Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Tyco BMW en Davide Guigliano gaan niet met elkaar verder dit seizoen. Hij heeft langer nodig om aan z'n herstel te werken, en wil volgend seizoen terugkeren in WSBK. Jammer ik had Guigliano graag live zonder traction control zien rijden op Assen in September. Die gast kan echt vechten met z'n eigen motor.
 
Tyco BMW en Davide Guigliano gaan niet met elkaar verder dit seizoen. Hij heeft langer nodig om aan z'n herstel te werken, en wil volgend seizoen terugkeren in WSBK. Jammer ik had Guigliano graag live zonder traction control zien rijden op Assen in September. Die gast kan echt vechten met z'n eigen motor.

Dat is een kort optreden geweest van Guigliano. :/
 
Hutchy z'n enkel wordt weer gereconstrueerd.
Vandaag operatie nummer 3 van 2017;

full
 
Dan had ik liever dat die tweede afbeelding klikbaar was. :X

Maargoed, ik hoop dat ze het goed kunnen herstellen!
 
Net het hotel geboekt voor de finale race BSB op Brands Hatch. Hebben jullie nog tips voor tribuneplaatsen.

Kaartje is overal toegang voor, lekker rond om de baan lopen. Start finish is opzich wel iets speciaals als ze volgas langs komen met alle bumbs die erin zitten. (hek staat een meter van het asfalt) Verder zal het een aparte ervaring zijn ivm de engelse het spektakel met de hele familie vieren.
 
Klopt, ik zou er met een aantal naar toe gaan.
Maar helaas is er wat tussen gekomen. :/

Misschien dat ik nog naar een andere race kan gaan.
 
allemachtig wat ligt dat been aan puin zeg... ongeloofelijk wat men tegenwoordig kan in de medische wereld.
 
Most of my operations have been on ankle, first reports were I broke femur I did but that just took 1 operation to look brand new again 🤣🤣

[afbeelding]

Vraag me af, als ik deze foto zo zie, of ze die losse fragmenten niet wat beter in lijn konden krijgen. Groeit allemaal wel weer vast en aan elkaar, maar toch...

En om nou te zeggen "looks brand new", nou nee. :N

Maar goed, dat OSM ziet er goed uit en dat bovenbeen moet wel weer goedkomen. Dat onderbeen daarentegen gaat wel ff wat langer duren denk ik.
 
True Heroes Racing‏
It is with great sadness the team have to announce the passing of team member Mark Fincham, who was involved in a racing incident earlier today at Thruxton. Our thoughts are with his family at this difficult time and he will be missed by all the True Heroes Racing family.


DGlH4NEXoAIOhkR.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Kaartje is overal toegang voor, lekker rond om de baan lopen. Start finish is opzich wel iets speciaals als ze volgas langs komen met alle bumbs die erin zitten. (hek staat een meter van het asfalt) Verder zal het een aparte ervaring zijn ivm de engelse het spektakel met de hele familie vieren.

Ik ben gisteren op Brands Hatch geweest. Er waren de British GP3 autoraces. Ik vind een tibuneplaats zonde van het geld. Je hebt wel overzicht, maar je zit ook een eind van de baan. Als je in het bos bent, sta je op sommige plaatsen hooguit 5 meter van de baan. Een heel aparte ervaring als daar op die afstand een 6ltr v12 Bentley langs komt....

Prachtig circuit met veel hoogte verschil, dat zie je op tv niet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan