Terug, vragend en klagend

Vrouwen gunnen in het verkeer minder dan mannen?

  • Ja, het zijn horken. Sluit ze op!

    Stemmen: 3 8,1%
  • Ja, over het algemeen wel.

    Stemmen: 21 56,8%
  • Soms wel, soms niet.

    Stemmen: 10 27,0%
  • Nee, ik krijg altijd voorrand van vrouwen (en lijk wel op Jo

    Stemmen: 1 2,7%
  • Nee, ik krijg altijd voorrang van vrouwen (en lijk niet op J

    Stemmen: 2 5,4%

  • Totaal aantal stemmers
    37
NISSANPlatina-1200_1.jpg
 
Ik vind dat ook geweldig,zo rijden als latina's/latino's

Op discovery was eens een korte serie over de meest gevaarlijke steden om in te rijden in de wereld. Ik had in 2 van die steden gereden. Kort in Lima en maanden in Mexico City. Lima wqs te kort om echt ervaren te zijn maar im had er geen moeite mee.
Mexico city daarin tegen vind ik geweldig! *O*
Wat nou recht van de sterkste, met de nissan platina (google maar) drukte ik gewoon grote vrachtwagens van hun pad als dat echt nodig was. Ik kon daar prima meekomen en als ik eraan terug denk krijg ik nog steeds een lach op mijn gezicht.

Mooiste was de eerste keer naar de binnenstad. Ik kwam op een grote kruizing aan waar het lampje rood opgloeide, iedereen stond dus stil. Ik dacht nog woah! Een 7 baans kruizing! Amazing!
Nou, bij groen bleek de markering toch gewoon een 3 baans pad aan te geven, elk gaatje word gewoon gevuld.
Mijn vrouw heeft helaas de zelfde mentaliteit hier en kan niet altijd stil blijven als ik mensen voorlaat. Gelukkig is ze slim genoeg om te weten dat het hier anders is en als ik uitleg waarom lijkt het kwartje te vallen. En als we dan zelf eens van die kant komen help ik haar even en vanaf dat moment begrijpt ze het volledig.

OT. Ik deel de ervaring over vrouwen niet echt al moet ik bekennen dat het me waarschijnlijk gewoonweg nooit opgevallen is. Het velle van vrouwen kan ik wel onderschrijven, bij meerdere vrouwen gezien terwijl ik ernaast zat.
Maar van buiten de auto nooit gemerkt
Nissan Platina ... even snel gegoogeld ... ik denk dat we die in the Philippines ook hebben, maar wellicht onder een andere naam.

Ik heb er een tijdje met een Toyota Vios gereden waarvan je de versnellingspook moest blijven vasthouden en de motor regelmatig uitviel en dus al bollend weer moest starten.

Eigenaar vond die auto nog goed want de deuren vielen er nog niet uit en hij had nog maar 600.000 en beetje km's. Was een ex taxi die uit dienst werd gehaald door de problemen met de versnellingsbak. Hij reed er al bijna twee jaar zo mee.

Verder ook nog met een nieuwe Mazda BT-50 gereden. Die was wel in uitmuntende staat. Was van de man van een van mijn schoonzussen.

Idd. Twee baanvakken in iedere richting. Is het druk? Worden dat in de ene richting 5 vakken, en de andere richting 1,5 baanvak. De motoren staqn er overal tussen of naast waar het ook maar kan.

Ik heb ook ooit zo eens een 10 delige documentaire gezien over de 10 gevaarlijkste plaatsen/steden om te rijden. Manilla kwam daarbij op nr 1. Maar ben het daar niet helemaal mee eens. Rond de Champs Elyssee in Parijs lijkt het mij gevaarlijker _O-

Ik heb op de Filipijnen eens met een Keeway 150 RKS zitten racen tegen een Jeepney (google maar eens maar wellicht ken je het wel), ik kon hem aan hoor, maar hij begon zo gevaarlijk te rijden (waaronder ook spookrijden op hoge snelheid) dat ik hem heb laten gaan.

... maar genoeg off topic :$
Dit is meer iets voor in het "Azië topic" ... ;)
Motorrijden in Azie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan