VMAXlijst van het MF deel 5

Bedankt voor de snelle reacties en ik dacht al dat er niet veel aan de hand zou zijn. Wilden het toch zeker weten. Hoe vind de 2e persoon de motor zitten ? Heb altijd een motor gehad waar mijn vriendin minder lekker op zit zeg maar haha. En ja motor rijden is een hobby dus als hij om de 150 km moet tanken dan doen we dat:p
Ja Sjoerd, wat had je dan verwacht dat er gezegd zou worden? "Niet kopen, het zijn vreselijke ondingen?". We rijden allemaal zo'n Vmax. Zeg maar: "Wij van WC-eend adviseren WC-eend".

De Vmax is gewoon een gave machine. Ik zou zelf geen andere willen in ieder geval. En eventuele minpunten (die er heus wel zijn) neem je er dan gewoon bij.
 
Laatst bewerkt:
Vmaxxers...

vorige week ben ik op m'n plaat gegaan door een met (diesel)olie besmeurd wegdek. Er lopen nog een aantal onderzoeken betreffende aansprakelijkheidsstelling.

Echter de schade etc moet nu ook worden vastgesteld via een officiele partij.

Wie o wie heeft goede ervaringen met bepaalde partijen qua reparatie van valschade en schade taxatie.

Ik ben woonachtig in De Westereen (Friesland), ergens in de regio zou het mooiste zijn natuurlijk.
 
Als je dat gekke stoeltje eens wegdoet hou ik me voorbehouden. Mijn zoontje kan dan over iets van een jaar of 5 wel achterop.

Ik zoek een orginele geel of zwart, liefst met sissybar en slash cut pijpen, vind ik leuk lekker zo choppy mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Als je dat gekke stoeltje eens wegdoet hou ik me voorbehouden. Mijn zoontje kan dan over iets van een jaar of 5 wel achterop.

Ik zoek een orginele geel of zwart, liefst met sissybar en slash cut pijpen, vind ik leuk lekker zo choppy mogelijk.



Oh` dat komt dan goed uit , die van Nitromax is helemaal origineel en geel .. *O*







:X
 
Laatst bewerkt:
Dunne pootjes ? Fietsremmetjes ?

;)


med.jpg
 
Laatst bewerkt:
Te oud, ik wil 1994> Liefst nieuwer, ook levensgevaarlijk voor mij die dunne pootjes en fietsremmen.


Als ik jou zo lees/hoor` en je motorstek profiel eens check .. dan moet jij gewoon het nieuwe model kopen, dat is een makkie als ik zo eens lees ..daar heeft Rossi nog de handen vol aan .. :}
Dan valt op zo`n ouwe draak uit de middeleeuwen niks meer te beleven . :+
 
Laatst bewerkt:
Nou slaat het bier hier in één keer helemaal dood .. :/



Avon Cobra AV72 170/80 B15 83H - Meer die er hier mee rijden ? ong de(beste) bandenspanning op de max ?
 
Laatst bewerkt:
Als ik jou zo lees/hoor` en je motorstek profiel eens check .. dan moet jij gewoon het nieuwe model kopen, dat is een makkie als ik zo eens lees ..daar heeft Rossi nog de handen vol aan .. :}
Dan valt op zo`n ouwe draak uit de middeleeuwen niks meer te beleven . :+

Ik heb er eens een gehad die begon te deinen toen ik vrolijk de 245kmu passeerde, rustig laten uitschommelen en nooit meer de 180 gepasseerd. En moest bijremmen met mijn voetzolen. Nou weet ik wel dat hij minimaal nieuwe remleidingen, klauwrevisie en voorvorkvloeistof kon gebruiken maar wist ook onmiddellijk dat ik deze gelijk weg moest doen. Ooit eentje die nieuwer was of een geupgrade moest er dan maar eens komen.

Ik heb ook twee maal de Vmax1700 proefgereden maar eerlijk gezegd vind ik die niet perse bruter of leuker rijden dan de oude Vmax, en zoals bij alle motoren met grote cilinders, hoe nieuwe hoe erger, stoor ik me enorm aan de afgeregelde ECU's. Bij mij moet een blok vrij presteren waarvoor hij gebouwd is anders blijf ik klagen. Maargoed ik heb sowieso geen Vmax17 plek dan wel centen over en dol op mijn XSR900.

Leuk dat je die Avon band ook laat zien een bericht later. Dat is dus de band die er bij mij meteen op zou komen, Hagon achterschokdempers (zeer goede ervaring mee op de Magna, betaalbaar, mooi en al enorme verbetering) en Ohlins voorveren in de vork, nieuwe stalen remkabels en ik denk dat hij prima naar mijn zin zal zijn. Die Avon banden hebben een dusdanig aangepast karkas dat het eigenlijk dezelfde wendbaarheid tractie en hellingshoek bied als een verbrede velg met sportband. Iedereen die zijn velgen vanaf het bestaan van die banden moeilijk loopt aan te passen gooit waarschijnlijk een hoop geld weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er eens een gehad die begon te deinen toen ik vrolijk de 245kmu passeerde, rustig laten uitschommelen en nooit meer de 180 gepasseerd. En moest bijremmen met mijn voetzolen. Nou weet ik wel dat hij minimaal nieuwe remleidingen, klauwrevisie en voorvorkvloeistof kon gebruiken maar wist ook onmiddellijk dat ik deze gelijk weg moest doen. Ooit eentje die nieuwer was of een geupgrade moest er dan maar eens komen.

Ik heb ook twee maal de Vmax1700 proefgereden maar eerlijk gezegd vind ik die niet perse bruter of leuker rijden dan de oude Vmax, en zoals bij alle motoren met grote cilinders, hoe nieuwe hoe erger, stoor ik me enorm aan de afgeregelde ECU's. Bij mij moet een blok vrij presteren waarvoor hij gebouwd is anders blijf ik klagen. Maargoed ik heb sowieso geen Vmax17 plek dan wel centen over en dol op mijn XSR900.

Leuk dat je die Avon band ook laat zien een bericht later. Dat is dus de band die er bij mij meteen op zou komen, Hagon achterschokdempers (zeer goede ervaring mee op de Magna, betaalbaar, mooi en al enorme verbetering) en Ohlins voorveren in de vork, nieuwe stalen remkabels en ik denk dat hij prima naar mijn zin zal zijn. Die Avon banden hebben een dusdanig aangepast karkas dat het eigenlijk dezelfde wendbaarheid tractie en hellingshoek bied als een verbrede velg met sportband. Iedereen die zijn velgen vanaf het bestaan van die banden moeilijk loopt aan te passen gooit waarschijnlijk een hoop geld weg.


Het interesseert mij niet hoe snel hij loopt , daar heb ik wat anders voor ..
 
Laatst bewerkt:
Het interesseert mij niet hoe snel hij loopt , daar heb ik wat anders voor ..

Wat is snel? Mijn vriendin had eens een Eliminator 250, ding was hilarisch snel bij 14000tpm voor zo'n brommertje. Was gewoon leuk om soms een rondje mee te gillen.
 
.... Die Avon banden hebben een dusdanig aangepast karkas dat het eigenlijk dezelfde wendbaarheid tractie en hellingshoek bied als een verbrede velg met sportband. Iedereen die zijn velgen vanaf het bestaan van die banden moeilijk loopt aan te passen gooit waarschijnlijk een hoop geld weg.
Vrees dat er toch wel verschil is hoor. Als een 150 (of 170) / 80 / 15 band dezelfde performance heeft als bijv een 200 / 50 / 17, waarom rijdt de Moto GP of de Superbikes dan niet met zo'n type band.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan