dus!
 
Ik moet zo naar Amsterdam, naar een bedrijf zonder parkeerplaats in de buurt. Ga ik met deze warmte met de motor? Of ga ik met de auto en dan nog 10 minuten lopen in de warmte? :')

FnS: weet jij nog leuke honden-zwemwatertjes? Hier in het Gooi ken ik alles wel aardig, maar ik vind het altijd leuk om nieuwe plekjes te ontdekken.

Kasteel Groeneveld, maar dan hier via de ingang aan de Zandheuvelweg (weg langs Anna's Hoeve). Mooi Parkeerplaatsje vlakbij, hoef je niet zo ver te lopen :9

Filmpje: ik krijg van de maker nog een betere uitvoering. De SW van het filmpje is door de Garmin Virb overigens zelf gemaakt. Altijd maar afwachten wat dat oplevert.
 
Ik moet zo naar Amsterdam, naar een bedrijf zonder parkeerplaats in de buurt. Ga ik met deze warmte met de motor? Of ga ik met de auto en dan nog 10 minuten lopen in de warmte? :')

FnS: weet jij nog leuke honden-zwemwatertjes? Hier in het Gooi ken ik alles wel aardig, maar ik vind het altijd leuk om nieuwe plekjes te ontdekken.

Hondenstrand

Die ken ik nog in de regio..

Bij ons ligt op 2 kilometer een groot zandgat.. erg leuk voor honden.
 
Groeneveld ken ik; daar komen ze nogal zwart uit het water :Y Erkemederstrand ken ik nog niet: leuk om te proberen.
Dank voor het meedenken :j
 
Voor de natuur mag 't wel. Alles is kurkdroog :Y



:)
 
Ja idd, beetje regen kan geen kwaad ondertussen.

Als Buienradar klopt dan komt er aardig wat regen aan
 
Laatst bewerkt:
full


.... 20 meter verder had ik ineens een dikke enkel en een verdraaide knie. :')

Een week is wéér zo voorbij... dat blijkt maar weer.
Desalniettemin... geen dag onder de 30gr. en geweldig gezelschap.
Mooie routes en aanzienlijk wat onverhard meegepakt. Topweekje gehad :t
 
Over pauze/lunch plekken gesproken....
... in de ochtend belegde broodjes kopen bij de bakker deze in de koelbox doen en op een interessante plek opeten...

Voorbeeld:

full


... heeft ook mijn voorkeur. ;)
 
Heen en weertje...maar met een fotogeniek punt.
En aangezien met een beperkte afstand is vond ik hem wel even leuk om als extraatje bij de routedelen op te slaan. Hebben we tijd genoeg, pakken we hem mee, zo niet, dan niet.
Een meerdaagse route maken met ontsnappingsclausule voor slecht weer, motorschade's en wakker worden met te veel kater....... Dat is dus weer de uitdaging voor de 500 toer 2017. Ik moet ondertussen echt met de Denzel erbij gaan puzzelen om de eerste week oktober met een fatsoenlijk plan van start te kunnen gaan.

Ed, wat had je met je knie en enkel gedaan dat ze blauw waren? Geprobeerd je motor op te vangen?

Heerlijk die vakantie plaatjes, ik ben zo toe aan de eerste langere trip met de AT. Volgend weekend staat er een tripje Eifel op het menu en een paar weekjes verder mogen we weer even naar de Vogezen.

19417111_1583045218374957_8652513599569602061_o.jpg
 
[afbeelding]

.... 20 meter verder had ik ineens een dikke enkel en een verdraaide knie. :')

Een week is wéér zo voorbij... dat blijkt maar weer.
Desalniettemin... geen dag onder de 30gr. en geweldig gezelschap.
Mooie routes en aanzienlijk wat onverhard meegepakt. Topweekje gehad :t
Lekker!
 
Een meerdaagse route maken met ontsnappingsclausule voor slecht weer, motorschade's en wakker worden met te veel kater....... Dat is dus weer de uitdaging voor de 500 toer 2017. Ik moet ondertussen echt met de Denzel erbij gaan puzzelen om de eerste week oktober met een fatsoenlijk plan van start te kunnen gaan.

Ed, wat had je met je knie en enkel gedaan dat ze blauw waren? Geprobeerd je motor op te vangen?

Heerlijk die vakantie plaatjes, ik ben zo toe aan de eerste langere trip met de AT. Volgend weekend staat er een tripje Eifel op het menu en een paar weekjes verder mogen we weer even naar de Vogezen.

[afbeelding]
Vervelende vooruitzichten
 
@: alle avonturen weer mee gevolgd op FB. Zag er erg goed uit *O*

Goede vooruitzichten Chrissie, waar ga je overnachten in de Eifel?


Morgen all :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan