KTM Duke 690 IV Topic Zwei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aha, bij deze dan !
Bedankt voor de tip !
full
 
Daar zal een beste bak geluid vanaf komen. Wel gaaf :)

Hoe bevalt dat luchtfilter? Is dat een vervanging van het standaard luchtfilter of zit er nog een luchtfilter achter?

Ik heb gisteren een korte rit gedaan zonder DB killer en dat is .... luid .... erg luid :-D
Wel leuk voor even, maar het is niet voor mij. Ik zal vooral rijden met db killer erin.
Ik heb wel gemerkt dat de uitlaat echt roodgloeiend wordt als ik even stil sta. Morgen maar eens aan de dealer vragen of dat wel normaal is.
De motor zal dan ineens zijn 1000km-beurt krijgen, er komen KTM powerparts led pinkers op en de dealer zal normaalgezien dat akrapovic evo mapping erop zetten.

Ik moet zeggen dat ik van het luchtfilter niet veel merk omdat ik hem gelijk met de uitlaat geplaatst heb, misschien dat ik met db-killer in de uitlaat wat meer intake noise hoor. Er zit overigens wel nog een origineel filter achter.
 
Roodgloeiend schijnt normaal te zijn. Heb ik al eens gevraagd 5 jaar geleden

Ik lees inderdaad dat er zeer veel mensen zijn die dit voorhebben. Maar ik vind het toch maar een vreemd fenomeen ;-)
Het lijkt mij dat de motor vrij arm staat.

Maar goed, normaalgezien zal de dealer morgen de akrapovic mapping op de motor zetten. Dan zal hij normaal wat rijker staan.

Vandaag trouwens naar het werk gereden met db-killer in de uitlaat en nu klinkt de motor erg mooi. Hij is duidelijk hoorbaar, maar zeker niet storend luid, enkel bij WOT zet hij zijn keel open ;-)
 
Ik lees inderdaad dat er zeer veel mensen zijn die dit voorhebben. Maar ik vind het toch maar een vreemd fenomeen ;-)
Het lijkt mij dat de motor vrij arm staat.

Maar goed, normaalgezien zal de dealer morgen de akrapovic mapping op de motor zetten. Dan zal hij normaal wat rijker staan.

Ik denk het niet aangezien de motor 2 brandstof loops heeft. Een open en closed loop via lambdasonde.
akra map wordt in de openloop geknalt maar tijdens rustig rijden of stationair wordt de closed loop gebruikt die standaard op heel zuinig(dacht 14:1) ingeregeld staat voor emissies ed.
je kunt hier wel omheen werken met een klein apparaatje. heb ik er ook tussen zitten.(praat over de 12/2013 modellen. later bouwjaar weet niet of het hetzelfde is)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk het niet aangezien de motor 2 brandstof loops heeft. Een open en closed loop via lambdasonde.
akra map wordt in de openloop geknalt maar tijdens rustig rijden of stationair wordt de closed loop gebruikt die standaard op heel zuinig(dacht 14:1) ingeregeld staat voor emissies ed.
je kunt hier wel omheen werken met een klein apparaatje. heb ik er ook tussen zitten.(praat over de 12/2013 modellen. later bouwjaar weet niet of het hetzelfde is)


De mijne is een 2016 model, maar ik weet zelf ook niet of bijvoorbeeld Kevin's fuel mod geschikt is voor de mijne.
 
Ow haha, sorry beetje onduidelijk geformuleerd zeg maar :) idd niet op dit forum.. Je kon hem dacht ik ook gewoon via eBay bereiken waar hij zn spulletjes tekoop had/heeft.
 
Laatst bewerkt:
Yess vanavond is mijn motor klaar(lekke koppakking gefixt), dan hoor ik hem ook lopen zonder catalysator, kan ik mijn bypass installeren :)
 
De mijne is terug van de dealer.
Eerste onderhoud gedaan, ktm led pinkers en akrapovic mapping erop geplaatst.

Misschien vanavond nog even rijden, morgen sowieso naar het werk. Ik ben benieuwd of ik verschil zal voelen.
full
 
\
Hij is klein maar fijn, en vooral ook lekker licht, zeker in deze uitvoering met full Akra-systeem, wat carbondelen en een Lithium-ion accu. Hij staat nog te koop hoor! :)[/quote


Nou mocht hij eerder verkocht zijn dan de jouwe kom ik zeker even kijken.
Ktm 1190 adventure R
http://link.marktplaats.nl/m1173402...aign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Ad
Heb de Duke 690R inmiddels verkocht. Succes met je zoektocht naar een mooie Duke.
 
Iemand interesse in een akra slip-on? Heeft lichte schade van om te vallen tijdens stilstaan. Voor de rest perfect in orde.
 
Ik heb besloten die van mij te verkopen, vind hem toch niet snel genoeg, ga kijken voor een 990 sm(r):

KTM Duke 690 te koop aangeboden.

Motor heeft 32.000 KM gelopen
Bouwjaar 2013

Recent vervangen:
- Olie + filter
- koelvloeistof
- remschijf voor
- remmen ontlucht
- Banden, ketting, tandwielen en remmen zijn goed

Opties:

- Akrapovic demper (incl db-killer, zonder is écht teveel geluid)
- Fresco decat
- Windschermpje
- KTM PowerParts zadel
- Kettingsmeersysteem
- Handvatverwarming
- Cruise control
- Alarm
- Startonderbreker
- KTM Bagagerek
- KTM handkappen

Motor is in topstaat, ziet er nog zéér netjes uit.

Momenteel zit er de full power mapping op, maar er kan weer gewoon de 32KW mapping op
Inruil bespreekbaar.

Prijs 6250,-

full

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan