Miniaturen verzameltopic deel 10

Ik heb hier nog een 1:12 Hayden 2006 Minichamps liggen. Nieuw in doos. Mocht er iemand interesse hebben stuur me maar een pb, prijs komen we uit!
 
Ik heb hier nog een 1:12 Hayden 2006 Minichamps liggen. Nieuw in doos. Mocht er iemand interesse hebben stuur me maar een pb, prijs komen we uit!

Bedankt voor het model, Sjoerd! Hij staat al naast Sic! Foto niet helemaal scherp, maar het gaat om het idee:
T69r3KX.jpg


En hij was echt helemaal nieuw in doos, thanks! Nu nog wachten op de dag dat het figuurtje ergens los verkrijgbaar is :)
 
Laatst bewerkt:
Heey Oma ouwe muts!

Ik ben opzoek naar een Rossi muts.
url


Deze dus, een uitgave ter ere van de wintertest 2014/2015 als ik mij niet vergis.
Had mijn vriendin belooft dat ze deze zou krijgen tijdens de GP van Brno, echter toen het eindelijk wat rustiger werd bij de Rossi stand's, was ook de muts overal uitverkocht |(

Dit moet ik nu al 2 jaar aanhoren, en hoop dus dat misschien hier iemand een adresje heeft waar hij nog te bestellen is *D
 
YAMAHA YZR-M1 - MONSTER YAMAHA TECH3 - JONAS FOLGER - VALENCIA TEST 15.11.2016

122163994_n.jpg


YAMAHA YZR-M1 - MOVISTAR YAMAHA MOTOGP - VALENTINO ROSSI - TEST BIKE 2016 L.E. 1224 pcs

122163246_n.jpg



YAMAHA YZR-M1 - MOVISTAR YAMAHA - JORGE LORENZO - MOTOGP 2016

122163099_n.jpg
 
Goedemorgen allen :)
Ik heb wat Rossi figuurtjes te koop staan waaronder Welkom 2004 the kiss en Valencia 2003.

Maar wat zijn tegenwoordig een beetje reële verkoopprijzen voor deze modellen?

Op ebay gaan sommige voor over de 100 euro zag ik. Zijn deze zo zeldzaam of zijn ze allemaal gek geworden?:?
 
hou het maar op allemaal gek geworden :Y
maar de kiss 2004 is wel 1 van de duurdere
als je kijkt op marktplaats zie je er ook die denken dat alles veel geld waard is :Z
maar dat de prijzen op ebay hoog liggen is wel zeker
 
mc worst steeds radelozer,ze gaan nu ook in 1 : 18 produceren,de moto gp dan. maar niet de Suzuki's of ktm`s
 
Laatst bewerkt:
Bij deze heb ik besloten mijn MC Rossi Suzuka 2000 weg te doen. Hij zit nog in de ongeopende verpakking:

$_86.JPG


Mocht er iemand interesse hebben, stuur me een PM. De prijs komen we wel uit.
 
Na een roadtripje van 2x 200km heb ik de Laguna Seca set nu compleet:
kN1BDcC.jpg


:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan