Het grote BMW K1600 topic deel 2

Je zit nogal ver weg voor mij denk ik, en iets te weinig tijd doordeweeks. Maar misschien toch eens leuk om eens bij elkaar te komen, elkaars bikes bewonderen, ervaringen uitwisselen en zo? Misschien op een beetje centrale plek in NL?

Ja lijkt me leuk!
Dan gaan we een datum plannen.

Wat vond je van het logo?
 
Hier mijn nieuwe logo gemonteerd!

full
 
Ja ben er toch blij mee. Niet te opvallend. Heb me er maar bij neer gelegd. Zit nu op de boulevard in Scheveningen te lunchen😊
 
Als we dan toch woonplaatsen bekend gaan maken, ik woon in Mill, Noord-Brabant. :) Zit er bij mij nog een mede-1600GT(L)-rijder in de buurt toevallig?
 
Super strak, mooi!!

Hé, dan was je wel heel dichtbij, ik woon in Maassluis. :P

Moet niet gekker worden😄, toevallig 2 rijders al in omgeving Maassluis. Ik ben vanuit Zeeland daar heel snel. Brabant is ook niet echt ver (1,5 uur). Wat is nou afstand in Nederland. Alleen noordelijke provincies is lastig.
 
Ga aankomende zaterdag met wat vrienden ook een rit maken richting Zeeland om in Zeeuws Vlaanderen uit te komen.
Eerst donderdag het originele BMW alarm laten aanpassen omdat dit anders niet voor de NL verzekeringen voldoet en later op de dag een andere kuipruit proberen bij MDI omdat het rond mijn helm heel lawaaiig is op dit moment.
Het schijnt dat de ZTecnik V-stream ruit daar de oplossing in gaat bieden.
 
Laatst bewerkt:
Wat is daar het probleem mee dan?

Het originele alarm word gemonteerd zonder bescherming.
Indien je weet waar het alarm gemonteerd is kan je heel simpel door een gaatje te boren en dit vol te spuiten met pur het alarm uitschakelen.

Om het alarm gecertificieerd te krijgen voor SCM en je dus ook het bijbehorende certificaat krijgt welke je bij diefstal aan de verzekering moet kunnen overleggen, moet er een metalen omhulsel om het alarm worden geplaatst.
 
Laatst bewerkt:
Het originele alarm word gemonteerd zonder bescherming.
Indien je weet waar het alarm gemonteerd is kan je heel simpel door een gaatje te boren en dit vol te spuiten met pur het alarm uitschakelen.

Om het alarm gecertificieerd te krijgen voor SCM en je dus ook het bijbehorende certificaat krijgt welke je bij diefstal aan de verzekering moet kunnen overleggen, moet er een metalen omhulsel om het alarm worden geplaatst.
Dan waren de regels 5 jaar geleden blijkbaar nog niet zo streng, want bij die van mij werd daar niet over gerept...
 
Ga aankomende zaterdag met wat vrienden ook een rit maken richting Zeeland om in Zeeuws Vlaanderen uit te komen.
Eerst donderdag het originele BMW alarm laten aanpassen omdat dit anders niet voor de NL verzekeringen voldoet en later op de dag een andere kuipruit proberen bij MDI omdat het rond mijn helm heel lawaaiig is op dit moment.
Het schijnt dat de ZTecnik V-stream ruit daar de oplossing in gaat bieden.

Leuke rit, waar vandaan?

Ik heb pas de Ztechnik Vstream ruit gekocht bij MDI. Bevalt uitstekend!!
 
Wij vertrekken vanuit Vlaardingen en pikken de laatste op bij het veer van Hekelingen.

Welke Ztechnik Vstream ruit heb jij gekocht, de normale of de hoge?
 
Welke Ztechnik Vstream ruit heb jij gekocht, de normale of de hoge?

Ik heb de normale hoogte gekocht pas geleden. Vond de hoge toch iets te hoog, wil er graag overheen kunnen blijven kijken en iets meer spiegeling van het stuur bij de hoge. Ben zelf 1.87m. MDI zit bij mij bij wijze van spreken vlak om de hoek :)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand een fijn adres om te overnachten in de Eiffel?

Ik ben twee keer een weekend bij Mosellandhotel Waldeck verbleven. En één keer een weekend bij Gasthof zur Grafschaft. Over beide locaties ben ik tevreden! Handig is om even te mailen over beschikbaarheid. Succes en heel veel plezier daar! Ik ben twee weken geleden geweest en heb onwijs genoten in dat prachtige gebied met deze geweldige motor!
 
Voor Harry:
Ik heb een paar weken geleden geslapen in de Eifel, Bitburg bij :http://www.eifelstern.com/en/
Prima en schone kamers voor weinig! (€ 50,- p/n). Eten is minder! (Buffet). Veel kamers dus meestal wel plek (oude Kazerne)
 
Terug
Bovenaan Onderaan