Silly Season 2018

Wat zie je precies in die mannen :?

Cortese rijdt sinds 2013 in de moto2 en heeft in al die tijd 3 keer een podium weten te pakken.

Schotter zit er nog langer. Weliswaar niet altijd bij de beste teams, maar een keer een top 5 in 6 jaar tijd is wel heel mager.....

En Pons rijdt vanaf 2010 in de Moto2 en is geloof ik niet verder gekomen dan P6.

Dus ik begrijp totaal niet waarom je dat als potentieel MotoGP materiaal ziet en Nakagami niet. Nou ben ik zelf ook nog niet zo onder de indruk van Nakagami, maar die heeft inmiddels wel een overwinning en iets van 10 podiums. Presteert dus op een hoger niveau.

Wat ik er in zie ?? Potentie voor de GP, dus misschien komen ze nu niet uit de verf in de Moto2 dan kan het alsnog zijn dat ze in de Gp wel tot hun recht komen , iets wat ik bij nakagami niet zie gebeuren.

Even een voorbeeld, er waren vorig jaar heel veel mensen onder de indruk van Rins, ik niet ! Ik vind het een goede coureur maar zie er geen Gp coureur in.
Folger bijvoorbeeld wel en die begint het heel goed te doen , Rins is natuurlijk al een tijdje geblesseerd dus we kunnen dit jaar nog geen vergelijk maken maar ik voiorspel een grotere toemost voor Folger dan voor RIns in de gp ;)

Dit is gewoon puur een stukje hoe ik er zelf tegen aan kijk, hoeft helemaal niemand het mee eens te wezen maar als je uitsluitend kijkt naar de punten in de moto2 dan moten ze die Luthi ook maar is naar de gp halen he :')
 
Miller wil acceleratie :P

Miller en crutch in 1 team, lijkt me helemaal gaaf :) 2 van die mannen met mooie uitspraken en zeer zeker talent
 
Niet meer klagen over de onderdelen die hij moet gebruiken maar nu mag hij kiezen? Als fabriekscoureur van HRC...?

Hij schijnt nog wel eens boos te zijn om het feit dat hij heel veel moet testen voor HRC, blijkbaar gaat dat nu veranderen.. al verwacht ik niet dat Cal nooit weer kwaad word :9
 
Jakub Smrz neemt het over van Ricardo Russo in Laguna Seca op de Guandalini Racing Yamaha.
In het artikel op worldsbk.com wordt niet niets gezegd over overige race weekenden.
WorldSBK
 
Commentator op circuit had het erover dat Bautista genoemd wordt bij Suzuki als vervanger van iannone die naar aprilia zou gaan.
En ze gaven aan dat rabat z'n MotoGP avontuur voorbij is en morbidelli praktisch rond is met Marc vds voor MotoGP volgend jaar
 
Commentator op circuit had het erover dat Bautista genoemd wordt bij Suzuki als vervanger van iannone die naar aprilia zou gaan.
En ze gaven aan dat rabat z'n MotoGP avontuur voorbij is en morbidelli praktisch rond is met Marc vds voor MotoGP volgend jaar

Morbidelli is dus rond met Marc vds
Miller geen HRC contract dus die zie ik op een duc of soes komen,
Barbera zie ik nog wel een pramac team vormen met Petrux en dan kan Redding naar Suzuki.

Sam lowes en Ianannone lijken wel de 2 grote favorieten voor het verdom hoekje, vind het heel mooi en netjes dat espargaro toch voor zn teammaat op komt !
Ianonne gaat denk ik nog wel wat laten zien in de aankomende races en hoeft zich dan ineens geen zorgen meer te maken om zn zitje.. hoop ik *D Anders volgend seizoen maar weer op een Duc en alle fabrieksrijders aan stront rijden
 
Volgens speedweek de volgende geruchten/halve waarheden;
- Tito Rabat mogelijk naar Avintia Ducati
- Jack Miller heeft geen interesse Aprilia, en blijft bij Marc VDS
- Petrucci & Redding blijven Pramac Ducati

De manager van Petrucci is dezelfde als die van Melandri en daar zit nog wat oud zeer...
 
Volgens speedweek de volgende geruchten/halve waarheden;
- Tito Rabat mogelijk naar Avintia Ducati
- Jack Miller heeft geen interesse Aprilia, en blijft bij Marc VDS
- Petrucci & Redding blijven Pramac Ducati

De manager van Petrucci is dezelfde als die van Melandri en daar zit nog wat oud zeer...

Miller zie ik eerder op de avintia duc dan Rabat, rabat moet maar eens gaan kijken naar een sbk team oid
Jack miller kon nog wel eens op de soes uitkomen , Ianonne dan weer ergens terug op een duc
 
Miller zie ik eerder op de avintia duc dan Rabat, rabat moet maar eens gaan kijken naar een sbk team oid
Jack miller kon nog wel eens op de soes uitkomen , Ianonne dan weer ergens terug op een duc

Reden voor je gedachten?

Avintia is een team dat de financiën vaak lastig rondkrijgt, Rabat heeft redelijk diepe zakken ter beschikking. Bij Honda werkt het voor hem niet, maar hij blijft een uitstekend coureur als Moto2 kampioen: hij kan goed bij Avintia voor een herkansing gaan.

Jack Miller heeft al aangegeven graag bij MarcVDS te blijven. Morbidelli komt er in dat team bij, waarschijnlijk op de plaats van Rabat. Miller laat groei zien, en zal waarschijnlijk binnenkort wel bijtekenen. Allebei de coureurs laten vertrekken is voor dat team geen goede zet.

Ik denk dat het komende silly season niet zo heel raar gaat verlopen. Veel coureurs staan nog gewoon onder contract tot en met 2018. Silly Season 2019 wordt wel een spannende: tekent Rossi bij, waar gaat Pedrosa heen, blijft Lorenzo bij Ducati, gaan Petrucci en Zarco op zoek naar fabrieksmateriaal, etc etc...
 
Reden voor je gedachten?

Avintia is een team dat de financiën vaak lastig rondkrijgt, Rabat heeft redelijk diepe zakken ter beschikking. Bij Honda werkt het voor hem niet, maar hij blijft een uitstekend coureur als Moto2 kampioen: hij kan goed bij Avintia voor een herkansing gaan.

Jack Miller heeft al aangegeven graag bij MarcVDS te blijven. Morbidelli komt er in dat team bij, waarschijnlijk op de plaats van Rabat. Miller laat groei zien, en zal waarschijnlijk binnenkort wel bijtekenen. Allebei de coureurs laten vertrekken is voor dat team geen goede zet.


Ik denk dat het komende silly season niet zo heel raar gaat verlopen. Veel coureurs staan nog gewoon onder contract tot en met 2018. Silly Season 2019 wordt wel een spannende: tekent Rossi bij, waar gaat Pedrosa heen, blijft Lorenzo bij Ducati, gaan Petrucci en Zarco op zoek naar fabrieksmateriaal, etc etc...


Denk een foutje in jou opvatting of een onduidelijkheid in mijn verhaal ;)
Ik bedoel dat ik Miller eerder bij Avintia zou zien rijden dan Rabat, puur gebaseerd op resultaten.
qua centjes komt papa Rabat idd beter voor de dag. Moet ook zeggen dat ik het niet helemaal zie zitten met rabat op een een Gp machine.. vraag me niet waarom :/

De grote verschillen zullen komend seizoen idd in de "achterhoede" zijn, de top teams zitten allemaal nog met contracten tot 2019
 
Miller naar Avintia is voor hem een stap achteruit. Gebaseerd op resultaten zie ik eerder het tegenovergestelde gebeuren... :?

Dan kijken wij er allebei anders tegen aan ;)
Wat mij betreft mag Miller bij VDS blijven hoor, ik verwacht dat Rabat namelijk gewoon uit het GP circus verdwijnt
 
Ik hoorde tijdens Assen op NPO of ES dat Bo zijn laatste seizoen aan het rijden is in de moto3. Verder hoor ik daar niks over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan