Tilburg en omgeving deel 27

Hohe Eifel (regio rond de NordSchleife). Was wel weer eens lekker om daar rond te crossen :) Eind van de week eerst maar eens kijken of het nog droog is, maar moet qua tijd wel lukken.

Dat is een mooi gebied om te rijden.
Ik ga vrijdag weer een stukje rijden als het weer goed is.
 
Als het morgen droog is ga ik rond het middag uur een rondje doen door de Kempen. Vertrek vanuit Eindhoven waar mijn motor slaapt. Als iemand wil aanhaken dan kan je een pb sturen.
 
33jofv8.jpg


Gsxrrrrrrrrrrrrre alias fireblade-destroyerrrrrrr
 
Poserpics :t

Ik blijf liever eventjes anoniem, dat is beter voor de rust.

Je blijft een aandachtsgeval hè? Je zegt zogenaamd niets bijzonders, maar toch probeer je aan te geven dat er iets is. Dus wat dat betreft leer je echt helemaal niets... |(

Misschien kan je voortaan helemaal niets zeggen in een dergelijk geval, i.p.v. die dubbele bodem in je opmerkingen plaatsen...
 
Laatst bewerkt:
Je blijft een aandachtsgeval hè? Je zegt zogenaamd niets bijzonders, maar toch probeer je aan te geven dat er iets is. Dus wat dat betreft leer je echt helemaal niets... |(

Misschien kan je voortaan helemaal niets zeggen in een dergelijk geval, i.p.v. die dubbele bodem in je opmerkingen plaatsen...

_O- maar jij kent hem begrijp ik?
(Ik niet btw)
 
_O- maar jij kent hem begrijp ik?
(Ik niet btw)

:N Hij stond ooit in de rij voor een handtekening en toen ben ik hem voorbij gelopen oid :+ Who gives a shit ?
Als je naar deze regio verhuist om te komen haten zit het diep blijkbaar en laat je jezelf ook kennen. Ik ben geen allemansvriend en die ambitie heb ik ook niet.
 
Ik snap er wederom echt geen kut meer van.
Hij is naar Tilburg verhuist om jou te komen haten?? Huhhhhhhhhh?!?!!??
 
Laatst bewerkt:
:N Hij stond ooit in de rij voor een handtekening en toen ben ik hem voorbij gelopen oid :+ Who gives a shit ?
Als je naar deze regio verhuist om te komen haten zit het diep blijkbaar en laat je jezelf ook kennen. Ik ben geen allemansvriend en die ambitie heb ik ook niet.
:Z

Another boring comment... :z...

Je weet precies wat ik bedoelde met mijn eerdere opmerking. Het is tekenend voor jouw manier van reageren hier. Het is gewoon iets wat je niet kunt laten blijkt maar weer...
 
Jij was toch Johnny Drama... :?

Gast, laat het los. Ja, ik neukte je (mf)vriendinnetje terwijl jij zo bij dr aan slijmen en proberen was. 12 jaar geleden ! Ga verder met je leven. Ik heb toen niet aan je gedacht en ga het nu ook niet doen. Wat wil je nou ? Excuses ? Of horen dat ik het allemaal anders had moeten doen ? Of dat ik het zo niet bedoeld had ?
Ik had het wel zo bedoeld en ik heb er geen spijt van jankert. Slaap lekker.
 
Gast, laat het los. Ja, ik neukte je (mf)vriendinnetje terwijl jij zo bij dr aan slijmen en proberen was. 12 jaar geleden ! Ga verder met je leven. Ik heb toen niet aan je gedacht en ga het nu ook niet doen. Wat wil je nou ? Excuses ? Of horen dat ik het allemaal anders had moeten doen ? Of dat ik het zo niet bedoeld had ?
Ik had het wel zo bedoeld en ik heb er geen spijt van jankert. Slaap lekker.
Hahaha... zo te lezen zit jij er meer mee... _O-
Zoals altijd werkt het bij jou zo, dat je gaat schelden en persoonlijk worden en waarom? Omdat je vastloopt in je verzinselen, of omdat je sneertjes terugkaatsen in je gezicht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan