CBX 1000 Sanctuary

Hey Ron,

Welk kuipje heb je gebruikt als ik vragen mag? Ben aan het kijken voor eentje omdat ik 4 dagen ga toeren. Alleen valt alles zo groot uit.
Sorry voor de late reactie ;)

Kuip ruit is KTM maar 8 cm bovenkant weg gezaagd !

full
 
Klepseals gaar ? ( Rook bij gas los )

Ik wou er niet over beginnen , maar inderdaad` hij zuigt een beetje olie op.. viel mij ook op.
Dingen hebben van die olie schotten in de kop staan voor de nokkenassen , dus daar is als het goed is
altijd olie genoeg aanwezig :+ .

En als de seal`s dan niet honderd procent zijn krijg je dit . B|
 
Laatst bewerkt:
Ding gaat lekker van de plek zo te zien! Hij is ook erg mooi geworden. Is het niet een idee om de accu een minder opvallende kleur te spuiten, Ron? In het filmpje leek het net een paar keer alsof je een gigantische reflector achter je achterlicht hebt hangen :P .
 
Idd denk dat de klepseals uitgehard zijn door het lange stilstaan ,verbruik olie valt op zich mee ,maar moeten vervangen worden !

Accu wil ik een soort van scherm voor maken ,maar mag in mijn handen klappen dat ze zo mooi loopt ,eigenlijk vanaf de eerste meters vanaf dat ze het asfalt aan raakte !

Ben er dus wel een beetje trots op om deze unieke machine heb mogen bouwen en nu rijden 8-)
 
Idd denk dat de klepseals uitgehard zijn door het lange stilstaan ,verbruik olie valt op zich mee ,maar moeten vervangen worden !

Accu wil ik een soort van scherm voor maken ,maar mag in mijn handen klappen dat ze zo mooi loopt ,eigenlijk vanaf de eerste meters vanaf dat ze het asfalt aan raakte !

Ben er dus wel een beetje trots op om deze unieke machine heb mogen bouwen en nu rijden 8-)


Als je rustiger rijdt dan zal die ook bijna niet roken denk ik , je liet hem in `t filmpje af en toe
ook wel even flink gillen . ;)
 
Idd denk dat de klepseals uitgehard zijn door het lange stilstaan ,verbruik olie valt op zich mee ,maar moeten vervangen worden !

Accu wil ik een soort van scherm voor maken ,maar mag in mijn handen klappen dat ze zo mooi loopt ,eigenlijk vanaf de eerste meters vanaf dat ze het asfalt aan raakte !

Ben er dus wel een beetje trots op om deze unieke machine heb mogen bouwen en nu rijden 8-)

bescheidenheid siert de mens :t

wat een F#cking vette machine :9~ :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan