Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

VERKOCHTaan Snorro: Termignoni einddemper, carbon inclusief bevestiginsbeugel.
Geen krassen, deuken of schade.
Ongeveer de helft lichter en 13pk extra.
€75,00.
Eventueel ook nog een linkpijp aanwezig, 100% in orde.
full

full
 
Laatst bewerkt:
e keur?


zo ja...dan wil ik hem wel voor 75



zo nee....dan wil ik hem wel voor 50 :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ruim mijn overgebleven Bandit onderdelen op.
Deels nieuw, deels gebruikt, deels bj 1995-2000, deels bj 1995-2005.
Mocht je ergens interesse in hebben dan svp reageren via c.duteweerd@gmail.com.
Eigenlijk zijn alleen het achtertandwiel, de stuur risers, oliefilter en K&Nfilter nieuw. Volgens mij ook de chromen valbeugels, maar weet ik niet zeker. :)
full

ZADEL GERESERVEERD
full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
VERKOCHT Topkoffer met kofferrek te koop voor Bandit600/1200 van 1995 tot 2000. Het eerste model Bandit dus.
Het is een topkoffer, 2 sleutels erbij en geen schade.
full
 
Laatst bewerkt:
GAAT MET DE MOTOR MEE NAAR DE NIEUWE EIGENAAR
Nog liefhebbers voor een comfortzadel?

Is voor de Bandit 600/1200 van bouwjaar 1995-2000.
Jammer genoeg kan ik hem niet overzetten op mijn 2005 Bandit.
Hij is 2 jaar oud en nog 100% in orde.
Geen slijtage, scheurtjes, beschadigingen etc.
Vorige week heb ik er nog 546 km in een dag mee gereden. Geen centje pijn.
Werkelijk een fantastisch zadel. Een wereld van verschil met het standaardzadel.
full

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb een bandit 650 uit 2006 olie gekoeld, ik zit te denken om er een andere demper op te zetten voor een wat donkerder geluid. Hebben jullie gewoon een andere demper gekocht en deze erop gezet zonder verdere aanpassinging (geen andere afstelling enz.). Want loopt je motor niet te arm met zo'n demper.

Wat zou een goed mooie demper zijn en passen 1200 en 600 dempers plus linkpipe ook op een 650?
 
Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb een bandit 650 uit 2006 olie gekoeld, ik zit te denken om er een andere demper op te zetten voor een wat donkerder geluid. Hebben jullie gewoon een andere demper gekocht en deze erop gezet zonder verdere aanpassinging (geen andere afstelling enz.). Want loopt je motor niet te arm met zo'n demper.

Wat zou een goed mooie demper zijn en passen 1200 en 600 dempers plus linkpipe ook op een 650?
Volgens mij is het uitlaatsysteem van de 650 anders dan van de 600/1200.
Normaal gesproken vinden et geen aanlassingen p!aats na wisseling demper.
Wellicht dat iemand hier je er meer over kan zeggen.
 
650 weet ik niet, maar een 1200 moet je eigenlijk wel opnieuw afstellen op een testbank na wisselen demper. Die staat anders echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te arm.
 
Bij veel uitlaten zie je heel vaak 600 en 650 tm 2006 staan. Vandaar de vraag. Soms staan er namelijk mooie dempers plus linkpijp op marktplaats welke dan van een 600 afkomen.

En over afstellen kan ik idd nog niets vinden, maar hij moet natuurlijk niet te arm lopen, hoe kun je dat controleren? Via de bougies toch??
 
650 weet ik niet, maar een 1200 moet je eigenlijk wel opnieuw afstellen op een testbank na wisselen demper. Die staat anders echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te arm.

Ik heb ook wel eens begrepen dat er nog wel verschil zit tussen de eerste en de 2e generatie qua jetting. De 2e schijnt nog armer te lopen uit de fabriek.

Uiteraard is het altijd beter om hem af te laten stellen :)
 
Nog liefhebbers voor een comfortzadel?

Is voor de Bandit 600/1200 van bouwjaar 1995-2000.
Jammer genoeg kan ik hem niet overzetten op mijn 2005 Bandit.
Hij is 2 jaar oud en nog 100% in orde.
Geen slijtage, scheurtjes, beschadigingen etc.
Vorige week heb ik er nog 546 km in een dag mee gereden. Geen centje pijn.
Werkelijk een fantastisch zadel. Een wereld van verschil met het standaardzadel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt een pb terug
 
Ik heb ook wel eens begrepen dat er nog wel verschil zit tussen de eerste en de 2e generatie qua jetting. De 2e schijnt nog armer te lopen uit de fabriek.

Uiteraard is het altijd beter om hem af te laten stellen :)


geen MK2 ervaring..alleen MK1

maar daar is het echt nodig als je vanaf de standaard plof naar een open plof gaat .
 
Ik ruim mijn overgebleven Bandit onderdelen op.
Deels nieuw, deels gebruikt, deels bj 1995-2000, deels bj 1995-2005.
Mocht je ergens interesse in hebben dan svp reageren via c.duteweerd@gmail.com.
Eigenlijk zijn alleen het achtertandwiel, de stuur risers, oliefilter en K&Nfilter nieuw. Volgens mij ook de chromen valbeugels, maar weet ik niet zeker. :) [afbeelding]
[afbeelding]
ZADEL GERESERVEERD
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[http://www.motor-[/quote
 
Helaas dus niemand ervaring met het plaatsen van een andere demper op een oliegekoelde 650 uit 2006. Ik denk dat ik toch eerst even wacht met eenbandere demper, want ik wil niet te arm draaien met mijn bandit, want hij loopt nu mooi.
 
Heb een ander demper op mijn 650 olie gekoelde variant. Een Hurric supersport. Behalve het geluid is er niet veel veranderd. De sproeiers heb ik vergroot van-> naar 105->110 en 102->105. Veel veranderingen ben ik niet tegengekomen. Misschien heb je een upgrade van een paar pk maar dat voel je niet.
Helaas dus niemand ervaring met het plaatsen van een andere demper op een oliegekoelde 650 uit 2006. Ik denk dat ik toch eerst even wacht met eenbandere demper, want ik wil niet te arm draaien met mijn bandit, want hij loopt nu mooi.
 
ik ben aan het kijken voor een mooie woon werk motor die ik het hele jaar kan gebruiken nu zag ik een bandit uit 97 voorbij komen.

maar ik zit een beetje met die Carb-icing hoe duur is hier zoon verwarming setje voor en is dit gemakkelijk zelf te installeren ? ik heb niet egt ervaring met motor techniek maar ik heb zeker geen linker handen

alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan