Silly Season 2018

Papa rabat lijkt me lastig want volgens mij is hij wees.
Denk eerder dat de verhouding met de Marquez broertjes en estrella calicia de link is dat rabat op de Honda zit
 
Papa rabat lijkt me lastig want volgens mij is hij wees.
Denk eerder dat de verhouding met de Marquez broertjes en estrella calicia de link is dat rabat op de Honda zit


Zijn "vader" schijnt het toch aardig te doen met de centjes ??

De rest van je verhaal snap ik geen worst van eerlijk gezegd :?
 
Papa rabat lijkt me lastig want volgens mij is hij wees.
Denk eerder dat de verhouding met de Marquez broertjes en estrella calicia de link is dat rabat op de Honda zit

Zijn vader bezit Circuit Almeria en Circuito Andalusia. Toch? Toch????
 
Papa rabat lijkt me lastig want volgens mij is hij wees.
Denk eerder dat de verhouding met de Marquez broertjes en estrella calicia de link is dat rabat op de Honda zit

Sunday Summary from Sepang: Beating Doohan, Rabat's Hard Work, & Miller Mastering Marquez in Moto3 - Asphalt & Rubber
Esteve Rabat - Bio, Facts, Family | Famous Birthdays

"Family Life
His father owns a chain of jewelry shops in Spain."

"This passion, and his commitment to following that passion is what got Rabat where he is today, with a Moto2 championship under his belt. Up until this season, Rabat was a paying rider, forced to bring money wherever he raced. It did not help that his father owns a chain of high-end jewelers in Spain, and was seen as an easy touch for money to help his son’s career."

Aan wie denk jij?
 
DEAL ROND: 'DUCATI IS VERKOCHT'

Ducati-verkoopsoap: update!

Ducati_Harley_Davidson_logo.png
 
Harley Davidson lijkt mij nou niet echt een bedrijf gericht op het leegzuigen van Ducati. Ik kan me zo voorstellen dat er genoeg winst te behalen valt in het samenvoegen van productieprocessen (misschien in Azië?), marketing, of zelfs... Tja, Ducatiblokken in specifieke HD modellen?

Of Ducati is gewoon lekker winstgevend en daar wil HD van meegenieten zonder er al te veel werk in te hoeven stoppen.
 
Harley Davidson lijkt mij nou niet echt een bedrijf gericht op het leegzuigen van Ducati. Ik kan me zo voorstellen dat er genoeg winst te behalen valt in het samenvoegen van productieprocessen (misschien in Azië?), marketing, of zelfs... Tja, Ducatiblokken in specifieke HD modellen?

Of Ducati is gewoon lekker winstgevend en daar wil HD van meegenieten zonder er al te veel werk in te hoeven stoppen.

Check anders even de overname geschiedenis van HD.
 
Harley Davidson lijkt mij nou niet echt een bedrijf gericht op het leegzuigen van Ducati. Ik kan me zo voorstellen dat er genoeg winst te behalen valt in het samenvoegen van productieprocessen (misschien in Azië?), marketing, of zelfs... Tja, Ducatiblokken in specifieke HD modellen?

Of Ducati is gewoon lekker winstgevend en daar wil HD van meegenieten zonder er al te veel werk in te hoeven stoppen.


vraag eens aan erik beuel .... :') :') :') :')
 
Kunt er wel vanuit gaan, Redding terug naar VDS en Rabat met centjes naar Avintia.

Bautista blijft bij Pull en bear begreep ik ? Abraham waarschijnlijk ook ivm de goed gevulde bankrekening van vader Abraham :P
 
Kunt er wel vanuit gaan, Redding terug naar VDS en Rabat met centjes naar Avintia.

Bautista blijft bij Pull en bear begreep ik ? Abraham waarschijnlijk ook ivm de goed gevulde bankrekening van vader Abraham :P
Ik kan niet goed begrijpen waarom Rabat nog actief zou blijven in de MotoGP. Hij heeft de afgelopen 2 jaar niets laten zien en heeft dit jaar ook nog maar 8 puntjes binnen gesprokkeld. Hij is inmiddels 28 jaar en slechts 1 keer in de top 10 gefinished en dat was zijn 2e race vorig jaar in Argentinië waar slechts 13 aan de finish kwamen... Zijn overige 'hoogste' klasseringen (10e/11e) zijn ook mede te danken aan het uitvallen van snelle rijders voor hem.
Moto2 past echt bj hem, maar MotoGP zie ik hem niet in slagen, verloren tijd.

Dan rijden er echt wel andere talenten rond die een MotoGp-zitje waard zijn i.m.o.

Tuurlijk, money talks, zeker bij de wat mindere teams die daar van moeten bestaan, maar toch...
;) RABAT - Authorized Retailer of the Finest Watch & Jewels brands
 
De Honda is nou niet de makkelijkste fiets in het veld, als Rabat op een Ducati komt is het misschien een ander verhaal. Ik verwacht Jack Miller ook verder naar voren op een Pramac Ducati dan op zijn VDS Honda.
 
Ik kan niet goed begrijpen waarom Rabat nog actief zou blijven in de MotoGP. Hij heeft de afgelopen 2 jaar niets laten zien en heeft dit jaar ook nog maar 8 puntjes binnen gesprokkeld. Hij is inmiddels 28 jaar en slechts 1 keer in de top 10 gefinished en dat was zijn 2e race vorig jaar in Argentinië waar slechts 13 aan de finish kwamen... Zijn overige 'hoogste' klasseringen (10e/11e) zijn ook mede te danken aan het uitvallen van snelle rijders voor hem.
Moto2 past echt bj hem, maar MotoGP zie ik hem niet in slagen, verloren tijd.

Dan rijden er echt wel andere talenten rond die een MotoGp-zitje waard zijn i.m.o.

Tuurlijk, money talks, zeker bij de wat mindere teams die daar van moeten bestaan, maar toch...
;) RABAT - Authorized Retailer of the Finest Watch & Jewels brands

Zelfde geldt toch voor Abraham ? Rijdt ook rond omdat er geld mee gemoeit is
 
Dat zal best zo zijn maar er zit toch echt een winnaarsmentaliteit in dat soort jongens.. en dat word niet gevoed met 10de plaatsen lijkt me
 
Terug
Bovenaan Onderaan