Kawaski Koppelingsdeksel bj 92 op een bj 95

AlexKR

Rookie
15 jul 2017
2
0
Hallo!

Even een snelle vraag!

Ik rij een kawasaki zzr600 bj 95 en ik ben opzoek naar een koppelingsdeksel specifiek voor dit model.

Nu heb ik er zelf 1 gevonden van het bj 92 maar mijn vraag is past deze ook op een 95?

Het zit namelijk zo. Mijn koppelingskabel was laast afgebroken en zag dat de koppelingshevel een stukje uit de deksel stak. Nu ben ik zelf geen techniek wonder dus was ik wel benieuwd wat er hier aan de hand was. Ik heb dus de deksel eraf gehaald maar kon geen rare dingen vinden omtrent de koppelingshevel, deze er weer in pakking vervangen en afgedicht met vloeibare pakkking motorolie erin en klaar zou je denken. (eventjes kort door de bocht) NU begon dit onderdeel behoorlijk wat olie te lekken en om even eenbeeld te geven, na 5 km rijden zat mijn rechter laars compleet onder de olie.

Ik ben dus na dit probleem meteen naar de garage gegaan en opm advies van hun moet er een nieuwe koppelinsdeksel op. Nu moet ik wel zeggen de koppelingsdeksel is door de vorige eigenaar mee gekloot want je kunt duidelijk zien waar de hevel ingaat dat daar iets gelast is of iets dergelijks.

Anyway, terug naar het onderwerp. Past een koppelingsdeksel van een kawaski zzr600 bouwjaar 1992 op een kwasaki zzr600 1995?

Groet Alex.
 
Terug
Bovenaan Onderaan