Breva 850 / 1100 / 1200 topic

Busjes van de achterste tankbevestiging.

Fijne vakantie Dolf! Benieuwd naar je verhaal.
 
Die busjes zijn het natuurlijk.... bij mij blijven die aan de rubberen ring "plakken"...
Meestal :)
 
Laatst bewerkt:
Of ik zin had in een ritje? Mijn maat belde me. Hij op zijn Blackbird en ik op de Breva. Na een ritje van 80 kilometer over dijkjes en binnendoor weggetjes heb ik de Breva maar eens in het sop gezet met mijn nieuwe foamsprayer. Het werkpaard komt er maar bekaaid vanaf als buitenslaper onder een hoes.
full
 
10cc van S100 specialreiniger voor motorfietsen in de foamsproeier, die ik nog had liggen.


In laten werken en even afspoelen met een washandschoen,...












Maatje was blij dat er na een paa bochten weer een recht stukje kwam om bij te trekken,..86 vs 170pk,...beide 1100 cc.
full
 
Ik zit net in Cannes mijn vakantiepaard eens te bekijken, vanmorgen de Route des grandes Alpes beëindigd in Menton. Als ik terug ben, heb ik een uitdaging voor de foamsprayer...
 
Hoi Dolf
Goed om te horen dat je het eindpunt van de RGA bereikt hebt.
Prachtige route om te rijden!Heb je al een route gepland voor de terugweg?
Je bent niet zo ver van de gorges du verdon, schijnt heel mooi te zijn!
 
In ieder geval de Mont Ventoux en inderdaad Gorges du Verdon en waarschijnlijk terug via la Mouche in de Vogezen. Zoiets dus.... Maar dat staat nog allemaal in potlood genoteerd....
 
Afgelopen woensdagavond ook Nederland weer binnen gepeddeld... 16 dagen onderweg geweest met een kleine 3900 km erbij. Weer bijna :X alles goed verlopen. Nu zoals gebruikelijk rommel opruimen, tuin toonbaar maken e.d. dus reisverslagje laat nog ff op zich wachten.
Inmiddels al wel nieuw Italiaanse nieuwe stappers voor de Bella gekocht.. (weer 20000 km met de banden gereden dus weer Pirelli Angel ST gekozen. Nieuwe remblokjes achter en wat vakantiesporen gerepareerd. Ik moet ook nog een halve asfaltcentrale van de uitlaat halen en de nodige steentjes overal tussenuit pulken.
In ieder geval een mooie trip gehad. :] :t
 
Ik heb twee jaar geleden mijn Breva 1100 ingeruild (met enige pijn in mijn hart). Nu kwam ik in de garage de zijkofferset tegen.
Wie kan ik hier blij mee maken? Inc bevestigingsbeugels. Koffers kunnen op slot.

Ze zijn wel iets beschadigd (krassen), maar werken nog prima. Kleur zwart.
full


Kost dat? Helemaal niets, of een kratje bier als je het er voor over hebt.
Op te halen in Nijmegen. Stuur pb als je interesse hebt.
 
Laatst bewerkt:
Voor de 4de keer (jaar) een kampeerweekendje samen met dochterlief. Deze keer ging de reis naar Blokzijl waar we op een watersportcamping een trekkershut hadden gehuurd.

Onderweg maar eens opsteken op een voormalig eiland in de Zuiderzee.

Schokland
full
 
Liet de net aangeschafte (kinder) integraal helm uit mijn handen rollen. Nog geen 20cm van de klinkers. Allemaal diepe krassen in het vizier. -O-

Maar de kroketten waren lekker en het museum interessant.
 
Daarna door naar het oude stadje Blokzijl. Gezellig bedrijvig daar. Onze hut stond direct aan het water.

Dit jaar voor gemak gekozen en beddengoed erbij besteld.

Bestek en kookgerei hadden we geen trek in,... :P
full


De motor stond mooi droog, de nacht was nat!!!
 
Laatst bewerkt:
Mooi zonnig weer bij aankomst, meteen maar een sloep gehuurd. Mazzeltje met de huurprijs. Per dag was het erg prijzig,...wij mochten voor een heel redelijk bedrag 3 uurtjes varen in een mooie dieselsloep.

Sfeerbeeld:
full
 
Laatst bewerkt:
In de avond lekker buiten eten op een terras in het oude stadje Blokzijl. Gezellig, af en toe kwam er nog een mooie motor langs om naar te kijken. (Of een grappig hondje voor onze dochter)


Vanmorgen lekker ontbeten met een paar lekkere broodjes vers sap, fruit en een kop koffie (to go die ik keurig in een kopje mee mocht nemen naar het hutje). Of dochter nog een kop thee mee moest? Attent.


Vandaag naar Luttelgeest waar een orchideeënhoeve is. Bij het wisselvallige weer leek ons dat een goed plan.

Het is een prachtig park met bloemen en vlinders aapjes en mooie vogels. Drie uur zoet gebracht daar. Op de weg terug net voor thuiskomst een hoosbui op de dijk Lelystad Enkhuizen.

Alleen een paar natte voeten voor dochter, ze had een paar stevige Timberlands aan maar dat helpt niet bij een hoosbui ook al is die maar 5 minuten.
 
Ik heb twee jaar geleden mijn Breva 1100 ingeruild (met enige pijn in mijn hart). Nu kwam ik in de garage de zijkofferset tegen.
Wie kan ik hier blij mee maken? Inc bevestigingsbeugels. Koffers kunnen op slot.

Ze zijn wel iets beschadigd (krassen), maar werken nog prima. Kleur zwart.
[afbeelding]

Kost dat? Helemaal niets, of een kratje bier als je het er voor over hebt.
Op te halen in Nijmegen. Stuur pb als je interesse hebt.

Heb je de koffers nog? :) heb wel interesse.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag.

Denk stel me ook maar hier even voor. Mijn naam is Dennis geboren in 91 en sinds kort de eigenaar van een 1200 Sport 8V uit 2011. Dit is de motor waar ik blijkbaar mijn korte motorcarrierre op gewacht heb. Een motor waar je zowel lekker kan cruisen maar ook de sporen kan geven (je moet er wel de nodige moeite voor doen).

Eindelijk een unieke fiets die niet iedereen heeft. De motor doet alles ook zo goed: Weinig trillingen, goede balans, prachtig geluid, rustig (snel)wegtoeren, bak koppel. Een ondergewaardeerde fiets naar mijn mening.

Heeft iemand nog tips voor zijkoffers/tassen en een andere aftermarket einddemper? Ik vind de originele toch net een maatje te groot.

20616950_2057467150945938_2587629312625547627_o.jpg



Met vriendelijke groet,

Dennis
 
Goedendag allen,

Graag stel ik me voor. Ben binnenkort in het bezit van een sport 1200 uit 2014. Na lang twijfelen heb ik mijn FatBoy verkocht om weer (heb een cal III) gehad Guzzi te rijden. Wou een comfortabeler ( met name op de snelweg) motor hebben. Het lukt me niet echt om foto's te plaatsen bestanden schijnen steeds te groot te zijn. Maar die volgen nog.

Heb hier en daar wat gelezen en heb er veel plezier aan. Gezien mijn schuur en stalling ben ik nog wel op zoek naar een middenbok, wie heeft enig idee waar ik deze zou kunnen aanschaffen?

Groet
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan