Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

:^ :Y :Y

7100 is de volsyntheet.
Ik heb er overigens 15w50 in omdat ie een beetje olie lust.

Denk dat veel firestorm dit wel hebben.
Vorige week kwam ik ook nog een varadero-rijder tegen, die had het ook over wat olieverbruik.
Kwart liter op een paar 2500km ofzo. Volgens mij is dat bij mijn vtr idem.
 
en weet iemand of het nieuw model kroonplaat op oud model past? en het contactslot, is dat ook uitwisselbaar? of kan ik mijn oude contactslot zo overzetten op nieuw model kroonplaat zonder aanpassingen?
 
Is de R.A.W. goed zichtbaar in het achterlicht? Heb ook een led achterlicht besteld van het merk Booster, maar nog geen idee hoe dit in de praktijk eruit ziet.

Foto's of een filmpje zou leuk zijn (hint)😉

Yoo Sayed,
Ik zie je post nu pas... :X
Dit is met het licht in de schuur aan...
Als je me je mailadres PM't, dan kan ik je wel een filmpje sturen. En die mag je wat mij betreft best posten! ;)

307tgyw.jpg
 
heuj zijn er mensen die een bovenste kroonplaat over hebben? gr Mike

Ik heb er waarschijnlijk 1 over. Is of een zwarte of een zilvere even kijken welke is zelf gebruik.

Voorzover ik weet uitwisselbaar alleen de nieuwe types hebben een hiss slot maar volgens mij moet dit niets uit maken.

Heb je hem met spoed nodig? Moet even kijken wanneet ik zelf tijd heb om wat te sleutelen.
 
Iemand nog auto naksen kopen?
#nu weer terug naar de app gaat
 
Jazeker moeten we nog een ritje doen. Maar wie rijd er voor? ;)
 
Hola! Schrijf mij niet uit. Ik ben nog steeds actief als VTR rijder. (O.a.)
Ik heb inmiddels handmatig stelbare NAKS van Krieger gemonteerd.
Andere bijzonderheden voor de O.P.
Sbk stuur. Double bubble ruit. Stalen remleidingen. Kleine clignoteurs.
Alvast dank voor het aanpassen.
 
Iemand ervaring met zelf kappen maken/vervaardigen? Is wel een topic op mf hierover, maar ik dacht als leuk winterproject een belly pan te maken op basis van een bestaand iets. Nog ff zoeken wat goedkoop en functioneel is natuurlijk.
#topic-in-leven-houd
 
Zeker mooi, maar ik wil het lowbudget doen.
Een bestaande lower fairing aanpassen oid.
Zat me net te bedenken dat bijv een alu plaat ook geschikt is om iets te maken.
Maar dat zal al snel een hoekig ontwerp worden -O- :r
 
Enkel reparatie werk met polyester ervaring mee, nooit iets zelf gemaakt met behulp van mallen etc.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
wil best een keer het voortouw nemen basman, maar et leukste is beetje sporten en beetje afwisselen. geen astronomische snelheiden,beetje bescheiden want ben van de week bijna mn rijbewijs kwijtgeraakt bij de rechter, gelukkig "enkel" een boete van 840€, maar next time een O.M beschikking voor snelheid = inleveren. maar binnedoor ken ik nog wel een paar mooie paadjes(roosendaal, wouwse plantage, heerle en zo door naar bergen op zoom met tussendoor paar zeer knappe in en uitvoegbochten , kun je zo van binnedoor een klaverblad pakken , weer uitvoegen en verder binnedoor. ff kijken wanneer het weer fraai weer wordt
 
Terug
Bovenaan Onderaan