1100 gixxer projectje

Haha ja Rayner z'n printplaat is beter dan mijn eigen plan. Dat kan ie wel.
Maar welke buisjes bedoel je?
De rood/gele staven van 't achterlicht zijn van stukken plexiglas rondstaf wat k had gekocht en vervolgens met een 3d geprint frame op maat en hoek afgeschuurd.


IMG_20170503_222231_zpselep6jje.jpg

Als ik hier zo keek deed t me echt denken aan die buisjes waar je een voorgedraaide joint in mee krijgt _O-
:+ Geen idee hoe ik bij die gedachte kwam!
 
Het zal ook eens een keer meezitten...
Ipv problemen voorkomen heeft de tankcure epoxy laag losgelaten en is terecht gekomen en heeft t filter van de benzinekraan gesloopt en is terecht gekomen in de carbs :(
Blijkbaar was preventief ontroesten met tank cure, vervolgens de epoxy 3 dagen naast de kachel laten drogen en dan nog een week wachten met benzine erin gooien niet goed genoeg om de boel te laten hechten -O-

Heb dus WEER een nieuwe tank moeten kopen, deze keer zonder enige sporen van roest zodat ik niet hoef te beginnen aan nog een fiasco met tank cure...
Carbs zijn inmiddels weer schoon dus morgen de boel weer in elkaar zitten en hopelijk kan ik dan eindelijk weer rijden zonder problemen
 
Laatst bewerkt:
Het zal ook eens een keer meezitten...
Ipv problemen voorkomen heeft de tankcure epoxy laag losgelaten en is terecht gekomen en heeft t filter van de benzinekraan gesloopt en is terecht gekomen in de carbs :(
Blijkbaar was preventief ontroesten met tank cure, vervolgens de epoxy 3 dagen naast de kachel laten drogen en dan nog een week wachten met benzine erin gooien niet goed genoeg om de boel te laten hechten -O-

Heb dus WEER een nieuwe tank moeten kopen, deze keer zonder enige sporen van roest zodat ik niet hoef te beginnen aan nog een fiasco met tank cure...
Carbs zijn inmiddels weer schoon dus morgen de boel weer in elkaar zitten en hopelijk kan ik dan eindelijk weer rijden zonder problemen

Is ook de beste oplossing , een goeie tank kopen .. :t
De rest is een bagger oplossing. :')
 
Nieuwe tank en benzinekraan/filter erop gegooid, carbs schoongemaakt en hij loopt weer prachtig :)
Nu nog ff de nieuwe tank netjes maken, stickers eraf halen en ff goed poetsen.
Binnenkort dan als 't weer beetje meezit eindelijk eens fatsoenlijke foto's maken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan