MF-ers in Ede Deel 18

Vindt net in de schuur nog een damesjas maat 40 en dameslaarzen maat 36 kan ik er iemand blij mee maken?
full



full
 
Dat zijn wel hele kleine voetjes :) Bijna kindermaat. Mijn vrouw is niet groot, maar 36 is toch echt te klein helaas -O-
 
Voor de liefhebbers een ritje van ongeveer 150 km, 3:30 uur (zonder de stops).
Ik heb hem al een paar keer gereden en hij blijft leuk *O*

Ik ga om ongeveer 10:30 rijden dus als je interesse hebt laat het even weten dan kom ik eerst naar de BP.
 
ik zat vanochtend niet om 9 uur op MF te kijken of er nog gereden werd om eerlijk te zijn :P
wel een goed idee, graag tot een volgende keer.
 
Hier precies zo! Zie het bericht wat te laat. Binnenkort met vakantie, maar half augustus ga ik graag weer even mee!
 
Ik had het bericht wel gelezen maar had een toertocht van 400km met de club gister nog vers in mn achterwerk zitten :+ Graag een volgende keer na m'n vakantie tot half augustus :) Wel top, je ad-hoc uitnodiging. Zouden we vaker moeten doen. :t
 
Laatst bewerkt:
Krijg mn schade van ongeval van afgelopen april eindelijk *O*
Heeft wat voeten in de aarde gehad maar hrt is onderweg :t

trouwens als iemand aankomende zondag wil rijden laat het even weten :]
 
Krijg mn schade van ongeval van afgelopen april eindelijk *O*
Heeft wat voeten in de aarde gehad maar hrt is onderweg :t

trouwens als iemand aankomende zondag wil rijden laat het even weten :]

Dat weet ik zondag pas of ik er zin in heb, wat voor een rit heb je in gedachten?
 
Volgend seizoen draai ik de mooiste routes in elkaar, dus dit jaar nog afhankelijk van iemands zn navigatie of eerder gereden routes.

je had vorige keer een mooie route :t

laat het zondag maar weten!
 
Omstreek 12.30 meneer LePenZeur gespot op de Fahrenheitstraat thv Karwei...? :W
 
poe ff denken

Ja ik reed naarvanaf de werkplaats om een broodje te gaan eten.

Alle Ducati's en MV Augustas ten spijt denk ik de zeldzaamste motor(scooter) van Ede te hebben :P
Maar dat kan iemand met een roze 2cv met schoorsteen op het dak en gordijntjes achter de achterramen ook zeggen.

nouja niet het motorfiets gedeelte dan...

meer in de zin van zeldzaam EN mooi .. ;)

maar ik heb er wel schik mee
 
Ik kwam vanaf zijweg achter karwei, stak over naar het fietspad met mn scooter, er kwam net voor je de weg zo'n Appel Transport vrachtwagen de weg op draaien, dacht nog als dat een motorscooter is dan moet het Sander wezen :t

is trouwens de Frankeneng, ik was juist op weg naar de Fahrenheitstraat |(

Ik vind het een topdingetje wat je rijd, heb afgelopen week nog gekeken of ik hem zag staan bij je zaak, maar stond er niet dus doorgereden met de motort :Y
 
ja ik heb er ook echt schik mee.

ik hoor en snap deels ook wel ; de vooroordelen die mensen hebben bij een motorscooter.

maar ik heb ook een motor met een tas en een motor met een topkoffer, maar de scooter is gewoon puur gemak.

hier ook even een link plaatsen naar mijn reisverhaal :
500 Euro challenge 2017 Epiloog Lepenszeur edition

het is al vaker gezegd maar het vermogen en de inhoud qua cc's doen er eigenlijk niet zo veel toe.
Helaas zou je kunnen zeggen, want dit komt voor 99 % door ons land en wegennet.
In het buitenland zijn genoeg lokaties waar je een dikke sportmotor leuk kan rijden zonder lichamelijk letsel of een gevangenis straf.
als ik groente wil gaan halen in de Bellestein is het toch echt veel makkelijker om de lichte scooter te pakken en deze ergens tussen de fietsen te zetten.

De aanwezigheid van de scooter als een teken van aanwezigheid van mij is inmiddels al zo dat ik hem binnen zet als ik met de motor weg ben zodat mensen niet voor niets langs komen ;)
 
Ik kan zondag niet, zit nog in de nachtdienst.
Maar hou topic in de gaten.

ps. Sander na a.s. woensdag weer tijd.
 
Ik heb ook een extra nachtdienst, en morgen word er wederom regen verwacht.

als ik ga, ga ik rond uurtje of 4 want moet eerst slapen, en als het droog is.
 
De weersverwachting lijkt inderdaad niet ideaal. 'S-middags kan ik helaas niet in verband met familie verplichtingen... Donderdag ga ik genieten van de vakantie, dus ik denk dat ik pas half augustus weer een langere rit kan maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan