Wie gaan er allemaal naar de TT?

Waarom gaat dan ook iedereen via dezelfde (hoofd)wegen. Ga via binnenwegen naar Assen. Zet de auto bijvoorbeeld in Baggelhuizen en neem evt.de fiets mee in de auto. Binnen een paar minuten ben je bij het circuit.
We deden vorig jaar met de auto een uur en een kwartier erover. Normaal doe ik er 50-60 minuten over, dus dat viel toen best mee. Nu met de motor 1.5 uur.
 
Gemengde gevoelens bij deze tt:
Top races!!! :)
Even mijn ei kwijt modus. Sta in de rij bij de wc, voel iets tegen me aan schuiven en vervolgens een doffe knal. Kijk om, man bewusteloos, gezicht naar beneden onder de kots. Tegen een stalen pilaar geknald met zijn hoofd. Eerste gedachte, heeft een beroerte of hartaanval of zo gehad. Op zijn zij gelegd, hulptroepen geroepen. Beste man kwam bij en meldde ietwat te veel gezopen te hebben. Dat kan natuurlijk, maar het was verdorie 12 uur wtf. Denk die stikt dadelijk in zijn eigen kots.

Go rossi vr46 :)

Ja dat hoort bij de TT zeggen ze dan. En als dit soort lui stikt in hun eigen kots, dan noem ik dat natuurlijke selectie. Alleen jij vraagt er niet om dat hij dat doet waar jij bij bent helaas.
 
Wat een gezeur over de drukte, gewoon op tijd vertrekken.
Wij zijn om 05.00 uit regio Nijmegen vertrokken en totaal geen file of wat dan ook gehad.
Inclusief tank en koffiestop zaten we om 08.00 uur bij Meeuwenmeer :t

:Y :t

En ook nog een verloren smartphone teruggevonden met behulp van onbekenden :}
 
Laatst bewerkt:
En betaalden mijn ouders iets van 5 gulden voor een toegangskaartje... En ik ben er vrij zeker van dat eten en drinken er toen ook een stuk goedkoper was. :P
Hoewel je nu ook makkelijk sterke drank mee naar binnen kon smokkelen. Ik had een Dopper mee met daarin water, maar het had net zo goed wodka kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Waarom gaat dan ook iedereen via dezelfde (hoofd)wegen. Ga via binnenwegen naar Assen. Zet de auto bijvoorbeeld in Baggelhuizen en neem evt.de fiets mee in de auto. Binnen een paar minuten ben je bij het circuit.

:X Ik hoop dat het kleine groepje fascisten uit Baggelhuizen dit niet leest...... :+
 
Ja dat hoort bij de TT zeggen ze dan. En als dit soort lui stikt in hun eigen kots, dan noem ik dat natuurlijke selectie. Alleen jij vraagt er niet om dat hij dat doet waar jij bij bent helaas.

100% mee eens. :Y

:o Maar had nooit zo'n reactie van jouw verwacht eigenlijk :+ ..... _O-
 
En betaalden mijn ouders iets van 5 gulden voor een toegangskaartje... En ik ben er vrij zeker van dat eten en drinken er toen ook een stuk goedkoper was. :P
Hoewel je nu ook makkelijk sterke drank mee naar binnen kon smokkelen. Ik had een Dopper mee met daarin water, maar het had net zo goed wodka kunnen zijn.

Bij de hoofdingang werd alles geopend en even goed geroken naar sterke drank. Wodka is echter niet te ruiken :).
Bij 1 duitser werden er 10 flesjes "water" in beslag genomen, natuurlijk ietwat vreemd dat iemand 5 liter water bij zich heeft _O-
 
Bij de motor-ingang niet, Ik heb niet eens alle vakken van mijn tas laten zien, alleen de 2 grootste. De controleur vond alleen mijn energy-drink semi-interessant. Maar 10 flesjes is ook weer aardig wat direct.. Niet heel snugger.
 
Bij de motor-ingang niet, Ik heb niet eens alle vakken van mijn tas laten zien, alleen de 2 grootste. De controleur vond alleen mijn energy-drink semi-interessant. Maar 10 flesjes is ook weer aardig wat direct.. Niet heel snugger.

Bij ons op het talud waren ze gek op Rivella :Y
Ik heb wel tig flessen voorbij zien komen, prima bedacht :}
 
Speciaal voor alle zuurpruimen die al jaren niet meer naar de TT gaan omdat ze vinden/denken dat er alleen maar dronken boeren rondlopen:


;)


Ontken je dat dan? Ik heb het zelf elk jaar nog mee gemaakt. Ben ik dan een zuurpruim als ik zeg dat ik bekogeld wordt door dronken lui? Dat we door een groepje dronken lui werden gevolgd naar onze motor en ze bleven zeuren of ze achterom mochten naar de camping en al bijna achterop zaten?
 
Laatst bewerkt:
Ontken je dat dan? Ik heb het zelf elk jaar nog mee gemaakt. Ben ik dan een zuurpruim als ik zeg dat ik bekogeld wordt door dronken lui? Dat we door een groepje dronken lui werden gevolgd naar onze motor en ze bleven zeuren of ze achterom mochten naar de camping en al bijna achterop zaten?

Daarom kom ik er ook niet meer tijdens de races.Ben alleen paar keer tijdens de trainingen geweest,dat beviel mij beter maar tijdens de races zien ze mij daar nooit meer.
 
Ik kan me juist ergeren aan ouders die daar staan te zuipen, ondertussen een stuk plastic in brand steken en hun kinderen het plastic laten verzamelen en dat op de brandstapel laten gooien.
 
Ik kan me juist ergeren aan ouders die daar staan te zuipen, ondertussen een stuk plastic in brand steken en hun kinderen het plastic laten verzamelen en dat op de brandstapel laten gooien.

Probleem met mij is dat als ik iets naar mijn harses gegooid krijg of iemand overlast geeft dat ik er wel op af stap en weet uit eigen ervaring(iets met overlastgevende buurman te grazen nemen)dat je aan het kortste eind trekt.En dan interesseeert het mij echt niet of die nou alleen is of met 10 man,tis toch meestal laf volk.
Jij kan lekker mee met politie en ff zitten omdat de overlastgever lafhartig aangifte gaat doen als je hem iets te hardhandig terecht wijs.
Nee,ik blijf lekker thuis.
 
@ Moderator, topictitel: 'WIE GAAN ER ALLEMAAL NAAR DE TT?' --> 'DE TT IS KUT EN IK GA NOOIT HEEN'.

:t
 
Probleem met mij is dat als ik iets naar mijn harses gegooid krijg of iemand overlast geeft dat ik er wel op af stap en weet uit eigen ervaring(iets met overlastgevende buurman te grazen nemen)dat je aan het kortste eind trekt.En dan interesseeert het mij echt niet of die nou alleen is of met 10 man,tis toch meestal laf volk.
Jij kan lekker mee met politie en ff zitten omdat de overlastgever lafhartig aangifte gaat doen als je hem iets te hardhandig terecht wijs.
Nee,ik blijf lekker thuis.


Tjonge jonge jonge kerel, anders laat je je eigen ff gaan op internet !
Ik snap je frustratie deels maar ik snap niet waarom het zo groot en stoer moet overkomen ??
Er zijn inderdaad vervelende mensen aanwezig tijdens de grote evenementen , en iedereen heeft zn eigen kijk op "gezelligheid"
Dat je dat niet deelt snap ik helemaal, ik vind het gesmeer/gesleep met spullen en gegooi met eten en drinken ook niks en zou er ook wat van zeggen.. maar ik heb niet de illusie dat ik een groepje van 10 man in het gareel krijg of zelfs tegen de vlakte.. en ik zou zeer zeker niet beweren op het net dat een ander aan het kortste eind trekt ;)
 
Tjonge jonge jonge kerel, anders laat je je eigen ff gaan op internet !
Ik snap je frustratie deels maar ik snap niet waarom het zo groot en stoer moet overkomen ??
Er zijn inderdaad vervelende mensen aanwezig tijdens de grote evenementen , en iedereen heeft zn eigen kijk op "gezelligheid"
Dat je dat niet deelt snap ik helemaal, ik vind het gesmeer/gesleep met spullen en gegooi met eten en drinken ook niks en zou er ook wat van zeggen.. maar ik heb niet de illusie dat ik een groepje van 10 man in het gareel krijg of zelfs tegen de vlakte.. en ik zou zeer zeker niet beweren op het net dat een ander aan het kortste eind trekt ;)

Je leest het verkeerd,IK trek aan het kortste eind en niet degene die overlast geeft.Daarom staat er dat ik uit ervaring spreek want ik kon mee met politie en niet de overlastgever.
 
Terug
Bovenaan Onderaan