Kleding passen problemen

Roffelaar

Die hard MF'er
27 apr 2015
253
87
Dronten
Ben 1.90m lang, weeg 77kg en kan moeilijk iets vinden wat mij past.

Ik ben naar ten kate geweest en heb daar het een en ander gepast van alpinestars (vooral leren lassen), alleen maat 54 is goed qua schouders/buik/borst, alleen zijn de mouwen echt 4-5cm te kort. Als ik een maatje 56 probeer dan is het allemaal te wijd en zijn de mouwen net goed. Meer eten en sporten is een optie, maar dan duurt het alsnog lang :9

Nu wil ik graag een mooie tweedelige leren outfit, maar ik ben bang dat alpinestars het niet voor mij wordt. Heeft iemand ongeveer dezelfde lengte en gewicht en kan mij zeggen wat zij dragen en met welke maat?
 
Ik heb vergelijkbare maten (1,92 en 74 Kg) en heb een heel goed passende combi van evolution.... een Nederlands merk met lengtematen in het programma. Maar volgens mij zijn ze helaas gestopt een paar maanden geleden. Dus als je snel zoekt of er nog voorraad is lukt het misschien.


Ik heb ook nog een ééndelig pak van clover, maar dat gaat maar net...

Een pak op maat kan natuurlijk ook, maar dat heeft een budget, was voor mij in ieder geval iets teveel van het goede. Duurder dan een tweedelig en eendelig samen.

Succes!

Later,

Loek
 
Kan je bij de zaak waar je de kleding koopt de boel niet laten aanpassen?
Een vriendin van mij doet dit voor klanten van Motoport Zelhem.
Moet je wel even naar de achterhoek komen. ;)
 
Ik heb vergelijkbare maten (1,92 en 74 Kg) en heb een heel goed passende combi van evolution.... een Nederlands merk met lengtematen in het programma. Maar volgens mij zijn ze helaas gestopt een paar maanden geleden. Dus als je snel zoekt of er nog voorraad is lukt het misschien.


Ik heb ook nog een ééndelig pak van clover, maar dat gaat maar net...

Een pak op maat kan natuurlijk ook, maar dat heeft een budget, was voor mij in ieder geval iets teveel van het goede. Duurder dan een tweedelig en eendelig samen.

Succes!

Later,

Loek
En jezelf de nickname supervet geven is wel het toppunt van zelfspot.
 
Bedankt voor alle behulpzame reacties!

Heb bij Ten Kate een paar jassen op eigen houtje gepast, want ik kwam daar eigenlijk voor een motor. Wellicht een goed idee om even terug te gaan en daar de verkopers te vragen.

Bedankt voor de link KwaSuz! Heb hem een mailtje gestuurd met mijn vraag :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan