Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Wat spulletjes om op de brommer te monteren. RAM Mount is nog onderweg.

[img=338,600,,,"Optimate kabels"]https://tweakers.net/ext/f/CrjagA24gXyz0A6XHenWriAW/full.jpg[/img]
 
6ihOQOE.jpg


setje stralers voor op de BMW
 
heb een ander kockpitje voor de RS gekocht
kan de groene kockpit in de verkoop en deze er op
full

van de week er maar eens even op zetten :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik met lessen het liefst al mijn eigen spullen wilde hebben, de volgende zaken aangeschaft:

- Helm: SHOEI Neotec Imminent
- Jas: Alpinestars Yokohama Drystar
- Broek: Alpinestars Yokohama Drystar
- Laarzen: Alpinestars Pikes Drystar
- Handschoenen: IXS Adventure + Macna Apex

Nog steeds bijzonder blij mee :]
 
Een DHC racekont en endurance topkuip
full

full


En een setje front rads...

full

full


Aankomende winterperiode weer wat te doen :)
 
Laatst bewerkt:
Een Puig windscherm (New Generation) voor m'n cb500f, alleen zal monteren moeten wachten tot het weekend: de twee inbusbouten die je los moet halen krijg ik niet los. Het inbusgedeelte is namelijk vrijwel rond nu, erg vervelend..
 
En ik kwam ook nog deze tegen gisteren. Verkeersupdates voor mijn Zumo 660, is niet meer in productie en zo'n beetje de laatste die nog te koop was in Nederland. Nog voor de helft v/d prijs ook, dus onmiddelijk besteld :)
 
De 660 staat er niet bij..... |(

neem m een keer mee naar de zwarte markt in beverwijk of de bazaar in utrecht, daar zijn zat standjes die de laatste updates hebben en kunnen plaatsen voor een schappelijk prijsje
( wel even van te voren onderhandelen) mijn laatste aigo ook daar laten doen
 
Zero Gravity DB voor mijn zx6r. Dat had ik ook 4 jaar geleden al moeten doen :')
Wat een verschil.

zero_gravity_double_bubble_windscreen_kawasaki_zx6_rzx63620092012_zx10_r20082010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb alweer teveel uitgegeven.

Een X-gripp mount, moet zeggen dat ding werkt prima.
x-grip.jpg


Plugjes, ken je nooit genoeg hebben.
Plugjes.jpg


Volt meter
Volt-meter.jpg


Ventilator voor op mijn spanningsregelaar
fan.jpg
 
Macna Command Plus winterjas (welja dat hoop ik toch dat die "winterproof" is, en een paar Gianni Falco Oxegen 2 WTR laarzen ter vervanging van mijn Modeka Raid jas en Gianni Falco Mixto ATV laarzen.

Had ik wat meer geld om te spenderen had ik een Macna Redox en Alpinestars SMX-6 V2 GoreTex laarzen gekocht. Maarja, beide zijn vergelijkbaar en ik ben wel erg blij met de kwaliteit van die Gianni Falco laarzen.
 
Ik moet ook nodig doorwaaihandschoenen hebben, krijg toch wel klamme handjes met dit weer.
Vind de wel netjes, waar heb je ze gekocht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan