MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.

Normaal horen wij hier alle motoren die over de A28 op weg zijn naar Assen, maar het was verdacht stil vanmorgen. Dus óf de wind staat de andere kant op :P óf door de weersvoorspelling zijn er weinig mensen op de motor naar Assen

Hopelijk blijft het daar droog, wel zo leuk voor iedereen ;)
 
Of je oren worden slechter door de leeftijd :P

105.000 mensen, volle bak :]


En WAT een mooie pot!!!!!!
 
Was wel super inderdaad :Y



F1 gebeurde ook zat dit keer, maar helaas Max er weer rap uit :/
 
ik was bij waypoint vandaag, ik zag de bevestiging van de cardo en dacht meteen, als je verkeerd drukt ben je hem kwijt :+

Keek naar de houder van de sena S20 die een maat van me heeft, daar kreeg je hem niet zo maar af!

Het is dat ik al met 2 sena rijders een weekendje weg ga, dus door die bevestiging uit eindelijk nu toch voor de sena gekozen.

Ik rij altijd met Mutzz... zij rijdt met de Sena (maar is niet tevreden) en ik heb de Cardo G4.
We hebben de hele dag de verbinding open staan.

Het maakt eigenlijk allemaal niet zoveel uit... wat ik wel belangrijk vindt is dat het ding het de hele dag ook blijft doen. Die Sena die is aan het eind van de middag gewoon op. Doei verbinding. En dus hou je er rekening mee bij de pauze dat je het ding ook uit moet zetten.
 
ik was bij waypoint vandaag, ik zag de bevestiging van de cardo en dacht meteen, als je verkeerd drukt ben je hem kwijt :+

Keek naar de houder van de sena S20 die een maat van me heeft, daar kreeg je hem niet zo maar af!

Het is dat ik al met 2 sena rijders een weekendje weg ga, dus door die bevestiging uit eindelijk nu toch voor de sena gekozen.

Voorheen wilde ik altijd al de sena smh10r, die mooie platte met losse accu en 3 knoppen.

Alleen de functies zijn een beetje beperkt van dat ding als je hem vergelijkt met de sena S20

En de S20 Evo die straks komt zal wel rond de 300 liggen, de K30 ligt rond de 350. Dus dan is de huidige S20 voor 269 een leukere prijs :Y

en DMC vind ik niet die 50 euro meer waard om op de K30 te wachten O-)

moet hem ook voor het eerste weekend van augustus al binnen hebben, ze weten dat de K30 in juli uit komt, maar niet wanneer ie geleverd word :')
ik ben overgestapt op Portofoon icm bekabelde autocom geen gezeur meer met accu's alles op 12v aangesloten en hele dag aanwijzingen, muziek en ouwehoeren.
 
Die combi gaat niet samen :N
 
Laatst bewerkt:
Gister aaf zo waar gekloot met de packtalk. Mijne wilde niet meer laden. Alles gewisseld met broer konijn en wees allemaal op mijn cardo. Gereset, geen resultaat. Weer met tel gekoppeld, niks...
Nog maar eens de lader geprobeerd en disco! Raarrrrrr....

benieuwd wat het vanaaf opleverd.... :X
 
Wij hebben 2 setjes van de interphone f5 mc.

Prima dingen met goed bereik. Maar na een jaar of 4 gaat de fut van de accu er wel een beetje uit.

De 1e en oudste set, daarvan iscdecaccu nu naceen uurtje of 7 leeg. De 2e en iets nieuwere set kan nog steeds 10 tot 12 uren mee.

2 sets vanwege meerdere helmen. En nu blijkt zo een 2e setje wel handig omdat win bij een lege accu even wisselen..
 
Leo: oostelijke lus van ring of kerry route kunnen ze overslaan ;)

Rechts van lijn Kenmare en Killarney heb je met de motor op die grote wegen niks te zoeken. Bijna alles rechtdoor. Ik zou de tijd sparen om nog eens een ander stuk heen en weer te rijden of zo ;)
 
Als je aan het praten bent is het heel irritant als de garmin het steeds onderbreekt.

Klopt ja.. gekke is ook dat de persoon waar je een open verbinding mee hebt wel een pieptoontje hoort en je zelf niets hoort of de cardo overschakeld van navi naar gesprek.. ach, het went en de navi kun je op stil zetten :]
 
fijne gemeente is Hilversum toch:

betaal je voor een (2e) parkeervergunning, krijg je na een week alsnog een prent à € 61,-

nog een reden om uit Hilversum te vertrekken. Bijvank of Huizen ligt me wel. al hangt het in Huizen ook een beetje van de wijk af, heb ik het idee.
 
Leo: oostelijke lus van ring of kerry route kunnen ze overslaan ;)

Rechts van lijn Kenmare en Killarney heb je met de motor op die grote wegen niks te zoeken. Bijna alles rechtdoor. Ik zou de tijd sparen om nog eens een ander stuk heen en weer te rijden of zo ;)
zijn ze al voorbij gok ik :+

Als je aan het praten bent is het heel irritant als de garmin het steeds onderbreekt.
dat is afhankelijk van welke ingang je gebruikt welke er voorrang krijgt en is regelbaar.
 
Ik hoef de navitrut ook niet te horen.... ik kijk wel af en toe op de display.
Heel af en toe let ik even niet op, maar dat is zelden.

Dat gemekker heb ik echt geen zin in.
 
fijne gemeente is Hilversum toch:

betaal je voor een (2e) parkeervergunning, krijg je na een week alsnog een prent à € 61,-

nog een reden om uit Hilversum te vertrekken. Bijvank of Huizen ligt me wel. al hangt het in Huizen ook een beetje van de wijk af, heb ik het idee.

Ligt er maar net aan waar je gaat wonen in Huizen :) Oostermeent of de Kostmand wil je niet wonen.
 
Moeders Dalton is volgens mij niet zo'n mieperd.
Die heeft laatst nog mee gereden met Detox z'n allroad rit.
Stoer hoor :Y
Jammer genoeg is ze toen iets te vlot een mulle zand bocht ingedoken met berminspectie tot gevolg. Ze is pas echt stoer als zij de volgende keer weer aanhaakt. :Y
 
Ligt er maar net aan waar je gaat wonen in Huizen :) Oostermeent of de Kostmand wil je niet wonen.

woningen die me wel interessant lijken (vanwege de garage en stallingsmogelijkheid van de motor(en) op eigen terrein), staan op de Donge, Vecht (Huizen) en Viersloot (Blaricum). waarbij het me opvalt dat het (hoek)huis aan de Viersloot na 6+ maanden nog (steeds) niet verkocht is. ik denk dan meteen: 'daar is wat mee'. eerste gedachte is dat de verkoper niet wil zakken met zijn vraagprijs van 3ton.

drive-in woning aan de Lijzij met aangebouwde garage van 9m is natuurlijk qua hobby/parkeren het summum, maar met 325k net effe te ver boven budget en: altijd en eeuwig de trap op om naar je woonkamer en keuken te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan