Motovlog?

Ook erg leuk: RidingWithTom
Beetje een wild-guy uit Melbourne (Australië).
Merendeels offroad/allroad, géén prof, maar wel serieus bezig :Y
Tip: check Cape York Jungle Adventure deel 14 en 15(!)

Zeer geslaagd zijn ook de Awesome Players
Groepje midlifers die er zo nu en dan lekker op uit trekken, heerlijk.
Doelwegen; allroad ... als het maar avontuurlijk voelt :}

Deze gast is ook erg leuk: Enduro Master.
Lekker relaxed, beetje crossen met zijn kameraden ... vooral gewoon lol hebben.
Komt uit Wit Rusland (direct aan Polen grenzend).
Zelf vind ik deze wel een goed voorbeeld van zijn filmpjes.
 
Vroeger (..) keek ik altijd naar de vlogs van Mordeth13. Na een tijdje vond ik 't niet meer zo interessant. Nu kijk ik alleen zo af en toe nog eens een video. Maf om zoveel van het leven van een willekeurig mens te weten.

precies hetzelfde hierzo. M13 was volgens mij zo'n beetje 'the original motovlogger' want dat was echt al sinds 2010 een actief kanaal. Volg hem ook alweer een hele tijd niet meer btw.
 
Deze gast is ook erg leuk: Enduro Master.
Lekker relaxed, beetje crossen met zijn kameraden ... vooral gewoon lol hebben.
Komt uit Wit Rusland (direct aan Polen grenzend).
Zelf vind ik deze wel een goed voorbeeld van zijn filmpjes.
Weten dat het nooit goed kan gaan, en het dan toch doen _O-
 
Ik ben dit jaar ook begonnen met vloggen! :]

6j3tdu.jpg


Erg leuk om te filmen! Eigen shots en medeweggebruikers filmen. Mijn laatste video vanuit een wat minder leuk perspectief....een maat van me gigantische crash!!! voor m'n neus, camera on...

|( heavy heavy



Editten is ook een leuke bezigheid, vooral de muziek op het laatste. :] Blurren is wat minder... :z



Welke microfoon gebruiken jullie?
Ik ben zoekende...windruis. '(
M'n mic overal al in m'n helm bevestigd. Niks werkt.



TwoWheelsAndAPonytail
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk naar:

Do it with dan, Royal jordanian, Snowcat, Walterrific, Chaseontwowheels, 44teeth (baronvongrumble), Cyclecruza, Twowheelobsession, Motonut, Scotty Dont, Cagerontwowheels, Fooligan, 650ib, Moonfleet41 (delboys garage), MotoGeo, N-rijder (nederlands), TheNiekoss (nederlands), TheMissendenFlyer, Andy man Cam, CDA441, Meddes, Slabside (nederlands), M13, Phil480 en ben er vast wat vergeten.

Andy man cam is trouwens wel een van m'n favorieten. Echt een aanrader :)
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk naar:

Do it with dan, Royal jordanian, Snowcat, Walterrific, Chaseontwowheels, 44teeth (baronvongrumble), Cyclecruza, Twowheelobsession, Motonut, Scotty Dont, Cagerontwowheels, Fooligan, 650ib, Moonfleet41 (delboys garage), MotoGeo, N-rijder (nederlands), TheNiekoss (nederlands), TheMissendenFlyer, Andy man Cam, CDA441, Meddes, Slabside (nederlands), M13, Phil480 en ben er vast wat vergeten.

Andy man cam is trouwens wel een van m'n favorieten. Echt een aanrader :)

Leuk dat je mij volgt!
Dat lijstje lijkt vrijwel op mijn lijst van motovloggers, M13 heeft wel al lang niets meer geupload moet ik wel zeggen.
 
Ik kijk en ik maak.
Vorig jaar mijn rijbewijs kwijtgeraakt, en filmpjes op youtube begonnen te kijken en na een poosje geabboneerd op een paar vloggers, zowel nederlands als internationaal.

En ik vond het leuk om naar te kijken, zo zie je ook wat een ander meemaakt en kun je altijd je eigen materiaal terug kijken.

Dit is voor mij dus ook de reden geweest dat ik zelf ben begonnen, zoals hierboven beschreven heb ik ook last van windruis maar probeer het steeds beter aan te pakken.

Ik maak filmpjes wat ik leuk vind, ga niet extra gekke dingen doen voor de "Views"...ik ben van mezelf al gek genoeg haha.

www.youtube.com/itsfur

Ben afgelopen jaar een instagram account begonnen, en dat ging dusdanig lekker dat ik dacht HEY...we kunnen ook wel een youtube kanaal maken, dus zodoende doe ik ook aan "MotoVloggen"

Ik vind het leuk om te doen, je leert er van alles van en het houd je bezig :-)

Ook vind ik commentaar krijgen JUIST goed, zo leer je over jezelf, je rijstijl en dingen om je filmpjes te verbeteren.
 
Ik kijk en ik maak.
Vorig jaar mijn rijbewijs kwijtgeraakt, en filmpjes op youtube begonnen te kijken en na een poosje geabboneerd op een paar vloggers, zowel nederlands als internationaal.

En ik vond het leuk om naar te kijken, zo zie je ook wat een ander meemaakt en kun je altijd je eigen materiaal terug kijken.

Dit is voor mij dus ook de reden geweest dat ik zelf ben begonnen, zoals hierboven beschreven heb ik ook last van windruis maar probeer het steeds beter aan te pakken.

Ik maak filmpjes wat ik leuk vind, ga niet extra gekke dingen doen voor de "Views"...ik ben van mezelf al gek genoeg haha.

www.youtube.com/itsfur

Ben afgelopen jaar een instagram account begonnen, en dat ging dusdanig lekker dat ik dacht HEY...we kunnen ook wel een youtube kanaal maken, dus zodoende doe ik ook aan "MotoVloggen"

Ik vind het leuk om te doen, je leert er van alles van en het houd je bezig :-)

Ook vind ik commentaar krijgen JUIST goed, zo leer je over jezelf, je rijstijl en dingen om je filmpjes te verbeteren.

Geabonneerd!
 
Ik kijk en ik maak.
Vorig jaar mijn rijbewijs kwijtgeraakt, en filmpjes op youtube begonnen te kijken en na een poosje geabboneerd op een paar vloggers, zowel nederlands als internationaal.Ook vind ik commentaar krijgen JUIST goed, zo leer je over jezelf, je rijstijl en dingen om je filmpjes te verbeteren.

Stukje van #19 bekeken. Gelet op je rijstijl gok ik dat je je rijbewijs nog wel eens kwijt raakt. Ik ben niet Roomser dan de paus maar je trekt het gas open op stukken waar ik dat niet gedaan zou hebben. Oh ja... en een pak is ook wel aan te bevelen. :X
 
Rijbewijs hadden ze beter niet terug kunnen geven. Dat je op N en A wegen lekker het gas open trekt is logisch, dat doet iedereen. Maar om met 80+ door woonwijken of binnen de bebouwde kom te scheuren... mwah.

Zoals de user boven me al zegt, investeer aub in een fatsoenlijk motorpak en toebehoren, iets zegt me dat je ze ooit nodig gaat hebben :/
 
Stukje van #19 bekeken. Gelet op je rijstijl gok ik dat je je rijbewijs nog wel eens kwijt raakt. Ik ben niet Roomser dan de paus maar je trekt het gas open op stukken waar ik dat niet gedaan zou hebben. Oh ja... en een pak is ook wel aan te bevelen. :X

:^ mee eens. Ook niet echt handig om binnen de bebouwde kom op dat industrieterrein zo snel langs die voetgangers te knallen (filmpjes #21).
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook mee gekapt @ #19 op 52 secondes. Heerlijk binnenkomst als iemand begint met kijken om te horen dat het je niet boeit of mensen je filmpjes leuk vinden of niet. Creëer lekker heerlijk chemie met de kijker, zo een opmerking :'). Echt een voorbeeld opmerking van een verwende vlogger op youtube met 1m+ subs.

Ik sla hem over, succes :).
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook mee gekapt @ #19 op 52 secondes. Heerlijk binnenkomst als iemand begint met kijken om te horen dat het je niet boeit of mensen je filmpjes leuk vinden of niet. Creëer lekker heerlijk chemie met de kijker, zo een opmerking :'). Echt een voorbeeld opmerking van een verwende vlogger op youtube met 1m+ subs.

Ik sla hem over, succes :).

zoals ik aangaf, ik doe gewoon wat ik wil... vinden mensen het leuk? mooi! vinden mensen het niet leuk? net zo mooi!

Ik maak ze voor mezelf en de mensen die het bij toeval wel leuk vinden.

This is me... en een pak zoals word gezegd, niet mijn ding.
Je kan alleen maar vallen.

Wie bang leeft, zal bang sterven :)

Toch allemaal bedankt voor het commentaar
 
het is LEUK om filmpjes te maken, heb mezelf in het diepe gegooid dus editen is ook nog een ramp.

Het is een extra bezigheid omtrent motorrijden voor als het slecht weer is of als ik een x niks te doen heb :-)

Zitten tot op heden alleen nog maar voordelen aan het filmpjes maken.
En een uitdaging om elke vrijdag om 18:00 1 online te hebben.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan