Suzuki gsxr 750 '98

JoeyF

Rookie
26 jun 2017
12
0
Kerkrade
Hallo,

Ik heb een gsxr 750 injectie.
Op het moment dat ik boven de 220 ga rijden ,duwt die aan de rechterkant van het blok de olie eruit ? Heeft de motor zoiets als overdruk is hier iets aan te doen? Of heb ik een groter probleem aan hand ?

Mijn dank alvast
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag weer 110 km zonder problemen kunnen rijden,
Heb hem wel nergens zwaar kunnen belasten. Dus dat blijf nog even uit.

Maar ik denk dat ik eerst even ga flushen en dan nieuwe olie etc . Misschien dat het dan over is.

Zou zomaar kunnen zijn dat iets vast zit
 
Heb vandaag weer 110 km zonder problemen kunnen rijden,
Heb hem wel nergens zwaar kunnen belasten. Dus dat blijf nog even uit.

Maar ik denk dat ik eerst even ga flushen en dan nieuwe olie etc . Misschien dat het dan over is.

Zou zomaar kunnen zijn dat iets vast zit


Had jij de olie ververst of de vorige eigenaar ?

Als het de vorige eigenaar was dan kan hij teveel olie erin gegooid hebben .Dat beland dan in je air-box wat gaat lekken aan de linkerkant omdat je motor op de jifty staat.

Die olie gaat dan tijdens het rijden overal heen.Jij hebt in je air-box alle olie eruit gehaald dus laten we het hopen dat het dit was ??
 
Laatst bewerkt:
Het kan inderdaad lastig zijn om de plek te vinden waar de olie uitkomt zeker bij hogere snelheden.

Kun je niet nadat je motor warm is en is gaan lekken snel even het ergste weghalen terwijl je motor nog draait (brand je klauwen niet aan de uitlaat) en daarna zoeken eventueel een paar keer gas geven om de druk op te voeren.
 
Het kan inderdaad lastig zijn om de plek te vinden waar de olie uitkomt zeker bij hogere snelheden.

Kun je niet nadat je motor warm is en is gaan lekken snel even het ergste weghalen terwijl je motor nog draait (brand je klauwen niet aan de uitlaat) en daarna zoeken eventueel een paar keer gas geven om de druk op te voeren.

Ook dan lekt die nergens, of ik zou hem een paar seconde in de toeren begrenzer moeten gooien dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik kan zo gewoon zonder problemen rijden alleen als ik snelheden ga rijden boven de 220 begint die te lekken. Zal rond de 11/12000 toeren zijn.
 
Had jij de olie ververst of de vorige eigenaar ?

Als het de vorige eigenaar was dan kan hij teveel olie erin gegooid hebben .Dat beland dan in je air-box wat gaat lekken aan de linkerkant omdat je motor op de jifty staat.

Die olie gaat dan tijdens het rijden overal heen.Jij hebt in je air-box alle olie eruit gehaald dus laten we het hopen dat het dit was ??

Vorige eigenaar,

Dat was ook het eerste wat ik dacht maar het loopt aan de andere kant eruit.
En daarbij bij aanschaf heb ik alle vloeistoffen gecontroleerd op niveau en was alles oké.
 
Terug
Bovenaan Onderaan