night rod special voorvork??

tilbo1

Die hard MF'er
2 jan 2008
542
3
hallo techneuten

sinds kort ben ik eigenaar van een night rod special uit 07.
ik ga hem komende weken invoeren en kenteken aanvragen.

er viel me iets op aan het stuur of balhoofd... niet helemaal recht ofzo. ik ben hem gaan uitkleden.. wie kan me vertellen of het normaal is dat de poten niet helemaal recht door de kroonplaat gaan? zie onderstaande foto.

bvd.

gr. roel

full
 
"wie kan me vertellen of het normaal is dat de poten niet helemaal recht door de kroonplaat gaan?"

Bij een normale motor is het niet normaal. Of het bij een NRS normaal is, weet ik niet, maar het lijkt me sterk.
 
hallo techneuten

sinds kort ben ik eigenaar van een night rod special uit 07.
ik ga hem komende weken invoeren en kenteken aanvragen.

er viel me iets op aan het stuur of balhoofd... niet helemaal recht ofzo. ik ben hem gaan uitkleden.. wie kan me vertellen of het normaal is dat de poten niet helemaal recht door de kroonplaat gaan? zie onderstaande foto.

bvd.

gr. roel

[afbeelding]




Je hebt een PM .. ;)
 
Zou het niet zo kunnen zijn dat de naloop hierdoor veranderd is ?
Ook ooit weleens gekeken voor een langere voorvork van een Virago.
Hierbij had je langere binnenpoten nodig, die meer onderuit stonden door andere (schuingeboorde) kroonplaten.


Zo schuin krijg je ze niet door een aanrijding of een kroonplaat waar ze wel recht in zaten.
 
Zou het niet zo kunnen zijn dat de naloop hierdoor veranderd is ?
Ook ooit weleens gekeken voor een langere voorvork van een Virago.
Hierbij had je langere binnenpoten nodig, die meer onderuit stonden door andere (schuingeboorde) kroonplaten.


Zo schuin krijg je ze niet door een aanrijding of een kroonplaat waar ze wel recht in zaten.


Jep- Had ik ook al naar om gekeken , maar ik kan nergens er een verhaal over vinden .

Zo lijkt het inderdaad, om hem iets luier te maken .. Had je voorheen bij Harley speciale verstelbare kroonplaten voor
 
thanks allemaal.
het lijkt idd gewoon zo te horen.

de motor is verder standaard idd.


ik ben gerust gesteld.

ga hem volgende week laten keuren.
ff de originele dempers erop zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan