beemer fighter deeeeeeeel 3.....

hoppa....oma ligt plat!

alle alu spulletjes van de supercharger aandrijving zwart laten anodiseren en de uitlaat is zo goed als klaar....

ontsteking eindelijk voor mekaar. was ff een flink gepuzzel, maar het zit erop. een opnemer van suzuki 750 k7 en ff een triggerwheel gemaakt uit staal.

setje mooie dempertjes van BOS kunnen regelen, staan wel vet. *O*
full
 
Wordt wel wat zo. :t

Komt dus een modern injectie systeem op zo te zien?

Welk merk?
 
ik zeg goed bezig !

ontsteking eindelijk voor mekaar
Maareh, loopt ie nu of niet ? Ik zie tenzij er nog draadjes missen of benzine leidingen... zo'n beetje alles is aanwezig ? :+

Ps.
Vraagje uit onwetenheid/nieuwschierigheid; krijg je door al die semi haakse bochten, met dergelijke kleine radi, niet teveel restrictie in de flow van je uitlaat ?
 
Laatst bewerkt:
ik zeg goed bezig !Maareh, loopt ie nu of niet ? Ik zie tenzij er nog draadjes missen of benzine leidingen... zo'n beetje alles is aanwezig ? :+

Ps.
Vraagje uit onwetenheid/nieuwschierigheid; krijg je door al die semi haakse bochten, met dergelijke kleine radi, niet teveel restrictie in de flow van je uitlaat ?

neuj hij loopt nog niet. ben net begonnen met het electrische gedeelte. brandstof systeem is al bijna klaar.

idd zouden vloeiendere bochten beter zijn, maar aangezien er geen ruimte voor is moet het maar zo... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan