MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
7948083dacd7f8a00bcd7195f65902b2.jpg









Wat gaat hier mis? :')
Behalve dat ik naar een meisje zoek en dit 2x genoemd wordt :X


Goedenavond,
Ik zag uw advertentie en ik zou graag de kamer willen bezichtigen als dat mogelijk is.
Het is voor mijn 17 jarige zoon. Hij is erg zelfstandig en wil graag op zichzelf. Hij werkt bij de Gamma en zal in september beginnen met zijn vervolgopleiding sport en beweging te Utrecht.
Ik ben te bereiken op : 06

Mvg, moeders
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik al??? 40 reacties van jongens zonder te lezen zo heb gedelete... erg lastig blijkbaar :/
 
Aangezien ik al??? 40 reacties van jongens zonder te lezen zo heb gedelete... erg lastig blijkbaar :/

Kamer of appartement vrij?
Heb nog een oud collegaatje die een appartement zoekt
Vrouw van Uhm 40 geloof ik, verhuurder waar ze nu zit komt haar appartement regelmatig in als ze er niet is
Er even vanuitgaande dat jij dat niet bent :+
 
Laatst bewerkt:
DeToX; Mooie vooruitzichten en de AT ziet er strak uit met die rolkooi! :t

Ben nog even aan het kijken of Lelystad Speedway open is voor supermotard op zondag. Wil wel eens wat uitproberen.

action.jpg



Maar even er vanuitgaande dat dat niets wordt, nog iemand met een crosser/supermoto die nog even zin heeft om te spelen op zondagochtend? Eigenlijk geen zin naar Emmen te rijden, zal wel in de file voor de TT terecht komen dan.
 
Even een random vraag,

Morgen ga ik een bluetooth headset kopen denk ik, ga in ieder geval even langs waypoint, twijfel nog een heel klein beetje of het nu een Sena S20 of toch een cardo scala rider Packtalk, gaat worden.

(de Sena K30 vind ik wat aan de dure kant, komt in juli uit verwachten ze, volgensmij nog steeds zonder IP certificering voor waterdichtheid en dan vind ik hem veel te duur...)

Wat gebruiken jullie als BlueTooth headset?
 
En de BMW rijd na een jaar stil staan weer, heb eindelijk de rem revisie afgemaakt met het pinksterweekend.

Het is dat ik zo veel auto rij, moest echt weer even wennen aan de motor :')
 
DeToX; Mooie vooruitzichten en de AT ziet er strak uit met die rolkooi! :t

Ben nog even aan het kijken of Lelystad Speedway open is voor supermotard op zondag. Wil wel eens wat uitproberen.

[afbeelding]


Maar even er vanuitgaande dat dat niets wordt, nog iemand met een crosser/supermoto die nog even zin heeft om te spelen op zondagochtend? Eigenlijk geen zin naar Emmen te rijden, zal wel in de file voor de TT terecht komen dan.
Ik zit momenteel in Ierland. Anders haak ik wel eens aan ;)
 
Even een random vraag,

Morgen ga ik een bluetooth headset kopen denk ik, ga in ieder geval even langs waypoint, twijfel nog een heel klein beetje of het nu een Sena S20 of toch een cardo scala rider Packtalk, gaat worden.

(de Sena K30 vind ik wat aan de dure kant, komt in juli uit verwachten ze, volgensmij nog steeds zonder IP certificering voor waterdichtheid en dan vind ik hem veel te duur...)

Wat gebruiken jullie als BlueTooth headset?
Ik heb de packtalk. Werkt prima. Even flink wennen omdat alle knoppen meerdere functies hebben en spraak bediening af en toe verrassende dingen doet.
Maar doet wat het doet en goed ook ;)
 
Ha over spraak bediening, dat is leuk, ik ga in augustus met 2 maten een weekendje rijden in de eifel, als we de hele tijd intercom aan hebben staan, werkt spraak besturing toch niet :P zij hebben een Sena, vandaar de grote twijfel bij mij.

En ik moet zeggen, de laatste tijd heb ik weinig solo gereden :+

Mijn voorkeur gaat uit naar de scala en zie dus dat ik zelf meer rijders met cardo scala rider varianten ken dan sena :')

Thx keuze lijkt steeds makkelijker te worden :-)
 
Laatst bewerkt:
Kamer of appartement vrij?
Heb nog een oud collegaatje die een appartement zoekt
Vrouw van Uhm 40 geloof ik, verhuurder waar ze nu zit komt haar appartement regelmatig in als ze er niet is
Er even vanuitgaande dat jij dat niet bent :+
Klinkt alsof ik dat ben ja :Y



:P
Ik zoek het iets jonger ivm de overige bewoners.











@ Lankho, andere keer, graag :Y
 
Sena 20S headset is te ingewikkeld om snel en practisch te zijn, is mijn ervaring. Pairing met een andere 20S gaat, ondanks de app, omslachtig en je krijgt het gevoel dat je maar moet afwachten of het pairen gelukt is.
Pairen met andere merken is helemaal een gok.
En ik denk dat er wel goedkopere sets zijn die makkelijker te bedienen zijn.
 
Ik moet zo naar Amsterdam, naar een bedrijf zonder parkeerplaats in de buurt. Ga ik met deze warmte met de motor? Of ga ik met de auto en dan nog 10 minuten lopen in de warmte? :')

FnS: weet jij nog leuke honden-zwemwatertjes? Hier in het Gooi ken ik alles wel aardig, maar ik vind het altijd leuk om nieuwe plekjes te ontdekken.

't Is wat verder rijden voor jou, maar wij gaan wel eens naar het Erkemeder hondenstrand of naar de Zandenplas in Nunspeet (die laatste echter alleen buiten het zomerseizoen toegankelijk met honden).

Hondenstrand

Leisurelands -Home


Edit: ik zie dat Erkemederstrand al was genoemd.
 
Laatst bewerkt:
Ha over spraak bediening, dat is leuk, ik ga in augustus met 2 maten een weekendje rijden in de eifel, als we de hele tijd intercom aan hebben staan, werkt spraak besturing toch niet :P zij hebben een Sena, vandaar de grote twijfel bij mij.

En ik moet zeggen, de laatste tijd heb ik weinig solo gereden :+

Mijn voorkeur gaat uit naar de scala en zie dus dat ik zelf meer rijders met cardo scala rider varianten ken dan sena :')

Thx keuze lijkt steeds makkelijker te worden :-)

Wij hebben een jaar of 3 (?) geleden een set van Interphone gekocht. Nadat onze Cardo set door al de regen was overleden.

Interphone is heel prettig. Goede verbinding, ook op langere afstand van elkaar. Koppeling met telefoon, dus bellen en muziek zijn ook mogelijk. Prima setjes, ook qua prijs.
De madam met de bekakte Engelse stem die je hoort zorgt wel nog steeds voor hilariteit _O-
 
ik was bij waypoint vandaag, ik zag de bevestiging van de cardo en dacht meteen, als je verkeerd drukt ben je hem kwijt :+

Keek naar de houder van de sena S20 die een maat van me heeft, daar kreeg je hem niet zo maar af!

Het is dat ik al met 2 sena rijders een weekendje weg ga, dus door die bevestiging uit eindelijk nu toch voor de sena gekozen.

Voorheen wilde ik altijd al de sena smh10r, die mooie platte met losse accu en 3 knoppen.

Alleen de functies zijn een beetje beperkt van dat ding als je hem vergelijkt met de sena S20

En de S20 Evo die straks komt zal wel rond de 300 liggen, de K30 ligt rond de 350. Dus dan is de huidige S20 voor 269 een leukere prijs :Y

en DMC vind ik niet die 50 euro meer waard om op de K30 te wachten O-)

moet hem ook voor het eerste weekend van augustus al binnen hebben, ze weten dat de K30 in juli uit komt, maar niet wanneer ie geleverd word :')
 
De speedway bij Lelystad is morgen open dus ik ga dat dan maar eens proberen denk ik, als ik me er toe aan kan zetten banden te wisselen. :t
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan