Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

carb icing ga je ws geen last van krijgen.... ik heb t nog nooit gehad en rij nog maar 13 jaar met bandits. _O-
 
Heb een ander demper op mijn 650 olie gekoelde variant. Een Hurric supersport. Behalve het geluid is er niet veel veranderd. De sproeiers heb ik vergroot van-> naar 105->110 en 102->105. Veel veranderingen ben ik niet tegengekomen. Misschien heb je een upgrade van een paar pk maar dat voel je niet.
Top bedankt, is dit een beetje een standaard vergroting van de sproeiermaat?
Want ik wil idd natuurlijk wel meer vermogen, maar het gaat mij om het geluid.
 
Ik heb hiervoor de dynojet kit als vergelijking gehouden. In combinatie met iridium bougies loopt het ideaal. Heb de vergroting alleen gedaan om de overgang te testen van stationaire sproeier naar hoofdsproeier. Dit is iets soepeler geworden.
Top bedankt, is dit een beetje een standaard vergroting van de sproeiermaat?
Want ik wil idd natuurlijk wel meer vermogen, maar het gaat mij om het geluid.
 
Jaren geleden dat ik iets gepost heb. Nu weer stilletjes aan rond aan het neuzen op het forum. Ik ben op zoek naar een universele topkoffer bagage drager voor mijn bandit 1200 2004. Iemand suggesties want de prijzen lopen belachelijk hoog op vind ik.

Alvast bedankt
 
Jaren geleden dat ik iets gepost heb. Nu weer stilletjes aan rond aan het neuzen op het forum. Ik ben op zoek naar een universele topkoffer bagage drager voor mijn bandit 1200 2004. Iemand suggesties want de prijzen lopen belachelijk hoog op vind ik.

Alvast bedankt

Zit een beetje met hetzelfde probleem, wou een topkoffer voor die enkele keer in het jaar dat ik hem nodig heb. Hier komen af en toe weleens wat mooie aanbiedingen langs en via 2e hands site's kan je ze soms ook een stuk goedkoper vinden.
 
Dag allen,

Ik ben straks van plan mijn ketting te gaan vervangen. Nou zag ik in mijn werkplaatshandboek dat ik een ketting nodig heb met 112 schakels. Als ik bij jos smit kijk staat er bijvoorbeeld 116 schakels vermeld voor de 2005-2006 model en 112 voor de 2007-etc

(heb een 2006 model)


Nou ben ik benieuwd wie er nou gelijk heeft. Heeft iemand inmiddels zijn ketting op een 650 vervangen? Hoor het graag.

Gr,
 
nee...t bagage rek..... waar je een topkoffer op monteert.

en ja...als iemand m wil dan is ie te koop
 
Zo meld me weer aan heb weer een bandit gekocht een mk1 1998 met 22 k op de teller was even zoeken en 4 uur totaal rijden maar dan heb je ook wat. Foto komt nog hij is wat vies hehe.
Eerst het beestje een grote beurt geven !
 
Heeft iemand van jullie toevallig nog een setje voorremschijven op enigszins fatsoenlijke dikte liggen voor een Mk1? Begint met 3.9mm toch wel spannend te worden :X
 
Heeft iemand van jullie toevallig nog een setje voorremschijven op enigszins fatsoenlijke dikte liggen voor een Mk1? Begint met 3.9mm toch wel spannend te worden :X
Waar meet jij die mee? Ik zo'n schijfrem-meter maar 50 euro vind ik wel overdreven
 
hoe dan? daarmee meet je alleen het dikste punt.
Aan de buitenkant slijt hij niet/minder. De diepste groeven zijn waarschijnlijk nog minder dik.

Nou en als het dikste punt al onder marge ligt weet je voldoende toch.

Je hebt ook van die dingen waarbij het meetoppervlak niet helemaal doorloopt he, die kun je wat makkelijker over de buitenste rand van de schijf plaatsen.

Natuurlijk is zo'n speciale meter beter, maar goed, het geeft een prima indicatie.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een dynokit 1 besteld voor me bandit + pipercross filter ( bolt on demper zit er al op ) ga wsl nog een spruitstuk kopen ook.
Nu zit er wel een beschrijving bij welke naald hoogte en pilot schroef settings.
Maar misschien weet iemand hier een betere setting voor de beste A/F verhouding ?
Testbank ervaring etc
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan