De Yamaha T-Max 500 !!

Klaas

5 tientjes ? Volgens mij moeten ze dit nog steeds gratis doen op kosten van Yamaha.
De mijne (TMax uit 2007) kreeg vorig jaar nog gratis een nieuwe benzinepomp.
Was een terugroepactie en die blijven open staan tot opgelost.
 
Klaas.
Heel triest dit. Succes.

Groeten
Theemaks
 
Laatst bewerkt:
hmm heel intresant want zelfs de oude 2008 en pre moddellen worden vaak door de dealers vervangen onder garantie met 0 op de rekening.
mijn collega heeft hem bij de kuinder gehaald ook van 2009 en na een jaar rijden ging die pomp stuk.
heeft ze nul voor hoeven te betallen.
 
Ik heb dus 2 nieuwe banden besteld online, pirelli diablo rosso.
Laten leveren (na telefonisch contact) bij de dichtsbijzijnde banden installateur.
Net gebeld voor een afspraak, blijkt dat hij nog nooit banden van en op een scooter/motor heeft gelegd.
Is dit moeilijk ?
Is er ergens een filmpje hoe dit moet ?
Hij dacht dat ik met de wielen zou komen.
 
Welkom terug Rene :W , fijn om te horen dat je er weer zo blij mee bent.
Ja de T-Max rijd echt geweldig :] , ook ik was een tijdje terug bijna voor een schakel motorfiets gegaan, mijn vrouw heeft het tegen gehouden :t die kent mij als geen ander, en achteraf maar goed ook, :Y en blijven we lekker Scooteren.

Groetjes Gerard,
 
Laatst bewerkt:
Net weer terug van avondritje (100km) echt top.

Groeten
Theemaks :W
 
Laatst bewerkt:
Mooie scooter Theemax.
Is niet mijn oude.
Veel rijplezier toegewenst.
 
mooie scoot theemaks

Oh ja, ik was ook jaren fan van photobucket maar dit is nu een is nu een totale spamsite geworden.
Wat een drama.
Heb een account gemaakt bij imgbb
Daarin kan je gewoon gratis een foto direct posten zoals je dat eerst bij photobucket ook kon.
 
mooie scoot theemaks

Oh ja, ik was ook jaren fan van photobucket maar dit is nu een is nu een totale spamsite geworden.
Wat een drama.
Heb een account gemaakt bij imgbb
Daarin kan je gewoon gratis een foto direct posten zoals je dat eerst bij photobucket ook kon.

Thanks Ferry voor je reactie.

Groeten
Theemaks
 
Laatst bewerkt:


Het irritante is dat t posten met smartphone niet gaat (ik kan t nog niet vinden) maar op tablet en pc gaat t wel.
Dan kopieer plak je gewoon de BBC code (die met IMG)

Ho wacht ik vind t.
Op je mobiel upload of selecteer je die foto.
Dan staat eronder bij "insluitcode" iets van privé link.
Als je daar op klikt komt er n menu en daarin selecteer je "volledige BB code".
Dan staat wel die IMG code er, kopieer en plak m in je bericht

IMG_20170711_WA0000.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo scootervrienden, na vele jaren motorrijden wil ik mijn motorleven afsluiten met de
koop van een motorscooter, niet al te veel kilometers meer maken maar wel mobiel blijven. Mijn voorkeur gaat uit naar een T-Max maar ook gezien de financiele kant denk ik aan een goede 2e hands X-
Max, kunnen jullie mij advies geven of misschien dat er nog een alternatief is rond de €2500 bedankt
 
Ferry,
Bedankt voor je tips. Leuk scootertje trouwens 😉😉

Groeten
Theemaks
 
Terug
Bovenaan Onderaan