Het grote spuiten en laten spuiten topic.... deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

fighternorrie

MF veteraan
15 dec 2003
13.262
112
Nibbixwoud
Het 3e deeltje al weer voor en door spuiters, zowel hobbyisten als 'profs'


Binnenkort zal ik de startpost vullen met wat 'How to's' en begrippenlijstjes *O*

full
 
Hoest met de spuitcabine René?


Ik zit nu op Mallorca dus even weinig activiteit thuis.

Volgende week zal ik wel 's wat foto's van de eigenbouw cabine in wording plaatsen ter info en advies. Ik heb er veel denkwerk in zitten over hoe een goede cabine met verticale luchtstroom te maken in een zeer beperkte ruimte maar ik denk dat dat toch gelukt is. Advies is overigens altijd welkom en gewaardeerd. :)
 
Vraagje...

Na de motor eco toto van de brug te hebben laten vallen, hem aan het herstellen.

Kuipen zijn gerepareerd, geschuurd.. ( wat een nafferwerk ) maar goed..

Ben het spuiten, in matte verf.

Als ik nu aflak , met mat.. word het dan "matter" ?

Of.. als ik aflak met glans.. word het dan een beetje een tussenvorm ?
( spuit in de nato kleuren, en hoewel ie er nu zo ongeveer gaat uitzien als een tank...
Mag een beetje glans best wel )

Voor mij is de laklaag meer bedoeld om het spuitwerk te beschermen.
 
Hoi ,

ik heb een klein glimmend zwart kuipje op de harley, de harley is matzwart en wil dus de kuip ook wel zwart willen hebben.

wie in de buurt van purmerend/amsterdam kan mij hierin voor weinig in helpen?

ron

57070-97DH_OB
 
Laatst bewerkt:
Ik mag hier geen websites noemen geloof ik? maar er zijn 2K knikkerbussen matte blanke verf van SprayMax. Erg sterk met een zeer goed/mooi resultaat.

10978510_325558640975262_8433778817776690102_n.jpg


Even zelf ontvetten, en even opruwen. Kan je hem zelf ook met matte blanke verf overspuiten.
 
hallo

kan iemand mij vertellen wat het ongeveer zou kosten om de onderstaande schade te herstellen? (gaat dus alleen om de tank en het achter kuijpdeel)
en in hoevere scheelt de prijs als ik hem meteen een ander kleurtje zou willen geven ??
ik heb al een plek gevonden waar ik nieuwe stickers kan bestellen want die zullen er wel afgaan aangezien de schade er vlakbij zit.

als er iemand in de buurt van Venray dit een mooi klusje vindt kom ik daar graag mee in contact
full
 
Laatst bewerkt:
Ik zou er eerst maar eens proberen achter te komen hoeveel materiaal er nog op die tank zit.

Zo te zien heb je een beste schuiver gemaakt, je carterdeksel is al door zo te zien, en van je koppelingshendel is ook flink materiaal weg.

Als die motor een stuk heeft liggen glijden over die tank kan hij al doorgesleten of erg dun zijn eronder, ziet er best kritiek uit namelijk.

Beetje zonde als iemand dat gaat repareren en hij drukt meteen door de tank heen of hij gaat het opvullen en de tank blijkt al lek te zijn eronder.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan