KTM RC8 topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Didka,

Ik heb wel een gebruikte set + tank (met pomp en alle toebehoren erbij (luchthappera etc) kleurstelling als de track wit / oranje. Was van plan deze te koop te zetten omdat ik wil stoppen met track rijden, teveel gedoe met steeds dat ombouwen. Nog niet aan toe gekomen om te koop te zetten

Groetjes

Ut_Leeuwke...

Kleine schuiver gemaakt...

Zeer zeker intresse... PB.
 
iemand nog interesse in een paar originele zwarte velgen zonder schijven pr 500 euro

zie ook MP
≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen
full
 
Heren,

Voor de meeting laten we het op zondag 6 augustus doen.
Zijn er veel geintresseerde in een rondje?, ik zal kijken of ik een route van ongeveer een uurtje in elkaar kan zetten.

Uurtje of 11 tot 1 bij de mac meerkerk.

groetjes,
 
Kan er helaas niet bij zijn😩, maar veel plezier toegewenst👍

Jammer Rob! Het is al weer lang geleden..

Ik zet 6 Aug in mijn agenda :]
Zou mooi zijn als er veel rc8's op komen dagen, altijd mooi om te zien. Wie zijn er nog meer aanwezig?

Een rondje van ongeveer een uurtje lijkt mij leuk :)
 
Hier nog een foto van ons bezoek aan de KTM Factory Tour

Zeker de moeite waard om langs te gaan als je in de buurt bent (volgens mij geven ze de rondleiding alleen op vrijdag).
Omgeving Mattighofen zelf is ook leuk om eens door te rijden, een stuk meer duimpjes en omdraaiende hoofden dan normaal :)

2d1thqc.jpg
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier op de meeting, ik moet werken tot 14h op 6/8, kan er tegen 15h zijn veronderstel dat de RC8 meeting dan al afgelopen is.
Cheers.
 
Heren,

Voor de meeting laten we het op zondag 6 augustus doen.
Zijn er veel geintresseerde in een rondje?, ik zal kijken of ik een route van ongeveer een uurtje in elkaar kan zetten.

Uurtje of 11 tot 1 bij de mac meerkerk.

groetjes,

Lukt.mij helaas ook niet. Zit dan met de grote brommer in de UK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan