Het Honda CB(F)500 (Twin) Topic - Deel 7

Ik mag mij hier dan ook officieel melden. Nieuwe eigenaar van een CB 500 uit 2001 met 8756 op de teller van de eerste eigenaar overgenomen. Aanschafnota, onderhoudsfacturen, handleiding, gereedschapsetje, reservesleutels zijn werkelijk nieuw. Stond al die tijd stil en was iemand die helaas kampte met gezondheidsproblemen.

Heb nog niet veel foto's maar hier alvast een sneak peak;

28718hy.jpg


Wil wel de knipperlichten vervangen want deze zijn echt lelijk. Iemand nog aanraders?
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met jouw aanwinst. Ik heb geen verstand van kleinere knippers , maar check vooral het bouwjaar van jouw banden.(DOT-code zie zijkant banden).
Kans bestaat dat het nog de eerste exemplaren zijn. Profiel vaak nog prima maar intussen 16 jaar oud !!. Onveilig.
 
Thanks James Bond. Banden was het eerste waar ik naar keek, deze zijn vorig jaar vervangen. Verder heeft hij ook vorig jaar een beurtje gehad dus dat zit wel snor. Voor mezelf ga ik wel even olie vervangen en filters.
 
Dat is wel een heel fraaie, gefeliciteerd! De mijne heeft iets meer ervaring :')

Ik heb er kleine aftermarket knippers op zitten, maar heb wel het idee dat dat door automobilisten die niet goed opletten niet altijd gezien wordt. Terwijl er toch 23W lampjes in zitten. Dat gaat je met die originele niet gebeuren denk ik.
 
Ik mag mij hier dan ook officieel melden. Nieuwe eigenaar van een CB 500 uit 2001 met 8756 op de teller van de eerste eigenaar overgenomen. Aanschafnota, onderhoudsfacturen, handleiding, gereedschapsetje, reservesleutels zijn werkelijk nieuw. Stond al die tijd stil en was iemand die helaas kampte met gezondheidsproblemen.

Heb nog niet veel foto's maar hier alvast een sneak peak;

[afbeelding]

Wil wel de knipperlichten vervangen want deze zijn echt lelijk. Iemand nog aanraders?

Mooie beginners fiets. Zag hem staan op het net. Was me net voor. |(
Suc6 ermee.