Het Kawasaki Z1000SX topic deel 2

.
full
 
Heerlijk hoe je wat afremt rondom wat auto's, en je dan alsnog 240 rijdt :P

Thx.
Yup de H2 is er nog. Zinloos ding, maar o zo leuk :)
Toevallig afgelopen zondag de topsnelheid nog eens geprobeert. Tegen de 320kmh (echt, gps) begint de luchtweerstand het van het vermogen te winnen :P
Zie mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UC6qZzvMhzdavOgWAdzCjV5Q

Ontopic: De SX is een hele ander fiets. Praktisch, en toch een hoop fun.
 
laser extreme wel

via mp een kawa gel zadel met duo gekocht , vind het standaard zadel echt hard, krijg na 50 km al een zere kont
full
 
Bij mijn vorige had ik een ram mount in het balhoofd. Ging prima, zat alleen niet zo erg stevig vast. Ik heb nu een bevestiging via de tankbouten. Veel steviger alleen kan je de gps steun niet ff op een andere motor/auto zetten omdat die op de tankbevestiging geschroefd moet worden...
 

I can supply you a mount for your Z1000SX (see attachment). The mount costs £28.00 plus £10.00 shipping (international signed for). Payment is via paypal , let me know if you wish to proceed and I will send you a payment request

Regards,

Bob Telfer
Telferizer GPS Ram Mount Solutions

-

etc.

Ik had hem gewoon gevraagd voor een Z1000SX ball mount via contactformulier op de website. Ff googlen op telferizer. 38 pond zie ik nu.
 
Hey jeroen, proficiat met je aankoop!
Ik was onlangs bij premium motors en ik had hem zien staan.
Mocht je je oude motor graag terug willen dan kunnen we wel ruilen hoor😜
Nee maar even serieus, ik ben niet tevreden over de banden die ze gemonteerd hebben bij premium (bridgestone bt014) en wil voor iets anders gaan kijken. Ook ligt er achter een 180 55 17 band op. Reed jij daar ook mee? Zou het liefste naar 190 55 gaan maar dan gaat de snelheid waarschijnlijk weer afwijken?
 
Hey jeroen, proficiat met je aankoop!
Ik was onlangs bij premium motors en ik had hem zien staan.
Mocht je je oude motor graag terug willen dan kunnen we wel ruilen hoor😜
Nee maar even serieus, ik ben niet tevreden over de banden die ze gemonteerd hebben bij premium (bridgestone bt014) en wil voor iets anders gaan kijken. Ook ligt er achter een 180 55 17 band op. Reed jij daar ook mee? Zou het liefste naar 190 55 gaan maar dan gaat de snelheid waarschijnlijk weer afwijken?

Thx. Ruilen, sja, ik behelp me wel met deze ;)
Ik reed met de standaardmaten. De Michelin PR4 deed het heel goed. Denk niet dat de snelheid af gaat wijken als de hoogte (55) hetzelfde blijft? Heb er nu de, voor 2017 standaard, Bridgestone S20's onder. Bevallen vooralsnog ook goed. Weet niet wat ze in de regen doen...
Ik had je nog een PM gestuurd over een teruggevonden reserve sleutel. De koffers hebben toch een blauwe sleutel? Dan heb ik er daar ook nog een van :P. Op vakantie verstop ik altijd ergens een reserve setje in mijn bagage en deze waren erg goed verstopt ;)
Zal ik ze naar je opsturen, of een keer bij Premium afgeven als je daar nog een keer komt, of zoiets?
 
Ik heb mijn tour via het Gardameer naar Wenen er inmiddels opzitten.
De 2017 SX is me heel erg goed bevallen, er staat nu ruim 4500 km op de teller.

De standaard gemonteerde S20's zijn ondertussen op en hebben het over het algemeen goed gedaan. Ook in de regen, die we vooral in Italië veel te veel kregen en soms met golven over de weg zagen stromen, gaven ze vertrouwen genoeg. Maar ik vond ze wel erg gevoelig voor het soort asfalt waarop gereden wordt. Van het een op het andere moment leken ze de goeie kant amper nog op te willen, om het vertrouwen bij de volgende wisseling van het asfalt weer helemaal terug geven. Vooral in de Dolomieten heb ik dat ervaren.
Ik stap nu opnieuw over op de Bridgestone T30 EVO's, waarmee ik op mijn vorige SX ook al erg veel plezier heb beleefd.

Mijn Garmin staat op de door Kawasaki geleverde steun en daarmee heb je een solide steun die goed zicht op je navigatie biedt en je niet het zicht op je tellers ontneemt en waarbij je ook je contactslot gewoon goed kan bereiken. Wat meer kun je je wensen? :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan