*Zoetermeer Topic Deel 18*

Ik zal me hier ook maar weer eens melden :)

Jaren geleden vrij actief, maar toen meerdere keren verhuisd en ook een tijdje motorloos. Inmiddels weer in het bezit van leuk speelgoed!

Maar hier is t ook vrij rustig hè. Nog ritjes deze zomer?
full
 
nee :+

weinig vermogen, lage fun factor en als de banden net warm zijn is de accu leeg _O- .

stuurt wel super dat niet maar die accu was echt net weg moet je al weer omkeren en twee uur laden voor 20min (fun) rijden.

Wacht nog wel een paar jaar voordat ik over stap op elektrisch.
Pilot Powers :+ :t red je het net niet naar het werk dan?
Gratis opladen en weer naar huis. _O-


Ik zal me hier ook maar weer eens melden :)

Jaren geleden vrij actief, maar toen meerdere keren verhuisd en ook een tijdje motorloos. Inmiddels weer in het bezit van leuk speelgoed!

Maar hier is t ook vrij rustig hè. Nog ritjes deze zomer?[afbeelding]
Nice material. :t

Ik heb onder meer een Cagiva Raptor 1.000 .. pas nog een Monster eigenaar ontmoet die dacht dat ik ook een Ducati Monster heb.
(Op basis van rood en het geluid :+ )

Vele topics moeten inderdaad uit de winterstalling komen. :Y
 
Pilot Powers :+ :t red je het net niet naar het werk dan?
Gratis opladen en weer naar huis. _O-Nice material. :t

Ik heb onder meer een Cagiva Raptor 1.000 .. pas nog een Monster eigenaar ontmoet die dacht dat ik ook een Ducati Monster heb.
(Op basis van rood en het geluid :+ )

Vele topics moeten inderdaad uit de winterstalling komen. :Y

nee dat red ik niet eens als er een beetje file is :+ misschien net anders maar moet geen blokje om gaan.
 
Tot zover een prima motorjaar voor iedereen?
Ik niet. Motor gestolen. Al wel een tijdje geleden.
Oppassen met stallen. Hier is het ook al niet veilig.
 
Tot zover een prima motorjaar voor iedereen?
Ik niet. Motor gestolen. Al wel een tijdje geleden.
Oppassen met stallen. Hier is het ook al niet veilig.


Gestolen, dat is niet leuk ;( ;( ;( ;(

Hopelijk goed verzekerd en inmiddels weer rijdend.
 
Goed verzekerd; check
Motor in bezit; nvt

Dit jaar gaat het hem niet meer worden. Volgend jaar wel, al weet ik niet 100% zeker wat het gaat worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee of het topic nog loopt. laatste bericht is van 2017.
Maar ik d8 effe voorstellen. Wiraj 33jr en sinds juni ook een motorrijder uit Zoetermeer :)
full
 
aaah, nog een bandit rijder!!! :) welkom. topic beetje dood al paar jaar geloof ik. haha

maar goed, we rijden nog steeds! alleen niet meer zo vaak samen geloof ik...of ik heb ook wat gemist :p
 
Ja, ik vind de Bandit echt een geweldig ding. Ik moet hem alleen even voor een beurt brengen. Stond afgelopen zaterdag stil naast de A4. Brandstoffilter verstopt. Niet fijn als je motor niet meer vooruit wilt op de snelweg..
 
Wat apart, waar heb je het laten repareren?
Ik weet wel dat de mijne tot 5000 a 6000 toeren rustig optrekt maar daarna gaat het heel rap.
Alleen in de eerste en tweede versnelling gaat ie met horten en stoten vooruit als ik hem stationair laat draaien of uitrollen voordat ik een bocht inzet.
 
aaah, nog een bandit rijder!!! :) welkom. topic beetje dood al paar jaar geloof ik. haha

maar goed, we rijden nog steeds! alleen niet meer zo vaak samen geloof ik...of ik heb ook wat gemist :p
Dat is in meerder regiotopics het geval merk ik. :Y

En naar mijn idee wordt er ook steeds meer via Facebook afgesproken.
Daar heb ik zelf ook al enkele ritten via gereden.
Maar dat is ook al enige tijd geleden. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan