Tilburg en omgeving deel 27

:Z

Weet je wat, prima. Jij krijgt gelijk clown, helemaal. Houdoe :W
Of ga je ook gezellig mee rijden, blijkbaar vermaak je je in deze regio ?
 
Gezien de discussies hierboven wil ik op zich wel eens een ritje rijden met mensen uit de regio, zoals Roelkalkboel al in de topic gooide. Ben immers gisteren alleen door Zuid-Limburg gaan tokkelen.

Maar heb geen zin in dat andere gedoe. Doe dat lekker onderling, voor zover daar behoefte aan is. Maar val de anderen, waaronder ondergetekende, niet mee lastig. Daar hebben we PB en zoveel andere communicatie mogelijkheden voor.
 
Voor mij helemaal prima. Het zou hier ook gewoon over motorrijden moeten gaan. Is een dagje "eifelen" geen idee ? De meeste hier houden wel van bochtjes ?
 
Eifel in 1 dagje is voor mij te ver. Heb een oude blessure aan mn hand en die speelt al na 2/3 uur flink op.

Volgend weekend of een avond moet wel lukken! Ritje van max 1.5 uur rondom Tilburg. Wil best voorrijden
 
Laatst bewerkt:
Ritje met Tilburg topic? Ik doe wel mee, even wat mensen leren kennen en mijn rij niveau wat omhoog zien te krijgen met jullie tips.
 
Gast, laat het los. Ja, ik neukte je (mf)vriendinnetje terwijl jij zo bij dr aan slijmen en proberen was. 12 jaar geleden ! Ga verder met je leven. Ik heb toen niet aan je gedacht en ga het nu ook niet doen. Wat wil je nou ? Excuses ? Of horen dat ik het allemaal anders had moeten doen ? Of dat ik het zo niet bedoeld had ?
Ik had het wel zo bedoeld en ik heb er geen spijt van jankert. Slaap lekker.

Foto?
Zonder jou er op graag
 

;( eigenlijk is het best triest dat je met die titel gelijk hebt. Maar tegenwoordig hou ik t bij één vrouw (dat is teminste de planning ooit), doe ik mijn best om een goede papa te zijn en eenn iets aardiger mens. Ik probeer me zelfs hier te gedragen. Ik ga kei lekker :+

@flaterik; de foto en/of verwijzing laten we dus. Tijdens het ritje kunnen we altijd ff bijpraten :P Als Roel-de-voor-op-rijder dat in zijn route heeft opgenomen.
 
We kunnen wel even stoppen om iets te drinken dan kunnen jullie met elkaar praten, vechten ofzoiets ;).

Pussykapotmaker zal als tussenvoorrijder fungeren zoals altijd: hij zorgt voor de achterblijvers
 
Meeste dagen zal ik wel kunnen nu ik vakantie heb. Alleen ff rekening houden met mogelijk de kermis en het weekend van 29 en 30 juli kan ik sowieso niet.

Mooie gelegenheid om de nieuwe herriepijp wat meters te laten maken :-)

full
 
Laatst bewerkt:
We kunnen wel even stoppen om iets te drinken dan kunnen jullie met elkaar praten, vechten ofzoiets ;).

Pussykapotmaker zal als tussenvoorrijder fungeren zoals altijd: hij zorgt voor de achterblijvers

Vechten ? Zelfs dat doe ik al een tijdje niet meer :P Behalve dan met de rc8, die heeft wel eens een eigen wil :P Tijd voor een hp4 :X
 
Nee, ik had een Laser eXtreme, die had ik voorheen maar heb ik via MF verkocht omdat deze geen verwijderbare DB-killer had. Ik heb nu een Bodis Titanium eronder. En als je met Dolf doelt op Superpole, yepp... Hilltech was daar laatst met de open dag.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan