Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Ik ben vandaag behalve met die kraan ook bezig geweest aan de tank en zijdeksels van de zwarte, want mijn biezen zijn onderweg. En ga hem weer rood,(eigenlijk wat oranje achtig) maken, tank is al kaal nu, maar ik krijg de emblemen niet van de zijkapjes af...... -O-
Zitten origineel met drie pinnetjes vast, maar die zijn weg en 1 en ander is gelijmt..

Eigenlijk wil ik die emblemen er heel af hebben, maar hoe? Any ideas?
 
Ik ben vandaag behalve met die kraan ook bezig geweest aan de tank en zijdeksels van de zwarte, want mijn biezen zijn onderweg. En ga hem weer rood,(eigenlijk wat oranje achtig) maken, tank is al kaal nu, maar ik krijg de emblemen niet van de zijkapjes af...... -O-
Zitten origineel met drie pinnetjes vast, maar die zijn weg en 1 en ander is gelijmt..

Eigenlijk wil ik die emblemen er heel af hebben, maar hoe? Any ideas?


Fohn en vissnoertje
 
Want, geen haar? _O-
Nee, het heeft de afgelopen 15 jaar een terugtrekkende beweging gemaakt, :+
Sindsdien heb ik de tondeuse, lekker makkelijk.
Vrouw en familie heb ik niet...(wel mijn ma, maar die is dement)
Ben te veel individueel bezig voor een vrouw, maar ik kijk wel even bij de kringloopwinkel morgen, niet voor een vrouw maar wel voor een fohn. :+ :t
 
Laatst bewerkt:
Nee, het heeft de afgelopen 15 jaar een terugtrekkende beweging gemaakt, :+
Sindsdien heb ik de tondeuse, lekker makkelijk.
Vrouw en familie heb ik niet...(wel mijn ma, maar die is dement)
Ben te veel individueel bezig voor een vrouw, maar ik kijk wel even bij de kringloopwinkel morgen, niet voor een vrouw maar wel voor een fohn. :+ :t

Misschien is daar toch ook een heel aardige vrouw die hem thuis wil komen demonstreren. })
Is het niks dan gaat zij weer _O-
 
Fohn en vissnoertje

Wederom bedankt voor de tip, het is gelukt!

Wel met een verfstripper op hele lage stand, geen fohn, maar het resultaat is er, *O*
Lijmresten verwijdert, en alles kan naar Fzrene als ik mijn biezen-setje uit de States binnen heb, :Y

Nu maar een stukje rijden op mijn andere 650, word te warm in de garage, :t
 
Dat is toch ook een fohn?
daar doe ik m n haar mee,maar mooi dat t gelukt is :t
 
Toch zou ik geen verfstripper willen gebruiken als fohn, ik heb al zo weinig haar, :+

:t
 
Voor iedereen die dit topic volgt en nog geen Z650 heeft:
https://www.marktplaats.nl/a/motore...6d92801da23b01cd75831b&previousPage=lr&pos=21
full

Echt goedkoop is ie niet en ook niet helemaal origineel, maar ziet er puik uit.
En gereviseerd, dus 'in principe' goed voor jaren rijplezier. :9
 
Laatst bewerkt:
Ha mannen, tijdje afwezig geweest, vanwege vakantei, maar mijn Z650 gaat weer als een speer! Carbs zitten er weer in en afgelopen zondag eindelijk weer een ritje gemaakt. So far so good!
 
Onze Z650 gaat ook als een speer.

Gisteren konden we eindelijk een keer op pad met de Z650. Flinke rit over mooie binnenwegen hier in de bergen op weg naar een BBQ bij een bekende van ons.
Moet zeggen dat ik mijn vrouw nog nooit zo snel en makkelijk heb zien rijden met een motorfiets.
Ze is totaal onder de indruk van de fiets die ik voor haar op de wieltjes gezet heb en is volgens haar de fijnste fiets die ze ooit gereden heeft (laatste twee waren een Bandti 1200ABS en een Transalp 650)

Zo als het er nu uit ziet blijft het haar fiets en mag ik er alleen maar naar kijken :+

Jammer, want de "handling" is nog fijner dan die van mijn 900.

Stiekum neem ik ´m heus wel eens mee onder het mom van ik ga ´m even voor je voltanken :] :]

Vanaf vandaag hangt dit op de deur van haar kantoor :Y _O- :t

full
 
Geweldig, eigenlijk had ik het wel verwacht hoor Marcel, die 650 is zo lekker lichtvoetig....
Die laat je vrouw nooit meer gaan natuurlijk, :) Hier gebeurd ook wel wat, maar in mindere mate ivm privé-gedoe..Maar komt goed, :t
 
Geweldig, eigenlijk had ik het wel verwacht hoor Marcel, die 650 is zo lekker lichtvoetig....
Die laat je vrouw nooit meer gaan natuurlijk, :) Hier gebeurd ook wel wat, maar in mindere mate ivm privé-gedoe..Maar komt goed, :t

eindelijk weer gevonden. Ik was je gegevens kwijt. Poosje weinig op mf gezeten enzo en zag ineens dit topic.
Wij moeten nog even wat regelen ivm de verkeerde uitlaat.
Zou je mij even willen appen als je mijn nummer nog hebt?

Hier grote opruiming. Mijn oranje z650 is een paar weken terug geruild en die van mijn vrouw staat te koop op feeksboek
Verder gaan alle onderdelen die ik nog heb eruit om ruimte te maken dus sluit ik het zed tijdperk voor mezelf eerst even af.
Ik kan voor de liefhebbers hier wel even een globale lijst maken wat er allemaal nog ligt....
 
eindelijk weer gevonden. Ik was je gegevens kwijt. Poosje weinig op mf gezeten enzo en zag ineens dit topic.
Wij moeten nog even wat regelen ivm de verkeerde uitlaat.
Zou je mij even willen appen als je mijn nummer nog hebt?

Hier grote opruiming. Mijn oranje z650 is een paar weken terug geruild en die van mijn vrouw staat te koop op feeksboek
Verder gaan alle onderdelen die ik nog heb eruit om ruimte te maken dus sluit ik het zed tijdperk voor mezelf eerst even af.
Ik kan voor de liefhebbers hier wel even een globale lijst maken wat er allemaal nog ligt....
Goedemorgen Wyb, ik heb je nummer nog, zal je een appje sturen vandaag.
Als je een lijst wil maken word dat gewaardeerd, er zijn meerdere die er belang bij hebben waaronder ik! Zeker als je al die nieuwe spulletjes voor de Z nog hebt... :9~

Groeten en een fijne dag,
Coert :t
 
Welkom!

Plaats gerust je foto's hier, is een algemeen topic voor iedereen die bezig is met de Z650.
Binnenkort heb ik ook weer een lading, maar eventjes stil ivm vakantietijd enzo... :)
Biezen zijn nog niet gearriveerd uit de states, maar als ze er zijn is het spuitwerk zo gebeurd, als de spuiter weer terug is van vakantie.
:t
 
eindelijk weer gevonden. Ik was je gegevens kwijt. Poosje weinig op mf gezeten enzo en zag ineens dit topic.
Wij moeten nog even wat regelen ivm de verkeerde uitlaat.
Zou je mij even willen appen als je mijn nummer nog hebt?

Hier grote opruiming. Mijn oranje z650 is een paar weken terug geruild en die van mijn vrouw staat te koop op feeksboek
Verder gaan alle onderdelen die ik nog heb eruit om ruimte te maken dus sluit ik het zed tijdperk voor mezelf eerst even af.
Ik kan voor de liefhebbers hier wel even een globale lijst maken wat er allemaal nog ligt....

Ben benieuwd wat je nog hebt maar ook wat je nu hebt ipv zo'n fijne Z650...... :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan