Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Zaterdag de Savelberg run gereden ongeveer 60 zijspannen en zondagmorgen kleine rondjes met de gehandicapten was mooi

Het waren er ongeveer 80 en 4 trikes. Ik was nummer 58 spap 60 en toen kwamen er nog een stuk of 20 achteraan ;)
Ik was er namelijk ook bij.

full


Zoals ieder jaar afgelopen 19 jaar op 1 na (toen zaten we in de USA en lag het niet echt op de route helaas :( )
Volgens jaar dus alweer 20 jaar jubileum.
 
Laatst bewerkt:
Net terug van een trip in de Alpen. Zeer mooie week gehad. kan ik weer een tijdje op teren!
 
Het waren er ongeveer 80 en 4 trikes. Ik was nummer 58 spap 60 en toen kwamen er nog een stuk of 20 achteraan ;)
Ik was er namelijk ook bij.

[afbeelding]

Zoals ieder jaar afgelopen 19 jaar op 1 na (toen zaten we in de USA en lag het niet echt op de route helaas :( )
Volgens jaar dus alweer 20 jaar jubileum.

Offtopic natuurlijk, maar heb die een paar jaar terug ook op de Savelbergrun zien staan. Heb er toen mee gereden en er met mijn band gespeeld. Leuk evenement.
 
Nou, worden we op feestboek effe weg gezet als zuuplappen die er altijd een zooitje van maken...



O-)
 
Mooi laten denken, we hebben hier toch een zuipname :)
 
Ik heb geen feesboek, maar word nu wel heel nieuwsgierig.


Ene Dik Folmer post dit:
Hello, ik zag vandaag een bericht over het euro gespann treffen. Kan iemand mij in een paar zinnen uitleggen waarom ik het niet zou mogen missen? Wat komt erop af? Afdeling spin en span, of zelfbouw? Is het een plek waar je vrouw en tienjarige dochter mee naartoe neemt? Of moet je het zijspan afladen met kratten bier?

Waarop dit volgt:
Jos Derks van de Ven Hangt vanaf waar je bij terecht komt. Sta je bij de zijspanners van het motorforum=>aflaaien met bier en sterke drank koop je in de super aan de andere kant van de straat. Of je zoekt een rustig plekje op...ook kun je weisswampach doorrijden en op camping trois frontieres je vrouw en kids droppen en zelf een dagje zijspannenkiek'n op het terein. Beide zeg ik wil je niet missen wat voor moois er afgelopen jaar is gebouwd....

Waar dan ook weer allemaal mensen op reageren.
 
Laatst bewerkt:
Hij beweert overigens zelf ook op het forum gezeten te hebben. Iemand een idee wat zijn nick is/was?
 
KIJKTIP !!!

Morgen (zondag 25 juni) om 22:10 uur op NPO1, Andere tijden sport.

Een docu over Streuer / Schnieders en hun zijspansuccessen!!


Ik heb een paar docu's gezien van andere tijden sport, zitten best leuk in elkaar.
 
full

Deze zijspan stond op de parkeerplaats van het TT circuit vandaag. Van wie is deze?

Overigens heb ik op de parkeerplaats en onderweg nog wel wat zijspannen gezien. Een BMW met Speedline, met een Ad van Gils kenteken sticker. Een blauwe Yamaha met GT2001 bak. En nog wel wat meer, details weet ik niet meer.

Ook nog een Span op de A17 omstreeks 20:00 uur in de richting van Roosendaal naar Dordrecht. We hebben enthousiast gezwaaid. ;)
 
Ik ben trouwens ook nog een ander spannetje tegen gekomen, bij het pontje van Elst naar Ingen stond een zilveren naked K100 of K75 met een oudere smalle bak met een heeeeeel smal bandje te wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan