Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fluor is bijna niet te fotograferen maargoed....toch maar blijven proberen :P

full
 
Weet niet of er nog veel van hier naar Ten Kate zijn geweest voor de gebroeders Marquez, wel leuk zo'n rijtje Repsols :9~

full
 
I'm with stupid smiley, stond ik zo goed als bovenin, ben je erbij sinds eind 2003, zo lig je eruit geknikkerd :?
Zal wel.....OP is zooooooo 2008 denk ik :+

Aangezien het zo belangrijk is voor een aantal mensen hier, heb ik het aangepast.

P.S. je was er niet uit geknikkerd - ik had er niemand in gezet (omdat dat dus een uur duurt met al die linkjes enzo). Alleen de mensen die in deel 81 een fotootje voor de OP deelden. Niks persoonlijks.


Hij doet het niet meer....
 
Het weer zit niet echt mee.
Blade staat nog vies in de schuur na Assen.
Storingsdienst dit weekend dus wat storingen gereden en verder maar op de bank gelegen en Moto GP gekeken. Lui weekend, ook wel eens lekker :)

Na vele jaren Zondag weer eens naar Zolder, IDM races :) mits het redelijk weer is
 
en nu maar hopen dat het morgen een beetje weer voor de blade is :Y

En... nog gaan rijden? In de loop van de dag werd het weer wel beter (in Tilburg in ieder geval).
Tegen die tijd mocht ik al niet meer rijden (Kroegentocht, bier enzo).
 
En... nog gaan rijden? In de loop van de dag werd het weer wel beter (in Tilburg in ieder geval).
Tegen die tijd mocht ik al niet meer rijden (Kroegentocht, bier enzo).

ja we hebben hem hier nog even los gelaten
het was hier s'middags nog lekker weer *O*
maar bier drinken kan ook lekker wezen
heineken :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Hey Chantal. Ik heb ook een nieuw fotootje voor de op! Mag wel een keer vernieuwd worden.

[afbeelding]

Staat er in :).Mooi fotootje.

Was toevallig net even bezig met de laatste data van "First posts" bij te werken. Wat een #$%@*&! karwei om te vinden... tenzij het makkelijker moet kunnen.
Nu gelukkig klaar.

Als je nieuw in de OP wilt voortaan er maar bij zeggen sinds wanneer je je blade hebt, dan hoef ik tenminste niet helemaal terug te bladeren in de prehistorie van MF. -O- :+
 
Thanks! 8-)

Als het goed is staat in het vorige deel (80) alle datums bij de foto's. Je kan ze volgens mij gewoon kopiëren en plakken. Staan ze ook gelijk op volgorde. En kan je ook zo een oude foto knippen en een nieuwe plakken.

Uiteraard de fossielen uit de prehistorie opgraven en verwijderen. De nieuwe leden die er dan bij komen kan je er dan zo onder zetten.

Over het bier... ik lust gelukkig heel veel bier. Hertog, Grolsch, Hein, Hoegaarden, Leffe, la trappe, maallust is bijna altijd wel in huis. :Y maar daar buiten lust is nog genoeg. :P
Amstel en Bavaria is echt vieze gore shit. :r Als dat op een feestje of festival geschonken wordt. ;(
 
Thanks! 8-)

Als het goed is staat in het vorige deel (80) alle datums bij de foto's. Je kan ze volgens mij gewoon kopiëren en plakken. Staan ze ook gelijk op volgorde. En kan je ook zo een oude foto knippen en een nieuwe plakken.

Ja, alleen stonden Willem enzo er nog niet in, terwijl die al lang geleden hun 1e post gedaan hebben. De rest heb ik inderdaad uit deeltje 80 gehaald :).

Over het bier... ik lust gelukkig heel veel bier. Hertog, Grolsch, Hein, Hoegaarden, Leffe, la trappe, maallust is bijna altijd wel in huis. :Y maar daar buiten lust is nog genoeg. :P
Amstel en Bavaria is echt vieze gore shit. :r Als dat op een feestje of festival geschonken wordt. ;(

Qua Pils:
Amstel is inderdaad net suikerwater.
Heineken vind ik ook echt vies.
Favoriet is Hertog Jan

Qua bieren:
Hoegaarden is inderdaad goed, maar witte trappist van la trappe is dan ook lekker.
Maar eigenlijk vind ik wel veel lekker. En veel ook niet.
Met keus uit 300 biertjes zit er altijd wel wat tussen *D
 
Zekers....superheet met soms temperaturen tot 37 graden :o

Dat geeft soms wel mooie kortdurende stormen met heftige regen en onweer maarja, einde vd dag als alles weer veilig ergens binnenstaat is dat niet zo erg 8-)

Ben je op de moto naar Italië gereden of met busje/aanhangertje en een oto? Stel je bent er op de moto heen gereden, ga je niet helemaal kapot na zo lang over de snelweg?
 
Ben je op de moto naar Italië gereden of met busje/aanhangertje en een oto? Stel je bent er op de moto heen gereden, ga je niet helemaal kapot na zo lang over de snelweg?

Dit was Zuid-Frankrijk, maar andere jaren doen we Spanje aan, of Italië.

Wij rijden altijd alle kms in de vakantie, heenweg vaak op dag 1 ongeveer 1000km, voornamelijk snelweg, terugweg in een dag of 3, meest binnendoor, en daar tussenin ongeveer een week elke dag de mooiste stuur (lees circuit achtige) wegen om ons serieus te misdragen 8-) :] })
 
Ik heb een 2005 welke remschijven zijn goed en goedkoop?
Ik rij louter sportief openbare weg, geen circuit.

Daarnaast heb ik een beschadigde kappenset incl hugger voor de liefhebber
 
Dit was Zuid-Frankrijk, maar andere jaren doen we Spanje aan, of Italië.

Wij rijden altijd alle kms in de vakantie, heenweg vaak op dag 1 ongeveer 1000km, voornamelijk snelweg, terugweg in een dag of 3, meest binnendoor, en daar tussenin ongeveer een week elke dag de mooiste stuur (lees circuit achtige) wegen om ons serieus te misdragen 8-) :] })
Bwoh, hoe hou je dat vol op de blade zo lang over de snelweg? Ik heb t op de blade na 2 uur snelweg max echt wel gezien.. En mijn lichaam ook, alles roest meteen vast op zo'n afstand zo stil blijven zitten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan