Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier mijn amateur foto vanuit de Bult tijdens FP4/Q2

VQtWdr7.jpg
 
Winnen EN pietje op een ronde zetten.... Kerstmis kwam vroeg dit jaar :-)

Modbreak:

Hou je even in als je wilt...

 
Laatst bewerkt door een moderator:
_O-

MIjn vriendin en ik zijn Rossi fan, maar we vinden anderen coureurs ook geweldig.. Ondertussen bestaat onze collectie uit Rossi shirtjes, Iannone shirtjes, Dovi shirtjes, Tech3 jassen etc :+
 
_O-

MIjn vriendin en ik zijn Rossi fan, maar we vinden anderen coureurs ook geweldig.. Ondertussen bestaat onze collectie uit Rossi shirtjes, Iannone shirtjes, Dovi shirtjes, Tech3 jassen etc :+
Wij zijn hier buiten Rossi ook fan van andere.
En dan zijn er ook nog gun factoren voor deze en gene die wel een wedstrijd mogen winnen als Rossi het dan toch niet doet.
 
_O-

MIjn vriendin en ik zijn Rossi fan, maar we vinden anderen coureurs ook geweldig.. Ondertussen bestaat onze collectie uit Rossi shirtjes, Iannone shirtjes, Dovi shirtjes, Tech3 jassen etc :+

Mooi om te lezen dat ik niet de enige ben. Jullie hebben groot gelijk! Kreeg wel eens commentaar dat ik "een overloper" zou zijn. Maar ben gewoon enthousiast voor meerdere coureurs. Mijn collectie bestaat uit meerdere petjes, shirts en hoodies van Rossi, petje, shirt en getekende kneeslider van van der Mark, 2 petjes van Rea en een shirt van Bo. En zoals het er nu naar uitziet komt er nog wel iets van Zarco bij :Y
 
En pas als ik merchandise van Max ga kopen zoals half Nederland nu doet, dan mag je me fanboy gaan noemen :Y
 
Ben wel eens op straat aangesproken toen iemand mij spotte in een Marquez shirt en een Rossi helm in mijn hand. Dat vond de heer in kwestie echt niet kunnen. Ik heb het maar gelaten voor wat het was en ben verder gegaan met mijn leven.
 
Mooi om te lezen dat ik niet de enige ben. Jullie hebben groot gelijk! Kreeg wel eens commentaar dat ik "een overloper" zou zijn. Maar ben gewoon enthousiast voor meerdere coureurs. Mijn collectie bestaat uit meerdere petjes, shirts en hoodies van Rossi, petje, shirt en getekende kneeslider van van der Mark, 2 petjes van Rea en een shirt van Bo. En zoals het er nu naar uitziet komt er nog wel iets van Zarco bij :Y

Ik heb die tech3 softshell jas dit weekend gekocht. Had geen jas mee dit weekend :')
Maar is echt een uitstekend jasje en niet zo opvallend als de meeste VR46 spullen.

Later zag ik ook een KTM Red Bull softshell jas... die was ook wel mooi O-) O-) Misschien de volgende keer.

Hoop gewoon dat Rossi z'n 10de titel nog kan veroveren. Als hij stopt zijn er genoeg andere coureurs die we blijven volgen :)
 
Ben wel eens op straat aangesproken toen iemand mij spotte in een Marquez shirt en een Rossi helm in mijn hand. Dat vond de heer in kwestie echt niet kunnen. Ik heb het maar gelaten voor wat het was en ben verder gegaan met mijn leven.

Sja best triest..

Tijdens de trainingen stond ik naast wat mensen die duidelijk voor Lorenzo waren.. Quali ging natuurlijk kløte en die gasten liepen maar te vloeken op die Ducati etc etc.. :? :? Naja zal wel.. hoop dat ik nooit zo'n fanboy wordt _O-
 
Ik heb die tech3 softshell jas dit weekend gekocht. Had geen jas mee dit weekend :')
Maar is echt een uitstekend jasje en niet zo opvallend als de meeste VR46 spullen.

Later zag ik ook een KTM Red Bull softshell jas... die was ook wel mooi O-) O-) Misschien de volgende keer.

Hoop gewoon dat Rossi z'n 10de titel nog kan veroveren. Als hij stopt zijn er genoeg andere coureurs die we blijven volgen :)

:Y :t

Heb ook nog bij een standje met mooie Tech3 spullen staan kijken: Die kosten allemaal geen drol. Of in ieder geval een stuk minder dan de meeste andere merchandise. Zag alleen niets specifieks van Zarco. Dus geld in de knip gehouden deze keer.
 
Ben wel eens op straat aangesproken toen iemand mij spotte in een Marquez shirt en een Rossi helm in mijn hand. Dat vond de heer in kwestie echt niet kunnen. Ik heb het maar gelaten voor wat het was en ben verder gegaan met mijn leven.

Op weg naar de kliko is dat toch een acceptabele situatie, alleen niet in dit topic :+
 
Ben wel eens op straat aangesproken toen iemand mij spotte in een Marquez shirt en een Rossi helm in mijn hand. Dat vond de heer in kwestie echt niet kunnen. Ik heb het maar gelaten voor wat het was en ben verder gegaan met mijn leven.
Gewoon neerhoeken met die helm. :Y
 
hier ook Rossi fan(boy) in het kwadraat, maar heb ook een VD Mark hoodie en BB64 shirt, tech3 shirt en nog een aantal andere merk shirtjes liggen, o.a. ook Isle of man kleding ( Peter Hickman ) enz enz.

Moet zeggen dat Viñales ook best aardig mooie spullen heeft.
 
Ik heb die tech3 softshell jas dit weekend gekocht. Had geen jas mee dit weekend :')
Maar is echt een uitstekend jasje en niet zo opvallend als de meeste VR46 spullen.

Later zag ik ook een KTM Red Bull softshell jas... die was ook wel mooi O-) O-) Misschien de volgende keer.

Hoop gewoon dat Rossi z'n 10de titel nog kan veroveren. Als hij stopt zijn er genoeg andere coureurs die we blijven volgen :)

ja uiteraard zullen er coureurs zijn die we blijven volgen, maar het zal lang gaan duren voordat er weer een type Rossi zal zijn met een verhaal wat nu al meer dan 20 jaar duurt. waar alles in zit, dramatiek, euforie, passie etc etc. mijn dochter van 10 jaar deed laatst op school haar spreekbeurt over #46, deze spreekbeurt mocht maar 10 minuten duren. geloof me dat is gewoon lastig om maar....10 minuten over Rossi te praten. Hate or love him, maar deze man is uniek en hoe bijzonder is het dat wij allen dit mogen meemaken. GOAT? Ja in mijn optiek absoluut, benieuwd wie dit nog ooit gaat evenaren of verbeteren.
 
Zijn er niet veel voor in de wieg gelegd.
Om zo lang aan de top mee te draaien.
En er nog steeds zo veel plezier aan beleven.
Je hoord van alle top sporters dat het op peppen van je zelf steeds moeilijker wordt na maten je wat ouder wordt.
Maar dit is pure passie van Rossi .
En dan lijkt het makkelijker te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan