Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Ik heb nog 2 kentenplaathouders liggen.
1 gebruikt (zonder verlichting, en nog een nieuwe met)

Merk moet ik even kijken, kwam uit Duitsland geloof ik.
Ligt hier in de weg dus mag voor een zacht prijsje weg.

Ik bekijk van de week even het merk, en koppel er dan een leuk prijsje aan :)
 
collega GSXSers! aangezien ik denk dat mijn achterband niet genoeg profiel heeft als ik op vakantie ga wil ik een nieuwe steken als ik ga.

De vraag is: zijn er mensen die rondrijden met een sport-tourband als een Pilot road 4 oid.

of moet ik toch de bekende weg inslaan en een pilot power 2CT steken?
 
collega GSXSers! aangezien ik denk dat mijn achterband niet genoeg profiel heeft als ik op vakantie ga wil ik een nieuwe steken als ik ga.

De vraag is: zijn er mensen die rondrijden met een sport-tourband als een Pilot road 4 oid.

of moet ik toch de bekende weg inslaan en een pilot power 2CT steken?


Zou persoonlijk voor pilot power 3 2ct kiezen, de opvolger van de 2ct, schijnt ook langer mee te gaan dan de 2ct, heb em op mijn S1000RR ,dik tevreden mee
 
Yoshimura R11 gekocht en gemonteerd. Maar nu zit ik zonder voetsteunen! Past de voetsteun van een GSXR 1000 uit 2014 ofzo een op een?
 
collega GSXSers! aangezien ik denk dat mijn achterband niet genoeg profiel heeft als ik op vakantie ga wil ik een nieuwe steken als ik ga.

De vraag is: zijn er mensen die rondrijden met een sport-tourband als een Pilot road 4 oid.

of moet ik toch de bekende weg inslaan en een pilot power 2CT steken?

ikzelf rij met de bridgestone bt023 erop langs achter en ben daar zeer tevreden over.
 
collega GSXSers! aangezien ik denk dat mijn achterband niet genoeg profiel heeft als ik op vakantie ga wil ik een nieuwe steken als ik ga.

De vraag is: zijn er mensen die rondrijden met een sport-tourband als een Pilot road 4 oid.

of moet ik toch de bekende weg inslaan en een pilot power 2CT steken?


ik ga binnenkort de pilot road 4 (is ook 2CT) erop doen, voor een wat langere levensduur
 
Yoshimura R11 gekocht en gemonteerd. Maar nu zit ik zonder voetsteunen! Past de voetsteun van een GSXR 1000 uit 2014 ofzo een op een?


Past toch gewoon met de orginele duo steps
full
 
heeft iemand een close up foto hiervan? mijn duostep heeft geen gat voor de montage van die uitlaat voor zover ik weet?
 
De uitlaat beugel komt achter de originele duostep.

Voor alle duidelijkheid bij de demper zit een Yoshimura ophangbeugel deze zie je op fotos bijna niet zitten omdat hij precies achter de duostep zit.
 
Laatst bewerkt:
hmmm, ik heb daar ook nog de ophanging van de tassenset zitten.

heb Hoegee al gemaild of een duostep van een gsxr 1000 niet past, heb ik toendertijd met mijn GSXR 750 ook gedaan.
 
collega GSXSers! aangezien ik denk dat mijn achterband niet genoeg profiel heeft als ik op vakantie ga wil ik een nieuwe steken als ik ga.

De vraag is: zijn er mensen die rondrijden met een sport-tourband als een Pilot road 4 oid.

of moet ik toch de bekende weg inslaan en een pilot power 2CT steken?

Ik heb gekozen voor de Bridgestone S21 :Y met 30 euro montageteruggave 8-)


Vond de banden die eronder zaten wel erg kort meegaan :/
 
ik ga zometeen mijn wiel wegbrengen, uiteindelijk toch gekozen voor de PIPO 2CT, beviel me vorig jaar prima in de Alpen. volgend weekend even een weekendje eifel om ze in te rijden en laat de vakantie dan maar komen!
 
ik ga zometeen mijn wiel wegbrengen, uiteindelijk toch gekozen voor de PIPO 2CT, beviel me vorig jaar prima in de Alpen. volgend weekend even een weekendje eifel om ze in te rijden en laat de vakantie dan maar komen!
Ik ga mijn Battlax inrijden in Oostenrijk en Italië *O* *O*
 
Heb nog een verhoogd ruitje liggen .
Als iemand interesse heeft mail dan ff.
Nieuw was ie ff over de 100.
Voor 50 series mag ie weg.
Is een donker getinte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan