Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er ook weer, net terug van ruim 1600km sturen door de Eifel/Luxemburg :]

Mag deze in de OP???

20170427_122630.jpg


Zo ff bijlezen *D
 
Wellicht dat we traditie getrouw de Honda WSBK team van 2017 in het OP kunnen zetten? Misschien een ideetje? Trouwens hallotjes weer :)
 
Laatst bewerkt:
Beetje naar je zin gehad?

Geweldig gehad alleen zondag bij Bourscheid het Blaadje een beetje lomp op de zijkant gelegd maar de schade valt mee en gewoon door kunnen rijden gelukkig O-)

19437419_10208259656842286_1007674200991570941_n.jpg


Totaal een dikke 1550km's op de teller erbij gezet en geboft met het weertje 8-)

Nu eens even rond gaan snuffen voor de volgende onderdelen;

-zijkuip+binnenkuip (links)
-tail
-dynamo deksel

Hobby kost geld :+
 
Laatst bewerkt:
Geweldig gehad alleen zondag bij Bourscheid het Blaadje een beetje lomp op de zijkant gelegd maar de schade valt mee en gewoon door kunnen rijden gelukkig O-)

[afbeelding]

Totaal een dikke 1550km's op de teller erbij gezet en geboft met het weertje 8-)

Nu eens even rond gaan snuffen voor de volgende onderdelen;

-zijkuip+binnenkuip (links)
-tail
-dynamo deksel

Hobby kost geld :+


Klote man, maar gelukkig kon je verder rijden.

Misschien Ten Kate eens bellen, hebben op MP vaak veel plastic enz staan. Overgehouden denk ik van cbrren die omgebouwd zijn naar racer.
 
Geweldig gehad alleen zondag bij Bourscheid het Blaadje een beetje lomp op de zijkant gelegd maar de schade valt mee en gewoon door kunnen rijden gelukkig O-)

[afbeelding]

Totaal een dikke 1550km's op de teller erbij gezet en geboft met het weertje 8-)

Nu eens even rond gaan snuffen voor de volgende onderdelen;

-zijkuip+binnenkuip (links)
-tail
-dynamo deksel

Hobby kost geld :+
Smetje tijdens een mooie trip....
Jammer, succes met zoeken en herstellen. :t
 
@65x45.2: Waar heb je die protectoren vandaag die op de zijkant van je tank zitten? Ik zoek zelf ook niet zoiets :)


Deze mag ook wel in de OP :)
full
 
@65x45.2: Waar heb je die protectoren vandaag die op de zijkant van je tank zitten? Ik zoek zelf ook niet zoiets :)


Deze mag ook wel in de OP :)
[afbeelding]

Nice, zo te zien nog helemaal origineel (hou ik wel van) :Y
Ik ga ook eens op zoek naar een nieuwe deftige foto voor in de OP (kom hier sinds deel 59)
 
Geweldig gehad alleen zondag bij Bourscheid het Blaadje een beetje lomp op de zijkant gelegd maar de schade valt mee en gewoon door kunnen rijden gelukkig O-)

[afbeelding]

Totaal een dikke 1550km's op de teller erbij gezet en geboft met het weertje 8-)

Nu eens even rond gaan snuffen voor de volgende onderdelen;

-zijkuip+binnenkuip (links)
-tail
-dynamo deksel

Hobby kost geld :+

Ai... gelukkig geen lichamelijke schade.
 
Weet iemand waar ik een setje kuip-schroefjes kan bestellen voor de blade?
Het viel me op dat er verschillende in zitten bij die van mij, en wil dat even netjes maken door ze allemaal te vervangen.
Tips?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan