Lady Bikers! Vrouwen die motorrijden in omgeving Eindhoven?

LadyBikers

Rookie
19 jul 2017
8
0
Eindhoven
Facebook
Hallo dames! :]

Ik zal me even voorstellen... Ik ben Marloes, 30 jaar en ik heb mijn motorrijbewijs gehaald in januari 2016. Sinds ik mijn rijbewijs heb wil ik nog maar 1 ding en dat is kilometers maken op de motor! Inmiddels heb ik er al 25.000 km opzitten. Lekker ontspannen, even alles vergeten en genieten van de omgeving en de natuur! Ik rij eigenlijk altijd samen met mijn vriend maar het lijkt me ook leuk om eens met dames op motor rond te touren! Het maakt mij niet uit wat voor motor je rijdt! Misschien denk je daarhetzelfde over, kunnen we een keer afspreken en een mooie rit door Brabant gaan maken!
Ik hoop dat er vrouwen zijn die dit lezen en daar hetzelfde over denken!

Wie weet tot snel! *O*

Groetjes Marloes
 
Kijk daar hou ik nou van, een vrouw die niet opgeeft!
Ik heb al van andere vrouwen hier gehoord over je Fb-pagina, vind het een goed plan!
Gezellig op pad zonder die zeurpiet van een vent er bij, :+

Niet iedere dag op elkaars lip zitten is goed voor een relatie, en gezellig ook, met je vriendinnen er op uit. :t
 
Laatst bewerkt:
80-undefined_f3e70470c91ad67c8f5bca67d416e41fa8fabfca.png
 
Kijk daar hou ik nou van, een vrouw die niet opgeeft!
Ik heb al van andere vrouwen hier gehoord over je Fb-pagina, vind het een goed plan!
Gezellig op pad zonder die zeurpiet van een vent er bij, :+

Niet iedere dag op elkaars lip zitten is goed voor een relatie, en gezellig ook, met je vriendinnen er op uit. :t


Helaas was de topic die ik had geschreven al snel verwijderd... Het verbaast me dat er toch vrouwen zijn geweest die het hebben gelezen en dat er over wordt gesproken.
Weet je waar ik dat terug kan vinden? Ik ben nog niet zo thuis op forums, dit is de eerste keer voor mij.. O-)
 
Ik heb me aangesloten bij de facebook-pagina Motor-Babes Nederland, vandaaruit doorverwezen naar een regionale groep.
 
Hallo dames! :]

Ik zal me even voorstellen... Ik ben Marloes, 30 jaar en ik heb mijn motorrijbewijs gehaald in januari 2016. Sinds ik mijn rijbewijs heb wil ik nog maar 1 ding en dat is kilometers maken op de motor! Inmiddels heb ik er al 25.000 km opzitten. Lekker ontspannen, even alles vergeten en genieten van de omgeving en de natuur! Ik rij eigenlijk altijd samen met mijn vriend maar het lijkt me ook leuk om eens met dames op motor rond te touren! Het maakt mij niet uit wat voor motor je rijdt! Misschien denk je daarhetzelfde over, kunnen we een keer afspreken en een mooie rit door Brabant gaan maken!
Ik hoop dat er vrouwen zijn die dit lezen en daar hetzelfde over denken!

Wie weet tot snel! *O*

Groetjes Marloes
Zou leuk zijn als je aangeeft op wat voor motor je die kilometers je al gemaakt hebt en wat je vriend voor motof heeft. Daar gaat het hier om: motoren..... ;)
 
Zou leuk zijn als je aangeeft op wat voor motor je die kilometers je al gemaakt hebt en wat je vriend voor motof heeft. Daar gaat het hier om: motoren..... ;)

Kun je dat niet opmaken uit haar profielfoto? (ik zie trouwens dat ze hem net gewijzigd heeft, dus misschien zag je net geen foto)
 
Ik heb me aangesloten bij de facebook-pagina Motor-Babes Nederland, vandaaruit doorverwezen naar een regionale groep.

De pagina kende ik nog niet, ik zal er eens een kijkje gaan nemen! Ik had wat gegoogeld maar kon niet echt vinden wat ik zocht. Dus heb ik 2 dagen geleden zelf heb ik een pagina gemaakt maar deze is nu online genaamd Lady bikers.
 
Ik kan in de war zijn met de Fb-pagina die Sassette gaf, weet niet hoelang jouw pagina al bestaat natuurlijk. I'm getting old..... :+
Maar plaats daar een berichtje zou ik zeggen, vond het wel een beetje cru dat je berichtje zo snel weg was.
:Y :]
 
Zou leuk zijn als je aangeeft op wat voor motor je die kilometers je al gemaakt hebt en wat je vriend voor motof heeft. Daar gaat het hier om: motoren..... ;)


Mijn eerste Motor is een Honda CBR 250RR Repsol 2013 waar ik dus al 25000km op heb zitten en sinds 3 maanden heb ik mijn 2e motor gekocht een KTM 450 exc 2005 het leek me leuk om ook een wat zandpaden te gaan pakken! Sinds vorige week heb ik super moto wielen aangeschaft die liggen er nu op. Mijn Repsol heb ik ook nog
Mijn vriend rijdt een Triumph tiger 900 uit 1998 en een Yamaha 450 wr bj weet ik zo niet
 
Ik kan in de war zijn met de Fb-pagina die Sassette gaf, weet niet hoelang jouw pagina al bestaat natuurlijk. I'm getting old..... :+
Maar plaats daar een berichtje zou ik zeggen, vond het wel een beetje cru dat je berichtje zo snel weg was.
:Y :]


Mijn pagina is pas een paar dagen oud en is idd niet de pagina die Sassette noemde.
De topic die ik had geplaatst is op slot en de tekst is verwijderd met deze melding erbij;

Edit MBM: je hier aanmelden om hier leden direct naar een andere website te willen trekken.... ? Sorry, maar om eoa reden zijn wij daar niet van gecharmeerd.
Tekst verwijderd en topic op slot.

misschien als ik daar iets plaats heb ik weer hetzelfde probleem, ik ben nu een beetje voorzichtig geworden want het is nooit mijn bedoeling geweest om mensen weg te halen!
 
Dat weet ik, en ik zie het probleem eigenlijk niet zo...Ik weet dat Sassette en andere vrouwen die groepen op Fb bezoeken, en die zijn ook nog steeds hier. Users hier gaan echt niet weg vanwege jouw Fb pagina hoor. Ik heb zat kennissen waar ik mee rijd en die zitten niet hier, zijn niet zo van het computergedoe, en ik zit hier ook al een tijdje. Ga niet weg ook, want M-F is te leuk!
Ik wens je veel succes iig! :] :t
 
Zou leuk zijn als je aangeeft op wat voor motor je die kilometers je al gemaakt hebt en wat je vriend voor motof heeft. Daar gaat het hier om: motoren..... ;)
Wat boeit het nu waar haar vriend op rijdt totaal geen toegevoegde info.



:+ :+
 
Mijn pagina is pas een paar dagen oud en is idd niet de pagina die Sassette noemde.
De topic die ik had geplaatst is op slot en de tekst is verwijderd met deze melding erbij;

Edit MBM: je hier aanmelden om hier leden direct naar een andere website te willen trekken.... ? Sorry, maar om eoa reden zijn wij daar niet van gecharmeerd.
Tekst verwijderd en topic op slot.

misschien als ik daar iets plaats heb ik weer hetzelfde probleem, ik ben nu een beetje voorzichtig geworden want het is nooit mijn bedoeling geweest om mensen weg te halen!

Je hoeft niet voorzichtig te zijn hoor :N
Het enige waar we als Crew inderdaad wat scherp op reageren zijn gebruikers die zich aanmelden en gelijk een topic openen met 'reclame' voor hun website.
Niet omdat we bang zijn voor concurrentie, als een andere site meer jouw ding is dan M-F.... prima, geen probleem.

Maar we zijn een groot forum met een groot bereik. Als we toestaan dat ( splinternieuwe ) gebruikers hier topic's openen met reclameboodschappen dan zijn we hier binnen de kortste keren niets meer dan een reclamezuil. En dat zouden we wel vervelend vinden ;)

Je eerste reply was dus niet zo welkom, maar verder is er niets aan de hand hoor, van harte welkom als motorrijdster op dit forum. Enige vraag is om M-F ook als forum te gebruiken en niet als reclamezuil, that's all :)





Best schattig die MBM! Hij wil mij ons niet kwijt.. :j

Wil je een eerlijk antwoord of een politiek correct antwoord ? :P
 
Bestaat politieke correctheid dan (nog)?!

Nah, ik weet het antwoord en ook dat je dat niet en public toe zou geven..

Jij weet het antwoord :?

Het zou je kunnen verbazen, maar goed...als jij het al weet O-)

Ik vind het een beetje eng dat je denkt te weten wat ik wel of niet public toe zou geven. Ten eerste heb ik geen idee wat er zo erg zou kunnen zijn dat ik het niet in public zou willen bespreken. Ten tweede vind ik het raar dat jij dat soort beslissingen voor mij denkt te kunnen nemen :+
Volgens mij ken jij mij echt voor geen cm en hebt nogal een verkeerd beeld van mij.
 
Laatst bewerkt:
Wow, 12.30 uur en nog geen koffie gehad?

Relax een beetje, het leven kan best mooi zijn hoor ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan