Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Was ook in Oostenrijk een evenement verregend, en is Marcel niet gegaan met de Z650.
Maar vandaag was het net als hier heel best weer, dus er op uit getrokken met de nieuwe aanwinst.

full
 
Heb eerdaags waarschijnlijk diverse Z650 onderdelen in de aanbieding, vele gratis (tegen verzendkosten) en sommige met een passende prijs.

Ben op zoek naar een Z750B achternaaf en een voornaaf van een Z650, 750B, Z900, Z1000.

Als iemand mij kan helpen hoor ik dat graag.
 
Na een kleine bestandsopname zijn dit de dingen die op dit moment te verkrijgen zijn voor de Z650 uit eigen magazijn :+ :

Voorspatbord met "fietsstangetjes" en een beschadiging voorop. Ik zou het niet willen maar misschien wil iemand een spatbord in de kleur van de tankset..... (gratis, tegen verzendkosten)

Draadboom Z650B, goed werkend maar enkele stekkers niet origineel en een blokstekker bruikbaar maar gebroken (gratis, tegen verzendkosten)

Draadboom voor een Z650 met elektronische ontsteking, krijg je nog een ongeindentificeerde bij en de passende spanningsregelaar/gelijkrichter, weet echter niet of deze in orde is (ook gratis, tegen verzendkosten)

Tank Z650 voor ingelegde emblemen, emblemen heb ik er niet bij (één beschadigde, maar vervangende zijn bijna niet te vinden en als wel kosten ze een goede 100 euro per stuk, maar ook bruikbaar met de normale)
Tank heeft lichte vliegroest van binnen en een heel klein deukje.
Vliegroest eenvoudig te verwijderen met citroenzuur en kokend water (verdwijnt als sneeuw voor de zon)
Vraagprijs 30 euro + verzendkosten (anders houd ik ´m als reserve :Y )

Boven kroonplaat (waar het stuur op zit) schroefdraad in orde , 20 euro + Verzendkosten.

Knipperlichten, 4 stuks en origineel (met minimale "uitslag" op het chroom). Alle 4 voor 10 euro per stuk + verzendkosten (het zijn degene die er nu nog op zitten en het is zelfs mijn collega´s niet opgevallen _O- )

Koplamphuis, gepoedercoated (kleine delletje onder de coating), gratis + verzendkosten.

Remleiding voor een hoog stuur (Z1 style), nieuw. 10 Euro + Verzending.

Tellerhouder origineel met tellerset draadboompje, 20 euro + verzending-

Stuurdemper set, slechts één maal gebruikt (9 KM) mèt bevestigingsmateriaal (tien minuten werk en goed passend, 70 Euro + verzendkosten.

Bij eventuele interesse bij voorkeur een PM.

Alles waar niemand zich binnen 4 weken voor meld gaat dan maar op eBay.

Laat maar horen als je iets nodig hebt :t :W
 
Laatst bewerkt:
Na een kleine bestandsopname zijn dit de dingen die op dit moment te verkrijgen zijn voor de Z650 uit eigen magazijn :+ :

Voorspatbord met "fietsstangetjes" en een beschadiging voorop. Ik zou het niet willen maar misschien wil iemand een spatbord in de kleur van de tankset..... (gratis, tegen verzendkosten)

Draadboom Z650B, goed werkend maar enkele stekkers niet origineel en een blokstekker bruikbaar maar gebroken (gratis, tegen verzendkosten)

Draadboom voor een Z650 met elektronische ontsteking, krijg je nog een ongeindentificeerde bij en de passende spanningsregelaar/gelijkrichter, weet echter niet of deze in orde is (ook gratis, tegen verzendkosten)

Tank Z650 voor ingelegde emblemen, emblemen heb ik er niet bij (één beschadigde, maar vervangende zijn bijna niet te vinden en als wel kosten ze een goede 100 euro per stuk, maar ook bruikbaar met de normale)
Tank heeft lichte vliegroest van binnen en een heel klein deukje.
Vliegroest eenvoudig te verwijderen met citroenzuur en kokend water (verdwijnt als sneeuw voor de zon)
Vraagprijs 30 euro + verzendkosten (anders houd ik ´m als reserve :Y )

Boven kroonplaat (waar het stuur op zit) schroefdraad in orde , 20 euro + Verzendkosten.

Knipperlichten, 4 stuks en origineel (met minimale "uitslag" op het chroom). Alle 4 voor 10 euro per stuk + verzendkosten (het zijn degene die er nu nog op zitten en het is zelfs mijn collega´s niet opgevallen _O- )

Koplamphuis, gepoedercoated (kleine delletje onder de coating), gratis + verzendkosten.

Remleiding voor een hoog stuur (Z1 style), nieuw. 10 Euro + Verzending.

Tellerhouder origineel met tellerset draadboompje, 20 euro + verzending-

Stuurdemper set, slechts één maal gebruikt (9 KM) mèt bevestigingsmateriaal (tien minuten werk en goed passend, 70 Euro + verzendkosten.

Bij eventuele interesse bij voorkeur een PM.

Alles waar niemand zich binnen 4 weken voor meld gaat dan maar op eBay.

Laat maar horen als je iets nodig hebt :t :W


:t
 
\
2 tientjes.



Ik ben je helemaal vergeten... sorry... als je het stuur nog wil opsturen wil ik het wel.


ik heb m nog :Y doe maar verder pm





Na een kleine bestandsopname zijn dit de dingen die op dit moment te verkrijgen zijn voor de Z650 uit eigen magazijn :+ :

Voorspatbord met "fietsstangetjes" en een beschadiging voorop. Ik zou het niet willen maar misschien wil iemand een spatbord in de kleur van de tankset..... (gratis, tegen verzendkosten)

Draadboom Z650B, goed werkend maar enkele stekkers niet origineel en een blokstekker bruikbaar maar gebroken (gratis, tegen verzendkosten)

Draadboom voor een Z650 met elektronische ontsteking, krijg je nog een ongeindentificeerde bij en de passende spanningsregelaar/gelijkrichter, weet echter niet of deze in orde is (ook gratis, tegen verzendkosten)

Tank Z650 voor ingelegde emblemen, emblemen heb ik er niet bij (één beschadigde, maar vervangende zijn bijna niet te vinden en als wel kosten ze een goede 100 euro per stuk, maar ook bruikbaar met de normale)
Tank heeft lichte vliegroest van binnen en een heel klein deukje.
Vliegroest eenvoudig te verwijderen met citroenzuur en kokend water (verdwijnt als sneeuw voor de zon)
Vraagprijs 30 euro + verzendkosten (anders houd ik ´m als reserve :Y )

Boven kroonplaat (waar het stuur op zit) schroefdraad in orde , 20 euro + Verzendkosten.

Knipperlichten, 4 stuks en origineel (met minimale "uitslag" op het chroom). Alle 4 voor 10 euro per stuk + verzendkosten (het zijn degene die er nu nog op zitten en het is zelfs mijn collega´s niet opgevallen _O- )

Koplamphuis, gepoedercoated (kleine delletje onder de coating), gratis + verzendkosten.

Remleiding voor een hoog stuur (Z1 style), nieuw. 10 Euro + Verzending.

Tellerhouder origineel met tellerset draadboompje, 20 euro + verzending-

Stuurdemper set, slechts één maal gebruikt (9 KM) mèt bevestigingsmateriaal (tien minuten werk en goed passend, 70 Euro + verzendkosten.

Bij eventuele interesse bij voorkeur een PM.

Alles waar niemand zich binnen 4 weken voor meld gaat dan maar op eBay.

Laat maar horen als je iets nodig hebt :t :W

:} :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pb beantwoord aan Utsuri.

Werking van de kraan weet ik niet, kan ik dit testen en zo ja hoe?
Is iig gratis, zal hem vanmiddag even van de tank afhalen en kijken.
Die van Marcel ziet er nieuw uit, dus kijk maar welke je neemt,
Groet, Coert. :)
 
Hierbij wat foto's van die kraan, werkt wel maar zeer zwaar, te lang zonder benzine gestaan denk ik... :+
full

full

full


Laat maar weten hoor, maar ik denk dat als je plug and play wil je die van Marcel moet hebben. Of je moet wat willen rommelen natuurlijk. Is iig voor de verzendkosten voor je.

Groet, Coert :W
 
pb coert..

er zijn geen onderdelen meer voor te krijgen volgens willem hendriks..

heb een nieuwe besteld..wel imitatie..
 
Pb beantwoord, :) Geeft niet toch, als je maar weer verder kan. Ik bewaar deze en ga eens kijken wat ik ermee kan. Heb een kennis die voor werk met dat soort dingen bezig is, wel industrieel, maar je weet maar nooit. Succes! :t
 
Reparatie setjes te kust en te keur op eBay, van 16 tot 26 euro plus verzendkosten.
Maar je hebt al een nieuwe besteld.

Handbediende vindt je voor een tientje of 5-6 nieuwe replica's.

Nieuwe vacuüm origineel voor 85 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan