GoPro Motorcycle Grand Prix of Germany

Zowel Crutch als Dovi gaan naar voren komen.
 
Wat hebben ze het toch goed voor elkaar bij Tech3 zeg! En de zomerstop in met 4 titelkandidaten. Ongekend dit!
 
Voor Folger voelt dit als een overwinning denk ik! Ongekend spannend in het WK, kan echt nog van alles gebeuren 🙂
 
.....Jonas ... :} :} :} :} altijd al gedacht...sinds dat hij in Frankrijk in de regen in de 125cc van de 30+ plaats naar plaats 2 reed...ik denk 8 jaar geleden... *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
.....Jonas ... :} :} :} :} altijd al gedacht...sinds dat hij in portugal in de regen in de 125cc van de 30+ plaats naar plaats 2 reed...ik denk 10 jaar geleden... *O* *O*
Had ook altijd zijn lengte tegen in lagere klassen. Waren bij Yamaha vooral onder de indruk hoe hard hij door die snelle bocht in de laatste sector van Jerez ging op een moto2. Zal gerrit kunnen bevestigen denk ik.
 
Ik hoop dat ik er naast zit maar denk dat de uiteindelijke strijd in Valencia toch weer tussen 2 Spanjaarden zal gaan.
 
Prachtige races vandaag, enorme smaakmaker vandaag die Folger! Gemixte emoties van hem in het interview na de race tussen blijdschap en teleurstelling. Echte sportman, prachtig om te zien.
 
Even iets anders.



Mattia Pasini is drie weken na het behalen zijn tweede plaats tijdens de Catalaanse alsnog gediskwalificeerd. De door de Italiaan gebruikte olie bleek niet conform het reglement.


Dat is wel een beetje jammer

Bron: Race sport
 
Laatst bewerkt:
Even iets anders.



Mattia Pasini is drie weken na het behalen zijn tweede plaats tijdens de Catalaanse alsnog gediskwalificeerd. De door de Italiaan gebruikte olie bleek niet conform het reglement.


Dat is wel een beetje jammer

Bron: Race sport

Beetje lullig zo, maar regels zijn regels....en daardoor Olivera alsnog op het 'podium' *O*
 
Foto uit Bo z'n fanclub .... :} :} _O- _O-

full
 
Mooie race vandaag! Ontzettend goed resultaat van Folger en gaaf om te zien hoe de Tech3 mannen dit jaar bezig zijn en ook nog eens allebei op het podium staan in hun respectievelijke thuisraces :} :}
 
Geheugen zit nog goed bij Marlig.
Frankkie weet dus dondersgoed wat motorrijden is en ook circuitrijden ;)
Als hij alleen commentaar doet, dan valt hij wel door de mand hoor. :P
(Coureurs willen warmte in de voorband, Frank meld dat de coureur de remmen test..)

Maar goed, dit is weer een ander topic. :+
 
Als hij alleen commentaar doet, dan valt hij wel door de mand hoor. :P
(Coureurs willen warmte in de voorband, Frank meld dat de coureur de remmen test..)

Maar goed, dit is weer een ander topic. :+

Ach, een beroemde autobouwer zei ooit dat pk's de auto verkopen en dat je met koppel wedstrijden wint :/

Ze kunnen niet alles weten ;) :P
 
Ach, een beroemde autobouwer zei ooit dat pk's de auto verkopen en dat je met koppel wedstrijden wint :/

Ze kunnen niet alles weten ;) :P
True that, maar net als met andere gezellige praters als Van Loozenoord en Timmer merk(te) je vaak dat ze het racen zelf niet helemaal voelen. Achtergrondinformatie hebben ze wel, en de passie als geen ander.
Ik zou geen andere commentator willen dan de huidige bezetting hoor.

En ik waardeer ze allemaal op hun eigen manier, ook bijvoorbeeld Van der Valk. (Patrick van den Goorbergh wel het meest) :)

21 februari 2017 – Vanaf vorig jaar was (bijna) alle actie in de MotoGP live te volgen via Eurosport 1, iets waar de sportzender in 2017 geen verandering in brengt. De koningsklasse van de motorsport zal ook dit jaar volledig te zien zijn bij het primaire kanaal; tevens kan de liefhebber inschakelen voor de supportklassen (Moto2, Moto3). Via het tweede kanaal zijn ook het WK Superbikes, de British Superbikes, het WK Endurance en de MXGP te zien.

Groot nieuws op commentarieel vlak: Frank Weeink, die in het verleden lange tijd actief was als commentator bij de MotoGP-races, keert terug achter de microfoon. Weeink, die in 2016 onder andere de IndyCar Series becommentarieerde, kan op veel fans rekenen: MotoGP-liefhebbers richtten zelfs een Facebook-pagina op om zijn terugkeer bij Eurosport te bewerkstelligen. De verslaggever zal zich volledig op de MotoGP richten: middels zijn Twitterpagina maakte hij bekend 'slechts als invaller' aan Ziggo Sport verbonden te blijven.

Diederick de Vries en Patrick van den Goorbergh, de heren die in de voorgaande jaren het MotoGP-commentaar verzorgden, nemen de Moto2 en de Moto3 voor hun rekening. Vanuit de pitlane zal Samantha van Wijk voor een derde achtereenvolgende seizoen dienst doen, Iwan van der Valk is aangewezen als commentator van de Superbikes bij Eurosport.

Weeink ziet Kervin Bos naast hem aanschuiven: de oud-motorcoureur 'promoveert' vanuit de Moto2 en Moto3, waar hij samen met Van der Valk commentaar gaf.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan