Te koop: race caravan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staling is het probleem voor mij althans.
Stalling is voor mij ook een probleem. Maar met een wielklem en een kabel slot aan de lichtpaal aan de overkant op een openbaar pleintje dat nergens voor dient is dat opgelost.

Jammer is voor mijn doel/wens het leeggewicht te hoog ... anders ...
tenzij ik hem apart inschrijf en laat keuren en dan taks en verzekering op betaal ... maar daarvoor zou ik hem te weinig gebruiken -O-

Maar alvast een gratis kickje bij deze ;)
 
Stalling is voor mij ook een probleem. Maar met een wielklem en een kabel slot aan de lichtpaal aan de overkant op een openbaar pleintje dat nergens voor dient is dat opgelost.

Jammer is voor mijn doel/wens het leeggewicht te hoog ... anders ...
tenzij ik hem apart inschrijf en laat keuren en dan taks en verzekering op betaal ... maar daarvoor zou ik hem te weinig gebruiken -O-

Maar alvast een gratis kickje bij deze ;)

Bij mij geef ik het twee dagen voor de gemeente aan de deur staat dat dit niet de bedoeling is
 
Bij mij geef ik het twee dagen voor de gemeente aan de deur staat dat dit niet de bedoeling is
Waar ik woon gaan ze daar in geen 100 jaar moeilijk over doen. Uiteraard door het feit dat je er niets of niemand mee hinderd, niet in de minste mate zelfs.
Op mijn vorig adres zou dat idd anders geweest zijn.
Daar had je zelfs mensen die de politie belden terwijl je volledig legaal voor hun huis stond geparkeerd omdat zij als bewoners vonden dat ze het recht tot die plaats konden opeisen. Maar zij mochten wel overal staan ...
Uiteraard pakte dat niet bij de politie ...
Maar idd, die caravan daar parkeren zou ook mogen zelfs maar niet langer dan 24u.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan