Beste motorsite 2017

wel jammer dat verzekeruzelf.nl maar een matige motorverzekering heeft die instructiedagen op een circuit niet dekt. ondanks dat ze goedkoop/goedkoper zijn dan andere verzekeraars, laten ze hier toch wel een dikke steek vallen. want in feite komt het erop neer dat zíj bepalen of ik een voortgezette motorcursus mag doen. (het voelt een beetje als een winterstop van je verzekering: je wil wel rijden op een mooie winterdag, maar je mag niet van je verzekeraar)

En er zijn nog meer steken die ze laten vallen........

Ik was ook verzekerd bij verzekeruzelf.nl
Op zich niks mis mee en voor mijn (semi-)old-timer zeker niet duur. Aanmelden gaat alles zonder problemen. Echter nooit een claim gedaan, dus hoe dat verloopt weet ik niet.
Tot nu is mijn enige contact met de verzekeraar: de betaling van de jaarpremie.

Toch ben ik inmiddels weg bij verzekeruzelf want er zitten addertjes onder het gras :? :?
1. Ik wilde dit jaar naar Rusland en daarvoor was geen mogelijkheid. Toen ik voorstelde voor een gewone verzekering bleek die mogelijkheid er ook niet voor het land van Poetin.
2. Een ander heel vreemd verhaal is dat je desnoods met 25 jaar zonder schade met je old-timer-verzekering (OTV) toch niet in de gewone verzekering kan. De gewone verzekering gaat je alleen accepteren als je schade-vrije jaren (SVJ) hebt. Maar die kan je juist niet opbouwen bij de OTV. Dat betekent dat je eerst naar een willekeurige andere verzekering moet om SVJ op te bouwen en daarna weer terug.
Eeeeeeh, ik ben wel goed maar nog net niet gek! :W :W
3. De OTV is wel lekker goedkoop, maar toch is het beter om met dat oude beestje naar een gewone verzekering te gaan. Daar bouw je wel SVJ op. (als je de boel weet heel te houden) Een oude motor heeft een heel lage catalogus-waarde met derhalve ook heel lage premie. In mijn geval ben ik na 4 jaar net zo duur als in de OTV. (zelfs incl Rusland) Stel dat ik over een paar jaar een duurdere fiets koop evt met all-risk dan heb je straks een aanmerkelijk premie-verschil. :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Als je de link in een incognito venster opent kan je onbeperkt stemmen. Venster sluiten en weer openen en weer stemmen.
Dus ik heb er maar 5 toegevoegd net.

Leuk dat poll fucken. _O-
 
Op zich een leuk initiatief. Maar wat is de waarde van verkiezingen als "website van het jaar" en vergelijkbare verkiezingen als deze? Het gaat erom wie de meeste stemmen weet te verzamelen en het heeft vaak minder met de inhoud te maken.

En nog belangrijker: Wat doet een bedrijf als Verzekeruzelf met de gegenereerde gegevens?
 
Als je de link in een incognito venster opent kan je onbeperkt stemmen. Venster sluiten en weer openen en weer stemmen.
Dus ik heb er maar 5 toegevoegd net.

Leuk dat poll fucken. _O-

_O-
 
Als je de link in een incognito venster opent kan je onbeperkt stemmen. Venster sluiten en weer openen en weer stemmen.
Dus ik heb er maar 5 toegevoegd net.

Leuk dat poll fucken. _O-

_O-

Leuk idee. Net even 45 stemmen erbij gezet. Ik zie alleen wel dat de nummer 2 ook op dezelfde manier bezig is
 
Zo, ook even mee geholpen met o.a. stem 401, 450, 501 en nog een hoop die er tussenin zitten _O-
Geweldig zo'n poll |(
 
MF is denk ik by far de "beste" motor site van Nederland.

Hier vind je alles wat je op de andere sites (bij elkaar) namelijk ook vindt.

Informatie, nieuws, spullen die te koop zijn, you name it, MF got it.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan