Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die van mij is ook onderweg... :)

Nieuwe aanwinst gisteren opgehaald.

[afbeelding]

Teven een aantal zaken te koop.

-Bagstertankhoes blauw wit(nieuwprijs ca € 110,--)
-K&N filter, nieuw en ongebruikt type AL-1004 voor Gen 2 Tuono en RSV(nieuwprijs ca € 65,--)
-RVS gepolijste radiator- en oliekoeler bescherming (nieuwprijs ca € 120,--)

Voor biedingen, info of meer fotos; borsmit ad gmail punt com of stuur een pb

Vering ook gereviseerd door een top bedrijf.
Achtershock standaard? Of een andere?
 
Vering ook gereviseerd door een top bedrijf.
Achtershock standaard? Of een andere?
Zit achter een Ohlins in, in plaats van de standaard Sachs.
Fiets is mooi aangekleed met een aantal leuke details. Normaal heb ik een waslijst met zaken die ik aan wil pakken, maar bij deze is het lijst eigenlijk heel kort.
 
Wie heeft er een voorbeeld van een enigszins elegante navigatie montage op een oer?

Iets in de richting van dit (geleend van Dierick):

cdafbkfg1juss.jpg


3so5whgibuci4.jpg
 
Zit achter een Ohlins in, in plaats van de standaard Sachs.
Fiets is mooi aangekleed met een aantal leuke details. Normaal heb ik een waslijst met zaken die ik aan wil pakken, maar bij deze is het lijst eigenlijk heel kort.

Ok heb ook altijd een lijstje bij andere motor! Vering, banden stuurdemper lichtere wielen en uitlaat met de juiste afstelling.
 
Wie heeft er een voorbeeld van een enigszins elegante navigatie montage op een oer?

Iets in de richting van dit (geleend van Dierick):

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb op een van die 4 bouten een ram bol zitten en zo monteer ik mijn navigatie. Ook is dat makkelijk voor de kortere ritjes waar je geen navi voor nodig hebt en zit niet altijd die hele houder op het stuur.
Ik heb dan een losse voedingskabel liggen op de motor die ik dan met een stekker verbinding koppel met de navi.
Werkt echt super.
 
Heren ik zie dat mijn koppelings vloeistof niveau stuk gezakt is, nu lees ik dus dar de koppelings cilinder nogal eens kapot gaat,

Is dit gewoon een simpele fix dmv een keering te vervangen?

Of is dit een complete unit?


Gevind :P

Losse seal bij aprilia parts komt uit op € 31,04 dus valt mee!
:Y
 
Laatst bewerkt:
Die is mooi, zit je ook niet elke keer naar beneden te kijken. Heb je meer foto's van de montage? En lukt dat alleen met een verhoogd ruitje?
Betere plek is er niet volgens mij! Andere foto's maak ik nog wel een keer. Ik ben nu aan het sturen in Luxemburg/ Eifel/Frankrijk!!
 
Heren ik zie dat mijn koppelings vloeistof niveau stuk gezakt is, nu lees ik dus dar de koppelings cilinder nogal eens kapot gaat,

Is dit gewoon een simpele fix dmv een keering te vervangen?

Of is dit een complete unit?


Gevind :P

Losse seal bij aprilia parts komt uit op € 31,04 dus valt mee!
:Y


of gelijk een goede cilinder erop zetten
van oberon of factory racing, zijn rond de 100 Euro
Heb je opeens geen 2 handen meer nodig om je koppelingshendel in te knijpen
 
Laatst bewerkt:
of gelijk een goede cilinder erop zetten
van oberon of factory racing, zijn rond de 100 Euro
Heb je opeens geen 2 handen meer nodig om je koppelingshendel in te knijpen

Naja heb dit vele malen vaker gelezen, Echter is dit zeker niet het geval bij mij, misschien dat de sportschool na een poosje zijn vruchten heeft afgewerpt _O-
 
Die is mooi, zit je ook niet elke keer naar beneden te kijken. Heb je meer foto's van de montage? En lukt dat alleen met een verhoogd ruitje?

Ik heb nog een dashboardcover met uitsparing en gaatjes voor de navigatie liggen voor een oertuono. Met een verhoogd kuipruitje en een zumo 550 paste het perfect.

Doe me maar even een pbtje bij interesse :)
 
Beetje kijken op ebay en reageren op "or best offer"
En dan dus 85€ bieden, heb je ze meestal in huis voor 100€
 
Wie kan mij advies geven?afgelopen week hebben ze van mijn T 1e gen mijn uitlaten gestolen akras 😔😔ik had een volledig systeem met twee dempers net zoals de 2e gen weten jullie of ik dus nu dempers kan monteren van de 2e gen?
Ik hoor graagvan jullie
Grt van een zeer balende T rijder
 
Ja idd zuur heb helaas geen fotos maar is een oer tuono met een dubbel uitlaat systeem net als de modellen 2006 tot 2009 😀
 
Als het echt net als de 2e gen is dan past het natuurlijk maar het gaat erom of de voorbochten gelijk zijn.
 
Wie kan mij advies geven?afgelopen week hebben ze van mijn T 1e gen mijn uitlaten gestolen akras 😔😔ik had een volledig systeem met twee dempers net zoals de 2e gen weten jullie of ik dus nu dempers kan monteren van de 2e gen?
Ik hoor graagvan jullie
Grt van een zeer balende T rijder

Balen Je bent niet de 1e die het overkomt. Waar blijven deze uitlaten ? Marktplaats ? Zijn er speciale kenmerken ?

De bochten van het dubbele akra systeem zijn dikker dan de standaard uitlaten van de gen1.

Let hierop als je andere dempers wil monteren.
Ik weet niet of de gen2 dempers passen op jouw bochten.

Mile Pajic maakt uitlaten op maat. Hij is een tovenaar hierin. Misschien kan hij iets voor je betekenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan