GSXR 7/11 retroracer

Opzouten Oma :o :+

Vant weekend de 40 mm carbs gereinigd en alle rubbertjes vervangen.
Dingen waren smerig en alle rubbers verhard ... ;(

Gelijk ook een Dynojet-kit stage 1 erin gebouwd die ik erbij gekregen had.
Rare is dat de sproeiers kleiner zijn dan origineel: 122 tov 125/127,5.

Ben sterk aan het overwegen om m'n 38 mm erop te zetten. Die zijn 100% ok.
Zal een beetje afstellen worden maar het zou moeten kunnen :) .

Keep you posted.
 
1100W met 38mm van de 750 gewoon doen! Dynojet kitje erin en open K&N filters erop. Heb ik jaren mee gereden! Het schijnt zelfs meer koppel op te leveren dan 40mm en makkelijker af te stellen te zijn in combinatie met open filters.
 
Laatst bewerkt:
Vanavond en morgen maar eens de carbs erop zwieren en de elektra terug aansluiten.

Ik wil de motor zo snel als mogelijk laten lopen zodat ik aan het kuipwerk kan beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar t kuipwerk, t lijkt me allemaal zo groot/fors. Maar ik blijf m volgen.

Overigens zijn die gixxers wel fijne fietsen :D zelf ook gehad een 750W
 
vant weekend nog een electrisch bed opgehaald en omgebouwd naar heftafel.

90 cm was te breed dus 20 cm er vantussen geflext en gelijk wat versteviging aangebracht :+

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Zo, oma had het hier al overgenomen blijkbaar. :)

Heb de afgelopen week de eerste meters met de 7/11 gereden. Start goed. Trek immens hard en ben sneller dan je denkt je rijbewijs kwijt. :+

Na de eerste rit wel tot de vaststelling gekomen dat het blok een probleempje had.

Alles onder de olie! zelfs op de achterband :o

full


Gelijk maar alles vervangen inclusief de seals in de waterpomp.

full

full


Net weer gaan rijden en alles blijft netjes droog *O* *O* *O*

Maar (ja er is een maar :( ) nu loopt de motor niet lekker. Hij loopt erg rauw (trillingen) dus we zijn er nog niet.

Volgende stap: synchronisren van de carbs en een afspraak maken met de dealer om de motor op de bank af te stellen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan