Yamaha MT-10

Ja heb youtube even afgestruind klinkt super. Weet er iemand of gewone transparante siliconenkit voldoet als afdichtmiddel tussen de demper en pijp.~[/quote]

Het zal wel aan mij liggen , maar heb nog tussen geen Een demper kit hoeven doen . :N
 
Laatst bewerkt:
Net de volgende goodie besteld:filmpje

maxresdefault.jpg


Zijn hier het goedkoopste inclusief gratis verzending naar NL: Clignotants à LED PLUS YAMAHA| TRACER 700
 
Goedenavond all,
Ik hoor veel goede reacties op de MT10, top. Echter ben ik zelf als een wat langer persoon erg benieuwd naar de ervaringen op deze motor vd langere personen. Ik ben zelf 1.91m en ben bang dat ongeacht het formidabele vermogen deze fiets als een minibike aamvoelt
 
Goedenavond all,
Ik hoor veel goede reacties op de MT10, top. Echter ben ik zelf als een wat langer persoon erg benieuwd naar de ervaringen op deze motor vd langere personen. Ik ben zelf 1.91m en ik ben bang dat ongeacht het formidabele vermogen deze fiets als een minibike aamvoelt
 

Ben zelf 1.92m en heb geen problemen, ook niet na een week waarin we 3.500km hebben gereden.
Zelfs het standaardzadel zit er nog op! *O*
 
Goedenavond all,
Ik hoor veel goede reacties op de MT10, top. Echter ben ik zelf als een wat langer persoon erg benieuwd naar de ervaringen op deze motor vd langere personen. Ik ben zelf 1.91m en ben bang dat ongeacht het formidabele vermogen deze fiets als een minibike aamvoelt

Ben zelf 1.93 en zit super comfortable, beter dan op mijn ''oude'' GSX S1000. Gewoon gaan proefrijden en je zal al snel verkocht zijn.
 
ben zelf net onder de 1,90 en de motor "past" prima,
de z800 hiervoor voelde net te klein aan zeg maar.
 
Afgelopen zaterdag bij van Meel op de mt-09 en mt-10 sp gereden.

Dacht altijd dat een 1000cc iets te veel van het goede was met mijn 60kg en 1.68cm. Echter na zaterdag begin ik daar aan te twijfelen. Wat een feest zo'n mt-10!

Jammer dat ik maar een budget voor een mt09 dus nu maar even sparen :)
 
Goedenavond all,
Ik hoor veel goede reacties op de MT10, top. Echter ben ik zelf als een wat langer persoon erg benieuwd naar de ervaringen op deze motor vd langere personen. Ik ben zelf 1.91m en ben bang dat ongeacht het formidabele vermogen deze fiets als een minibike aamvoelt

Ik ben 1.71 en tijdens het rijden geen last van. Bij stil staan ben ik echt iets te klein hahaha.
 
Sinds gister heb ik ook een MT-10 !!!

Maar heeft iemand hier al eens de ABS uit weten te zetten zonder de zekering eruit te halen?
 
Weet het niet hoor maar , ABS uitschakelen met de stuurschakelaar ?? volgens mij maak je met de stuurschakelaar keuzes betreffende je traction control maar je ABS uitschakelen dat zou voor mij nieuw zijn ABS is niet uit te schakelen .
Ja gewoon met de stuurschakelaar, rtfm
 
:') Brommer :')

Zwarte strepen zet je door aan het gas te draaien, niet door het achterwiel te laten blokkeren.

na lang nadenken, overwegen, nog meer nadenken, een bakje koffie, meer wikken en nog veel meer wegen, nog meer koffie.....
Kom ik maar tot 1 conclusie...

Yep, you are right!! (stiekum wist ik dat meteen al!!) _O-
 
Laatst bewerkt:
O, en by the way, de traction zet je wel uit op het stuur, dus strepen trekken met de gashendel ;o)
 
Met piepende bandjes bij t stoplicht aankomen sliden... of m precies in een hoek dwars zetten dat je zo een zijstraatje in tuft is toch mooi... XD
Wil niet zeggen dat je geen strepen zet met t gas of geen wheelie moet maken natuurlijk. Dat hoort ook bij de mt10 :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan