Suzuki gsxr 750 k5 komt niet op toeren

Leroygsxr

Rookie
27 jun 2017
5
0
Utrecht
Goeiemiddag

Ik heb een vraag over mijn suzuki ik had te weinig olie. Toen gevuld maar iets te veel er in gedaan. Wel mee gereden alleen kwam niet op toeren en kom niet op snelheid. Olie heb ik er een beetje uit laten lopen en injectorcleaner in mijn tank gedaan. Maar mijn suzuki loopt voor geen meter. Hij komt wel in elke versnelling op een toerental rond de 8000 toeren maar hoger komt die niet. Ook als ik mijn koppeling inhoud en gas geef gaat die heel langzaam naar de 8000 toeren ipv 16000. Verder heb ik het luchtfilter schoon gemaakt en nieuwe bougies erin gedaan. Nog steeds doet hij het niet goed.

Weet iemand wat ik eraan moet doen

Bvd
Leroy
 
Kan me geen reet schelen ,zo veel email adressen zoveel aanmeld namen ,dus jouw verhaal mijn account word gesloten boeit me niks ,
Ik slaap er geen seconde minder om,
Het intreseert me verder ook niks ,
Dit hele forum is een kliek vaste mensen ,en de rest erom heen word overal in elke topic maakt niet uit uitgescholden.
Ook hier weer een paar van de vaste kern melden zich ,en hebben het hoogste woord.
Dat zou eens aangepakt moeten worden.
En niet de leden die gewoon een technisch advies geven en daarom worden afgebrand,om dat die vaste kern dat advies niet geven kon.
Ik schaar dat onder de vorm jaloersigheid.
En jouw status als moderator of wat je ook bekleed in dagelijks leven intreseert mij ook niks .
Geen intresse in verder.
Maar ik merk je bent, als moderator totaal niet neutraal ,
Dus doe wat je allemaal niet laten kan .
Succes ermee MeanBleuMan.
Het is een rot forum, maar hij heeft wel heel veel emailadressen om zich op dit rot forum opnieuw aan te melden.
Nou, we wachten het af.
 
Leroygsxr, ik vind het jammer dat je topic en je vraag zo behandeld is. Dit is niet zoals we het graag zouden zien op M-F.

Misschien is het handig om een nieuw topic te starten met dezelfde vraag, dan gooi ik een slotje op dit rare topic :)

Nee joh, als Leroy even tussen de druk/peilruzie door leest staan er al 3 bruikbare adviezen in:
1. Ga naar de dealer als je er geen vertrouwen in hebt dat je
2. Zelf m.b.v de eerdere adviezen van o.a. Willem, de foutcode(s) in je dashboard kunt "toveren"
3. Kijk tettentopic 1 t/m 7 aandachtig door *O*

Maar ik sluit ook niet helemaal uit dat Leroy nu even een beetje verbijstert naar zijn scherm zit te staren door wat zijn vraag teweeg heeft gebracht ;)
 
komt die weinige druk dan door te weinig olie ,of verstopte oliekanalen in het blok,of oliesproeiers in het blok.


Ik was eerst eerste monteur , en nu chef werkplaats,leidingevende.
Ik beoordeel mijn personeel, of ze hun reparaties goed uitgevoerd hebben.
Ook 1 e monteurs moeten van mij naar herhalingscursussen daar ze soms dingen zeggen die echt niet kloppen.
En fouten maken.

en, ga je jezelf nu als straf weer eens op cursus sturen ... :')
 
En dat zeg jij als moderator .
Ik word geirriteerd omdat zogenaamde 1 e monteurs dus dingen die zelfs in het werkhandboek staan ,verdraaien en veranderen in hun eigen voordeel .
Ik was eerst eerste monteur , en nu chef werkplaats,leidingevende.
Ik beoordeel mijn personeel, of ze hun reparaties goed uitgevoerd hebben.
Ook 1 e monteurs moeten van mij naar herhalingscursussen daar ze soms dingen zeggen die echt niet kloppen.
En fouten maken.
Ik doe ook zelf reparaties ,en complete blok revisies,waar anderen niet meer uitkomen,



_O-
 
Laatst bewerkt:
:^

De meeste mensen met die instelling worden niet eens werkplaatschef, en dan heb ik het nog niet over de sociale vaardigheden die daarvoor nodig zijn....
 
Heerlijk die popcorn. :t

Ik vind het hilarisch om te zien hoe er verweten wordt dat de ander het laatste woord wilt hebben en altijd gelijk wilt hebben terwijl die persoon tegelijkertijd exact datgene doet wat hij verwijt.

*toegevoegd aan favorieten*

Maar inderdaad, over de inhoud, oliedruk is anders dan olieniveau. Het een gaat om hoeveel kracht (lees druk) er wordt uitgeoefend op de sensor waar de druk wordt gemeten en de ander meet de hoeveelheid (lees niveau) olie die nog over is.
 
Nog 1 keer dan wat staat er nou de laatste regel onderaan het manual[afbeelding]
Staat er zoals Rambabbel beweet ,fi lampje gaat aan als olie op is ,of staat er lampje gaat aan als de oliedruk niveau te laag is ,.
Er is wel een groot verschil in deze tussen op ,en een bijna te laag niveau,denk daar eens goed over na
Wat denk je zelf wat suzuki ingebouwd heeft voor veiligheidsmarge ,?
Want anders draait het blok in elkaar ,geen olie meer, is een vastloper en kapotte droog gelopen lagers .en versleten nokkenassen en nog meer ellende. :/


Ik weenie hoor,
Maar weet je zelf wel wat er staat.
Of ben je gewoon dyslectisch?
 
Ooit gsxr met een gecombineerde druk ,niveau schakelaar gezien Janbros ,ja die bestaan ,de gsxr1000rr heeft dat en meerdere types gsxr voor op,straat dus doe nou niet zo bijdehand alsof jij alles weet hier ,
Jammer he iemand stelt jullie domme technische opmerkingen hier eens aan de kaak,
Want vooral jij ,,Janbros,, zit in elk topic wat er hier is ,of de meeste altijd vanalles te beweren en hebt altijd de grootste mond van allemaal.
Nu je eens tegengas krijgt ben je gepikeerd,
Nou ik ben totaal niet onder de indruk van je onzin argumenten.
In het dagelijkse leven ben je gewoon een simpel arbeidertje .
En in je vrije tijd raaskal je hier alsof je een topper bent.
Juist,op.dat soort leden poep,ik.
Maar altijd vaak verkeerd advies geven aan leden hier die wat vragen slaat nergens op,en verteld iemand eens de waarheid krijg ik jouw en je mede vriendjes op mijn dak.
De harde kern van het motor forum merk,, die hier al jaren lopen te raaskalen,.
Een dikke middelvinger ,ik lach erom en zou topicstarter naar een suzuki dealer zijn gegaan inmiddels ,had hij zelfde gehoord als wat ik hier verteld heb ,
Dag Janbros.

Zeg, is het misschien een idee om je frustraties elders te gaan uitten?

Als je het hier zo verschrikkelijk vindt, blijf dan gewoon weg in plaats van hier je verbale diarree uit te storten?

Bij voorbaat dank!

:)

EDIT: ik las later dat MBM de angel reeds uit de discussie verwijderd had ;)
 
Laatst bewerkt:
Gezellig hierzo,ik als nieuwkomer hier lach me suf hierom,.
tjee zeg wel grappig hoe mensen doen hier.
Zal denk wel veel leesplezier hebben hierzo merk ik al.
Kon niet laten te reageren hierop ook al is het een wat ouder onderwerp..
 
Laatst bewerkt:
Gezellig hierzo,ik als nieuwkomer hier lach me suf hierom,.
tjee zeg wel grappig hoe mensen doen hier.
Zal denk wel veel leesplezier hebben hierzo merk ik al.
Kon niet laten te reageren hierop ook al is het een wat ouder onderwerp..


Nou het zit zo.

Als je als TS domme dingen doet waarvan een boer geen kaas gegeten heeft ,dan kan je door de tech molen heen gaan.

Dus als je F1 lampje gaat branden terwijl het geen olie lampje is en dan vul je gewoon doodleuk 2 litr olie bij.Deze olie kwam dan zo ongeveer boven de vuldop uit })

Dit is om je suf te lachen natuurlijk _O-

Het probleem met zijn GSXR motor is de F1.
Dat is bij een k4-5 en niet boven de 8000rpm willen komen een STVA probleem.Dit is een bekent probleem bij deze motoren!!

De oplossing is vrij simpel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan