Algemeen IDM topic

full

full

full

full

:] :)
 
Prima racedagje mag ik wel zeggen, lekker druk rondom het circuit volgens mij!

Wij hadden onze traditionele sponsordag op Zolder, lekker druk en veel enthousiaste mensen. Zoals ik begreep een nare crash voor Walraven in Race 1, hopelijk heeft dit niet teveel effect op zijn leidende positie in de OW-cup.
 
Op het laastst de 700 cup had een deelnemer nog een highsider in de ziekenhuis bocht :')
die bleef dus liggen -O- .
Nare afsluiting van verder een leuk weekend :t
 
Prima racedagje mag ik wel zeggen, lekker druk rondom het circuit volgens mij!

Wij hadden onze traditionele sponsordag op Zolder, lekker druk en veel enthousiaste mensen. Zoals ik begreep een nare crash voor Walraven in Race 1, hopelijk heeft dit niet teveel effect op zijn leidende positie in de OW-cup.

Ik zag het gebeuren, hij wees al snel naar zijn voet.
Zojuist op racesport gelezen dat Nigel zijn enkel heeft gebroken -O-
 
Zowaar een kleine file vanochtend :P

File, dat stukje tot het tunneltje _O-

Maar heb me prima vermaakt, lekker weer en de Belg in het frietkot verteld dat ie zot is, wou een broodje braadworst en flesje drinken, flesje kreeg ik niet, dat was niet zijn afdeling. Moest maar weer achter in de rij aansluiten bij de dame die de flesjes verkocht |(

Rare jongens die Belgen _O-
 
Ik zag het gebeuren, hij wees al snel naar zijn voet.
Zojuist op racesport gelezen dat Nigel zijn enkel heeft gebroken -O-
Van hun facebook pagina
Update toestand Nigel Walraven;
gelukkig na zijn valpartij bij bewustzijn, maar eenmaal in clinica en later in ziekenhuis bleek dat hij zijn kuit- en scheenbeen gebroken heeft. Kort na binnenkomst ziekenhuis kon Nigel door naar de operatiekamer, waar hij nu geopereerd wordt. Zodra er meer ontwikkelingen zijn, houden we jullie op de hoogte.
Uit eigen ervaring kan ik vertellen, dat kuitbeen valt wel mee, dat scheenbeen gaat hij wel even zoet mee zijn...
 
File, dat stukje tot het tunneltje _O-

Maar heb me prima vermaakt, lekker weer en de Belg in het frietkot verteld dat ie zot is, wou een broodje braadworst en flesje drinken, flesje kreeg ik niet, dat was niet zijn afdeling. Moest maar weer achter in de rij aansluiten bij de dame die de flesjes verkocht |(

Rare jongens die Belgen _O-


Daar dus ook file ;)

Ik ben mijn frikandellen bij de oto bar gaan halen :P
 
Laatst bewerkt:
Tja,dit jaar wederom meer bezoekers :t (mede met dank aan de european GSXR meeting :) )

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full


Weer een super geslaagd weekend,bedankt IDM :t ,bedankt circuit Zolder :t ,bedankt GSXR club :t en vooral bedankt Kevin Schwantz :} :}

:W
 
Laatst bewerkt:
Net als vorig jaar weer prima vermaakt, nog beter zelfs dankzij Revvin'Kevin :}

Ik vind dit soort races zeker zo leuk als de grote evenementen; Beetje rondslenteren langs de baan en in de paddock, gewoon lekker relaxed allemaal.
Maar was wel verbaasd hoe weinig motorrijders er waren gezien het aantal motoren op de motorparkeerplaats.
 
Net als vorig jaar weer prima vermaakt, nog beter zelfs dankzij Revvin'Kevin :}

Ik vind dit soort races zeker zo leuk als de grote evenementen; Beetje rondslenteren langs de baan en in de paddock, gewoon lekker relaxed allemaal.
Maar was wel verbaasd hoe weinig motorrijders er waren gezien het aantal motoren op de motorparkeerplaats.

Iedereen liet zijn motorkleding en helm achter bij de motor,en kleedde zich om in,meegenomen, luchtige kleding.
Zo ook ik,met kabel sloten door de mouw,broekspijp en intergraal helm aan het achterwiel gehangen.
3e jaar op rij was het weer 25+ graden celsius en volop zonnig :P
 
Laatst bewerkt:
Zowat elk kampioenschap wordt wel ergens live wordt uitgezonden, maar het IDM helaas niet.
 
Nicht nur auf der Strecke, sondern auch daneben geht es ab. Vom 21. bis 23. Juni treffen sich Suzuki GSX-R Fahrer aus ganz Europa zum zweiten Mal auf dem Areal. Hunderte Enthusiasten werden erwartet. Und natürlich ist auch das Suzuki-MotoGP-Team am Start. Die Werksfahrer Alex Rins, aktueller WM-Dritter, und Rookie Joan Mir kommen zum Europatreffen im Rahmen des IDM-Wochenendes in Zolder.

http://idm.de/2019/06/18/idm-cracks-und-gp-stars-geben-sich-in-zolder-die-ehre/
1402691
 
Het staat hier op de kalender, maar ik heb de avond ervoor een trouwerij, dus ik moet even kijken hoe ik opsta. ;) Anders rijd ik wellicht even langs op mijn GSX-R. Zag alleen wel dat het entreekaarten 45 euro is? Dat vind ik fors voor een Duits kampioenschap zonder televisierechten.
 
kun je nagaan : ik ga vrijdag 😂😂 😂

En zaterdag en zondag💪😉

1403090


Als dit waar is,voor het 4e jaar achter elkaar,bakken en braden 💪

Is weer eens anders als verkleumen,wegwaaien en/of verzuipen op circuit assen,bij BSB TT of WSBK😇😜🤪

1403091
 
Laatst bewerkt:
Komt daar nog een beetje volk op af? Ik zag de samenvatting van de 1e idm op lausitzring en daar was niemand
 
Komt daar nog een beetje volk op af? Ik zag de samenvatting van de 1e idm op lausitzring en daar was niemand

Vorig jaar gezellig druk,voor idm begrippen,minder als BSB assen,maar daar zit bijna iedereen op en kluitje,dan lijkt het al snel wat
Ik ben nogal van "de wandel"en ken circuit zolder ook vrij goed,vind het prettig om de ruimte te hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan